Re: [protest-ro] Re: Asta ar mai lipsi!

2012-02-06 Fir de Conversatie ARIN
Cine-i ãsta?   

Oricum, daca am zis eu ca va votez... ;) 


In alta ordine de idei: ce fac panourile solare pe zapada asta? 
   


Codruta  



  From: Arhitectura 
  Sent: Monday, February 06, 2012 9:36 AM




  Nu cred ca-i fac fata  lui Claudiu Craciun. :)
  L-a eclipsat pana si pe eternul candidat Remus Cernea !


  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://secsidelacapat.blogspot.com
- Original Message - 
From: ARIN 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Sunday, February 05, 2012 1:14 AM
Subject: Re: [protest-ro] Re: Asta ar mai lipsi!


Daca va hotarit sa candidati (si daca-mi promiteti ca nu-i tineti spatele 
lui Base  Co.) pe BUNE ca votez cu Dvs.! ;)


Codruta 



  From: Arhitectura 
  Sent: Saturday, February 04, 2012 11:23 PM




  Daca va placut, astept un vot la alegeri. :)
  Ca la cat tembelism am vazut in politica romaneasca in ultimii 20 de ani, 
cred ca eu o sa fiu cu certitudine adevaratul geniu al Carpatilor. :


  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://secsidelacapat.blogspot.com
- Original Message - 
From: ARIN 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Saturday, February 04, 2012 10:56 PM
Subject: Re: [protest-ro] Re: Asta ar mai lipsi!


Mai ziceti ;)  

Nu de alta - da' mi-a placut faza cu seful de santier - la asta chiar 
as fi buna, am mai fost candva si putintel bagasem spaima in baieti ;)) 
  


Sa stiti ca nu doar in Austria se face chestia aia cu hartiile - se 
face f. mult si in tari non-UE ;)  


Cu cea de-a doua centrala, totusi... nu stiu de unde o sa asigurati apa 
de racire (trebuie debit mare de tot) - da' poate facem un parc de 
fotovoltaice... de eoliene... cevaaa... Dl. Lificiu (fost ministru al Mediului 
si sef la Agentia de Reglementare e Energiei, Pedist acum) tre' si D-lui sa 
traiasca, doar firma Buderus s-a apucat sa fabrice panouri solare scl., sa-i 
faca in ciuda si fostului nostru colistean, Dan-Calin :))  
  


Codruta  



  From: Arhitectura 
  Sent: Saturday, February 04, 2012 9:00 PM




  Vai doamna Nedelcu !


  Cum adica pe cine sa puneti Prim-Ministru ?
  Adica eu muncesc degeaba pe internet, inca de la inceputul anilor '90 
?

  La ce crezi domnia ta ca trebuie plan de conturi ?, ca va demonstrez  
EU in 3 minute, ca aveti venituri de 2 ori mai mari, decat aveti nevoie ! :)
  Stati linistita ca bag EU o ordine si-o disciplina, ca alimentatia 
rationala a lui Ceasca o sa vi se para raiul pe pamant.

  In cinci ani (de munca fortata), cu dvs. sef de santier, fac 
Cernavoda 3 si 4 si inca 4 reactoare la cea de-a doua centrala 
nuclearo-electrica !
  Simultan, confisc toate terenurile agricole nelucrate si le fac 
S.A.-uri de stat, la care taranii o sa lucreze gratuit, ca oricum stau toata 
ziua la bodegi !
  Elimin tva la mancare si limitez profitul la produsele alimentare 
brute sau prelucrate la 5% !
  Interzic REIMPORTAREA produselor brute sau prelucrate, fabricate in 
Romania !
  Ca toate pleaca pe hartie in ... Austria, la pret de 2 lei/tona si se 
intorc, tot pe hartie, la 1.000 Euro/tona
  Nationalizez apa, canalul, gazele, petrolul, curentul electric si mai 
ales vantul si soarele !
  Ca vantul si soarele produc curent electric.

  Contractele de management vor avea doua clauze !
  Ai depasit planul de stat cu 20%, primesti de 10 ori salariul, nu ai 
indeplinit planul de stat ... executie pe stadion !

