TOCMA Basescu s-a gasit sa vorbeasca, in condsitiile in care
prietenu-so, Stolojan, s-a dat peste cap (cu alti prieteni ai lui
Base, vezi de-alde Talpes samd.) sa bage la greu mafia ruseasca prin
RAFO (si, mai nou, si pe la Cernavoda - vezi ALRO, Gabriel Resources
samd...).

Hai sa fim seriosi!
Civic Media, voi n-aveti pe cineva, acoloooooo.... care sa aiba
curajul sa SI semneze? Sau sunteti, ashaaa... o "entitate virtuala" -
apropo: cati de-ai vostri incap pe varful unui ac? ;))

Codruta

On 5/9/07, Civic Net <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Civic Net si Civic Media va invita sa cititi documentarul
>
> Basescu: "Mai eficienti decat Armata Rosie"
> Written by Administrator
>
> Cartelul ruso-roman al oligarhilor intra in Uniunea Europeana odata cu
> Romania reocupata
>
> De la preluarea mandatului de presedinte, Traian Basescu a avertizat de mai
> multe ori asupra expansiunii rusesti in Romania. "Gazprom este mai eficient
> decat Armata Rosie in a demonstra dependenta Europei fata de resursele
> rusesti", spunea, anul trecut, presedintele. O alta afirmatie a sa care a
> [...]

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2006 - detalii la

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: