On 5/9/07, Arhitectura <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nu am inteles !
> Important este cine o spune sau daca problema este sau nu reala.

Uneori iti dai seama daca o problema are probabilitate mare de a fi
"reala" si dupa persoana care o spune (inclusiv felul in care o spune
;)

Ca rusii incearca sa intre in UE e ceva elementar - si o stiu toti.
Inclusiv "factori de putere din UE". O fi asta ceva "rau"? O fi "bun"?
o fi doar "un fapt si atat"?
Rusii intra ORICUM in UE, au firme prin toate tarile, lumea face
afaceri cu ei... umbla prin Elvetia, Monte Carlo, Londra, Bruxelles...
so, uat???

A "decretat" cumva UE (sau fie! SUA - licuriciul de la care ii place
sa suga lu Basescu) ca Rusia trebuie izolata???

> Dar incep sa inteleg ca incepe si razboiul politic la onegeurilor.

Dupa cum se poate vedea, SPECIAL am folosit adresa personala - ca sa
nu aiba nici o legatura cu ARIN; am dreptul la opinie ca orice alta
persoana din Romania - sau nu?
Nu-s in nici un guvern, in nici un partid - si NU sunt "functionar public"!!!

In ce priveste ARIN, membrii sai vor vota (dupa cum am mai auzit) unii
DA altii NU, e problema lor! In general evitam discutii de genul asta
(desi ele mai apar, inevitabil).

> Si atunci intreb: cine este "cvadrilaterul negru onegistic"  ? :))))

Eu nu stiu - Dvs. stiti ca ar exista asa ceva?

Sau face doar parte din exprimarea gaunoasa "tip Basescu" (care
Basescu, in lipsa de argumente concrete de a-l mai considera
"reprezentant" al nostru, incearca demn tipul de "discurs" al PCR de
prin anii 60, cu "dujmanul de clasa" - sau al lui Ceasca cu
"agenturili", ca a vazut ca "prinde la bobor")? >:)

Ne dati ceva detalii? ;)

EXTREM de curioasa,

Codruta

P.S. Iar eu personal am sa votez DA - pentru ca DETEST "domnia fricii"
pe care Basescu incearca s-o impuna, prin aproape fiecare fraza din
"discursul" sau: ba ca "vin rusii", ba ca "vine Vacaroiu", ba ca "vin
oligarhii" (de parca n-ar fi SI EL inconjurat de ei!!!) ba ca vine
mai-stiu-eu-cine si ca daca nu votam NU ne iese vreun cosh in varfu
nasului :-pp

Raspunde prin e-mail lui