  Modific legea CNA-ului si ramane un singur articol: Mass-media care 
isterizeaza populatia, ca vine zapada ca in 1954, se DESFIINTEAZA !

  Daca va place  va mia spun. :)

  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://secsidelacapat.blogspot.com
- Original Message - 
From: ARIN 
To: societatea_civ...@yahoogroups.com ; 
romania_eu_l...@yahoogroups.com ; ngo_l...@yahoogroups.com 
Cc: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Saturday, February 04, 2012 8:00 PM
Subject: [protest-ro] Re: [societatea_civila] Asta ar mai lipsi!


Pai, nah! pe CINE sa pui Prim-Ministru, decat pe unul care habar nu 
are de notiuni de contabilitate PRIMARA (nu avansate, Doamne fereste!!!) si 
care s-a ocupat ATAT de bine, din functia de Dir. General la AVAS prin 2000 
(capatata FARA ca macar sa aiba vreun doctorat in economie, acol) de 
binele Statului (pe care il reprezenta in functia aia) incat... ne-am 
procopsit cu totii cu dezastrul Bancorex de pe urma 

Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

2012-02-06 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
Si paf, toate minciuno-stiriteveurile au trecut de la exagerarile despre vreme 
la noul ciolan, sariti ba! Cod rosu, este posibil sa pice si Obama... 
Probabil! Din surse! Exista posibilitatea!


Gushterul




 From: ARIN arini...@gmail.com
To: fre...@yahoogroups.com 
Cc: protest-ro@yahoogroups.com; societatea_civ...@yahoogroups.com 
Sent: Monday, February 6, 2012 12:23 PM
Subject: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!
 

  



In mijlocul unei pauze de publicitate, pt. 20 
secunde, la ProTV a aparut Boc, care a anuntat ca si-a dat demisia!! 
:-o 
 
Dupa aia, publicitatea a continuat normal - ma 
intreb si acum daca n-o fi fost o reclama la Cola 
:)   
 
 
Ca idee: cine-o ajunge interimar? Ptiu! Udrea? 
Boagioaica?... doamne 
fereste? 
 
Igas? 
:)    
 
 
Cine merge la pariuri? 
:) 
 
 
Codruta    
 
 




Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

2012-02-06 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
1. Stirea pica extrem de la tzanc pentru Bombo, care alminteri risca sa isi 
piarda libertatea!

si pentru SOV este binevenita schimbarea Puterii!

2. despre exagerarile lagate de vreme, stiu foarte bine, ma uitam adineauri pe 
linkul ce mi l-a trimsi sotia joi, un articol unde se afirma se asteapta 
ninsori MAI MARI decat cele din 1954!!!

viscolul a provocat blocaje serioase, dar cata zapada este? 
in 1954 au fost peste 115 cm de zapada in Bucuresti, iar in unele locuri, 
troienele aveau 5 m inaltime!

cui ii foloseste aceasta exagerare grotesca?



From: Gushterul LAIR 
Sent: Monday, February 06, 2012 12:28 PM
Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

  

Si paf, toate minciuno-stiriteveurile au trecut de la exagerarile despre vreme 
la noul ciolan, sariti ba! Cod rosu, este posibil sa pice si Obama... 
Probabil! Din surse! Exista posibilitatea!



Gushterul


Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

2012-02-06 Fir de Conversatie ARIN
Ce legatura are schimbarea guvernului cu condamnarile la inchisoare?
 

Miza in chestia asta sunt ALEGERILE - adica, daca sa fie sau nu anticipate, 
daca sa fie de facto comasate, cum se negociaza cu partidele (daca reusesc 
sau nu sa treaca legea convenabila pt. PD prin Parlament) si alte chestii 
de-aste maruntisuri nu o chestie ATAT de grava precum condamnarea 
unui personaj oricum fumat de mult... :)  


Codruta   


  From: M Cristian Ioan 
  Sent: Monday, February 06, 2012 1:03 PM




  1. Stirea pica extrem de la tzanc pentru Bombo, care alminteri risca sa isi 
piarda libertatea!

  si pentru SOV este binevenita schimbarea Puterii!

  2. despre exagerarile lagate de vreme, stiu foarte bine, ma uitam adineauri 
pe linkul ce mi l-a trimsi sotia joi, un articol unde se afirma se asteapta 
ninsori MAI MARI decat cele din 1954!!!

  viscolul a provocat blocaje serioase, dar cata zapada este? 
  in 1954 au fost peste 115 cm de zapada in Bucuresti, iar in unele locuri, 
troienele aveau 5 m inaltime!

  cui ii foloseste aceasta exagerare grotesca?



  From: Gushterul LAIR 
  Sent: Monday, February 06, 2012 12:28 PM
  Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!



  Si paf, toate minciuno-stiriteveurile au trecut de la exagerarile despre 
vreme la noul ciolan, sariti ba! Cod rosu, este posibil sa pice si 
Obama... Probabil! Din surse! Exista posibilitatea!



  Gushterul


  

Re: [protest-ro] Re: Asta ar mai lipsi!

2012-02-06 Fir de Conversatie Arhitectura
Claudiu Craciun este un domn, conferentiar parca, la Stefan Gheorghiu. Pardon 
la SNSPA. :)
Porta-vocea manifestantilor din Piata Universitatii la Bruxelle, impreuna cu 
Antonescu si cu Ponta.
Ani de zile consilier pe la Guvern si cel care se pare ca i-a luat caimacul lui 
Cernea, cu toate ca a parasit Miscarea Verzilor. :)

Panourile nu fac nimic pt. ca nu bate soarele pe ele, fiind inorat. :)
Daca se insenineaza  o sa faca apa calda la vr'o 35-40 grade celsius, 
indiferent cate grade minus o sa fie afara.
Asta vara am avut probleme si am pus bilete la toate robinetele : NU da drumul 
DOAR la lapa calda !
Pentru ca in ciuda setarilor de pe compul instalatiei, sistemele de siguranta 
ale instalatiei faceau totusi apa mai calda de 65 grade si te opareai.
(fiind doar 2 persoane si consumul de apa calda era sub capacitatea instalatiei)

Dar ma pregatesc de un raboi cu ENEL. :)))
Legea pt. fotovoltaice a iesit dar  nu exista norme de aplicare de peste 
un an jumate.
Asa ca astia nu vor sa incheie contract  nici macar ca sa le livrez eu curent 
cand nu consum si sa-mi dea ei in compensatie ... noaptea.
Nu mai spun ca legea prevede sa ma plateasca EI, daca livrez mai mult curent 
decat consum. :) 
Dar mergem inainte ! Ca inainte era mai bine. :

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: ARIN 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 11:54 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: Asta ar mai lipsi!





  Cine-i ãsta?   

  Oricum, daca am zis eu ca va votez... ;) 


  In alta ordine de idei: ce fac panourile solare pe zapada asta?   
 


  Codruta  



From: Arhitectura 
Sent: Monday, February 06, 2012 9:36 AM


  

Nu cred ca-i fac fata  lui Claudiu Craciun. :)
L-a eclipsat pana si pe eternul candidat Remus Cernea !


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: ARIN 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Sunday, February 05, 2012 1:14 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: Asta ar mai lipsi!


  Daca va hotarit sa candidati (si daca-mi promiteti ca nu-i tineti 
spatele lui Base  Co.) pe BUNE ca votez cu Dvs.! ;)


  Codruta 



From: Arhitectura 
Sent: Saturday, February 04, 2012 11:23 PM


  

Daca va placut, astept un vot la alegeri. :)
Ca la cat tembelism am vazut in politica romaneasca in ultimii 20 de 
ani, cred ca eu o sa fiu cu certitudine adevaratul geniu al Carpatilor. :


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: ARIN 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Saturday, February 04, 2012 10:56 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: Asta ar mai lipsi!


  Mai ziceti ;)  

  Nu de alta - da' mi-a placut faza cu seful de santier - la asta 
chiar as fi buna, am mai fost candva si putintel bagasem spaima in baieti ;))   



  Sa stiti ca nu doar in Austria se face chestia aia cu hartiile - se 
face f. mult si in tari non-UE ;)  


  Cu cea de-a doua centrala, totusi... nu stiu de unde o sa asigurati 
apa de racire (trebuie debit mare de tot) - da' poate facem un parc de 
fotovoltaice... de eoliene... cevaaa... Dl. Lificiu (fost ministru al Mediului 
si sef la Agentia de Reglementare e Energiei, Pedist acum) tre' si D-lui sa 
traiasca, doar firma Buderus s-a apucat sa fabrice panouri solare scl., sa-i 
faca in ciuda si fostului nostru colistean, Dan-Calin :))  
  


  Codruta  



From: Arhitectura 
Sent: Saturday, February 04, 2012 9:00 PM


  

Vai doamna Nedelcu !


Cum adica pe cine sa puneti Prim-Ministru ?
Adica eu muncesc degeaba pe internet, inca de la inceputul anilor 
'90 ?

La ce crezi domnia ta ca trebuie plan de conturi ?, ca va 
demonstrez  EU in 3 minute, ca aveti venituri de 2 ori mai mari, decat aveti 
nevoie ! :)
Stati linistita ca bag EU o ordine si-o disciplina, ca alimentatia 
rationala a lui Ceasca o sa vi se para raiul pe pamant.

In cinci ani (de munca fortata), cu dvs. sef de santier, fac 
Cernavoda 3 si 4 si inca 4 reactoare la cea de-a doua centrala 
nuclearo-electrica !
Simultan, confisc toate terenurile agricole nelucrate si le fac 
S.A.-uri de stat, la care taranii o sa lucreze gratuit, ca oricum stau toata 
ziua la bodegi !
Elimin tva la mancare si limitez profitul la produsele alimentare 
brute sau prelucrate la 5% !
Interzic 

Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

2012-02-06 Fir de Conversatie Arhitectura
La pariu pe ce ?
Ca o sa fie mai rau, indiferent de cine ajunge prim-ministru sau presedinte ? 
:)

Tin sa va reamintesc ca suntem in maxima de activitate solara. 
Mintenas, Israelul o sa atace Iranul , Sua ataca Siria si China o sa se tina de 
cuvant, in sensul ca o sa declanseze al treilea WW, daca aceste doua tari sunt 
atacate 
Si nu trebuie sa dea cu nukes in americani, ci doar sa opreasca exportul de 
metale rare.
Este momentul sa va schimbati calculatorul, sa va cumparati un LED-TV de 106 cm 
diagonala cu numai 2.200 ron etc, pt. peste un an nu o sa mai aveti CE cumpara !
Ca avioane F-35 nu cred ca aveti portofel sa va cumparati. :)


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: ARIN 
  To: fre...@yahoogroups.com 
  Cc: protest-ro@yahoogroups.com ; societatea_civ...@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 12:23 PM
  Subject: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!





  In mijlocul unei pauze de publicitate, pt. 20 secunde, la ProTV a aparut Boc, 
care a anuntat ca si-a dat demisia!! :-o 

  Dupa aia, publicitatea a continuat normal - ma intreb si acum daca n-o fi 
fost o reclama la Cola :)   


  Ca idee: cine-o ajunge interimar? Ptiu! Udrea? Boagioaica?... doamne fereste? 


  Igas? :)


  Cine merge la pariuri? :) 


  Codruta





  

Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

2012-02-06 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
nu e vroba de schimbarea guvernului in sine, ci a puterii, a orientarii tarii, 
ce pana ieri fusese pentru UE si Nato

Iar anularea condamarii lui Bombom este un semnal foarte clar pentru toti 
escrocii, care sdapatamna trecut avusesera momente de panica, ca nu vor pati 
niemic, deci pot in continuare sa fure cat mai mult!



From: ARIN 
Sent: Monday, February 06, 2012 1:52 PM
Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

  

Ce legatura are schimbarea guvernului cu condamnarile la inchisoare?
 

Miza in chestia asta sunt ALEGERILE - adica, daca sa fie sau nu anticipate, 
daca sa fie de facto comasate, cum se negociaza cu partidele (daca reusesc 
sau nu sa treaca legea convenabila pt. PD prin Parlament) si alte chestii 
de-aste maruntisuri nu o chestie ATAT de grava precum condamnarea 
unui personaj oricum fumat de mult... :)  



Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

2012-02-06 Fir de Conversatie Arhitectura
Cu metalele rare este asa: China controleaza EFECTIV, 90% din comertul mondial 
cu aceste produse !
Basca ca ea produce, extrage etc., mare parte din ele.
De la televizoare LED la calculatoare, avioane si rachete, nimic nu poate fi 
produs acum, fara acest metale.
Deja a redus exportul lor catre tarile civilizate, acum cateva luni.
NU totul se fabrica in China !
Doar un an de embrgou, ar falimenta toata industria electonica din lumea 
occidentala
Adica, actuala criza economica ar deveni o jucarie, un moft, pe langa 
inchiderea a mii de fabrici din Vest`

 
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com






  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 5:31 PM
  Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!





  depinde pentru cine!

  pemtru unii “baieti destepti”, o sa fie clar mai bine

  atentie, acesti baieti nu au culoare politica, au sarit in barca lui Base in 
urma cu ceva ani, iar acum vor parasi corabia cu mult inainte ca aceasta sa se 
scufunde, cu sau fara iscusitul carmaci la bord

  Daca incepe razboiul, nu prea mai conteaza daca avem sau nu tableata de 
ultima generatie sau TV 4D

  ce e cu exprotul de metale rale?

  pai televizoarele sau cipurile sau aparatele de aer conditionat sau orice 
echipamente electrice si electronice, UNDE crezi tu ca se fabrica?

  tot in CHina!

  ca doar americanii si UE au externalizat de muult productia!


  From: Arhitectura 
  Sent: Monday, February 06, 2012 4:09 PM
  Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!



  La pariu pe ce ?
  Ca o sa fie mai rau, indiferent de cine ajunge prim-ministru sau presedinte ? 
:)

  Tin sa va reamintesc ca suntem in maxima de activitate solara. 
  Mintenas, Israelul o sa atace Iranul , Sua ataca Siria si China o sa se tina 
de cuvant, in sensul ca o sa declanseze al treilea WW, daca aceste doua tari 
sunt atacate 
  Si nu trebuie sa dea cu nukes in americani, ci doar sa opreasca exportul de 
metale rare.
  Este momentul sa va schimbati calculatorul, sa va cumparati un LED-TV de 106 
cm diagonala cu numai 2.200 ron etc, pt. peste un an nu o sa mai aveti CE 
cumpara !
  Ca avioane F-35 nu cred ca aveti portofel sa va cumparati. :)


  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://secsidelacapat.blogspot.com
- Original Message - 
From: ARIN 
To: fre...@yahoogroups.com 
Cc: protest-ro@yahoogroups.com ; societatea_civ...@yahoogroups.com 
Sent: Monday, February 06, 2012 12:23 PM
Subject: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

In mijlocul unei pauze de publicitate, pt. 20 secunde, la ProTV a aparut 
Boc, care a anuntat ca si-a dat demisia!! :-o 

Dupa aia, publicitatea a continuat normal - ma intreb si acum daca n-o fi 
fost o reclama la Cola :)   


Ca idee: cine-o ajunge interimar? Ptiu! Udrea? Boagioaica?... doamne 
fereste? 

Igas? :)


Cine merge la pariuri? :) 


Codruta






  

[protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

2012-02-06 Fir de Conversatie Asociatia ARIN
Zice si de presa acolo... destule... daca cititi pana la capat; eu m-am 
delectat cu articolul :)


Codruta  



From: Peter Lengyel 
Sent: Monday, February 06, 2012 3:42 PM


  
  
http://animatime.ro/2012/01/nite-rumani-i-au-facut-denunth-penal-lui-tiriac-pentru-aa-zisa-vanatoare-de-la-balc/

  ‎Asa ca i-am trantit un denunt penal lui Tiriac, lui Porsche si 
celorlalti homunculusi deghizati in branduri mondiale, care-si fac an de an 
publicitate gratuita la partuza pseudo-cinegetica de la Balc. 




Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

2012-02-06 Fir de Conversatie Arhitectura
Ce partuze fac baietii aia acolo  ramane de demonstrat !!!
Cu poze, filme, declaratii olografe la  DNA :) etc.
Nu de alta, dar pana si eu am niste clienti care si acum la 40 de ani 
distanta, sunt ofticati pe mine ca am ras tot, in liceu si facultate. :)
Dar . nici unul n-a venit cu colega, colegele, ma rog, care sa zica ce bine 
am/le-am . !
Mai ales ca in particular cunosc destule doamne (de peste 60), care nu au nici 
o jena in a recunoste ce viteze au fost in tinerete.

Cat despre vanatoarea de la Balc, sa-mi spuna rumanii aia mai intai, care 
este diferenta intre ce se intampla intr-un abator de vite si ce se intampla la 
Balc !
Pentru ca altfel, o sa ramana in aceiasi categorie sociala ca amicii mei !
Cea a onanistilor, preocupati de ce fac altii !


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: Asociatia ARIN 
  To: fre...@yahoogroups.com 
  Cc: protest-ro@yahoogroups.com ; societatea_civ...@yahoogroups.com ; 
romania_eu_l...@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 6:55 PM
  Subject: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” 
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc


   


  Zice si de presa acolo... destule... daca cititi pana la capat; eu m-am 
delectat cu articolul :)


  Codruta  



  From: Peter Lengyel 
  Sent: Monday, February 06, 2012 3:42 PM




http://animatime.ro/2012/01/nite-rumani-i-au-facut-denunth-penal-lui-tiriac-pentru-aa-zisa-vanatoare-de-la-balc/

‎Asa ca i-am trantit un denunt penal lui Tiriac, lui Porsche si 
celorlalti homunculusi deghizati in branduri mondiale, care-si fac an de an 
publicitate gratuita la partuza pseudo-cinegetica de la Balc. 





  

Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

2012-02-06 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
sa fie sanatori, chinezii!

metalele ... rare sunt f. importante, fiind strict necesare, chiar daca se 
folosesc in cantitati mici

doar ca tarile “civilizate”de mult nu mai fac nimic!

Daca vrobeam de anii 60-70, SUA era locomotiva economiei momdiale
in anii’80, Japonia i-o luase inainte

Acum insa, TOTUL se face in CHina!

inclusiv cipurile pentru satelitii de supraveghere sau reachetele americane

uite, am doua parate Canon cumparate anul acesta

pe cel mai ieftin scrie “made in CHina”, pe cel mai mare si scump, “”made in 
Taiwan”

pe Canon-ul din 2007 mai scria inca “made in Japan”

fabricile din West de mult nu mai sunt in Veste, acusi mai bine de 12 ani am 
cumparat un frigider Bosch ce era facut in Turcia


From: Arhitectura 
Sent: Monday, February 06, 2012 5:48 PM
Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

  
 

Cu metalele rare este asa: China controleaza EFECTIV, 90% din comertul mondial 
cu aceste produse !
Basca ca ea produce, extrage etc., mare parte din ele.
De la televizoare LED la calculatoare, avioane si rachete, nimic nu poate fi 
produs acum, fara acest metale.
Deja a redus exportul lor catre tarile civilizate, acum cateva luni.
NU totul se fabrica in China !
Doar un an de embrgou, ar falimenta toata industria electonica din lumea 
occidentala
Adica, actuala criza economica ar deveni o jucarie, un moft, pe langa 
inchiderea a mii de fabrici din Vest`


Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

2012-02-06 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
atentie!

cu mai multi ani in urma, un jurnalist a scris depre “Macelarul de la Balc” si 
“autorul masacrului de la Balc”  

Tiriac l-a dat in judecata, si desigur a castigat

a obtinut despagubiri de un milioan de Euro!

intre timp, ziaristul a murit, insa asta nu l-a oprit pe Marele Vanator, ce a 
incercat sa isi recupereze “daunele si interesele” de la vaduva celui ce 
indraznise sa ii spuna adevarul 


From: Asociatia ARIN 
Sent: Monday, February 06, 2012 6:55 PM
Subject: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” i-au 
facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

  
 

Zice si de presa acolo... destule... daca cititi pana la capat; eu m-am 
delectat cu articolul :)


Codruta  



From: Peter Lengyel 
Sent: Monday, February 06, 2012 3:42 PM

  
  
http://animatime.ro/2012/01/nite-rumani-i-au-facut-denunth-penal-lui-tiriac-pentru-aa-zisa-vanatoare-de-la-balc/

  ‎Asa ca i-am trantit un denunt penal lui Tiriac, lui Porsche si 
celorlalti homunculusi deghizati in branduri mondiale, care-si fac an de an 
publicitate gratuita la partuza pseudo-cinegetica de la Balc. 





Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

2012-02-06 Fir de Conversatie Arhitectura

O fi, ca prea zici cu foc ! :)))
Dar eu stiu, de exemplu, ca panourile fiotovoltaice se fabrica si in SUA, si in 
Germania, si in Romania (Simens, daca nu gresesc), asa ca ar fi cazul sa nu 
confundam industria realmente autohtona din China cu  
Nokia care a plecat de la Jucu, in . Sanhai !
Reducerea livrarilor de acum 1-2 luni a fost facuta pentru ca industria 
chineza, aia a lor, nu  filiala GM din China, are nevoie de mai multe 
metale rare.

Fi convins ca peste ... 1 an, daca asa le cade bine, scuipa toate firmele 
straine din China, ca sa mai produca doar fabricile tovarasilor de partid !
Nu cu nationalizare sau alte chestii de genul asta, le taie materiile prime si 
gata.

Altfel. Asta vara am cautat 2 aparatre de aer conditionat. :)
Nici o firma occidentala, nu oferea garantie 5 ani !
Nici macar la alea de fitze de 35 MIlioane aparatul, plat, de dimensiunea unui 
tablou si bine inteles cu rama si o reproducere pe el, de zici ca a pus omul 
o poza mare pe perete !
O firma chinezeasca, fara capital occidental, fabrica astfel de aparate si le 
vinde cu 5 ani garantie.
Calasa A, 12.000 btu la 10 milioane cu montaj ? Pai abia astept sa vad daca se 
strica. :)))

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 9:06 PM
  Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!





  sa fie sanatori, chinezii!

  metalele ... rare sunt f. importante, fiind strict necesare, chiar daca se 
folosesc in cantitati mici

  doar ca tarile “civilizate”de mult nu mai fac nimic!

  Daca vrobeam de anii 60-70, SUA era locomotiva economiei momdiale
  in anii’80, Japonia i-o luase inainte

  Acum insa, TOTUL se face in CHina!

  inclusiv cipurile pentru satelitii de supraveghere sau reachetele americane

  uite, am doua parate Canon cumparate anul acesta

  pe cel mai ieftin scrie “made in CHina”, pe cel mai mare si scump, “”made in 
Taiwan”

  pe Canon-ul din 2007 mai scria inca “made in Japan”

  fabricile din West de mult nu mai sunt in Veste, acusi mai bine de 12 ani am 
cumparat un frigider Bosch ce era facut in Turcia


  From: Arhitectura 
  Sent: Monday, February 06, 2012 5:48 PM
  Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!


   

  Cu metalele rare este asa: China controleaza EFECTIV, 90% din comertul 
mondial cu aceste produse !
  Basca ca ea produce, extrage etc., mare parte din ele.
  De la televizoare LED la calculatoare, avioane si rachete, nimic nu poate fi 
produs acum, fara acest metale.
  Deja a redus exportul lor catre tarile civilizate, acum cateva luni.
  NU totul se fabrica in China !
  Doar un an de embrgou, ar falimenta toata industria electonica din lumea 
occidentala
  Adica, actuala criza economica ar deveni o jucarie, un moft, pe langa 
inchiderea a mii de fabrici din Vest`




  

Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

2012-02-06 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Buna dimineata!

ultimul aparat AC l-am cumparat cu mai bine de doi ani in urma, asa ca 
informatiile mele nu sunt foarte recente

dar la vremea respectiva, aveam certitudinea ca, indiferent daca pe aparat 
scrie General Electric, Hitachi, Haier, Fujitsu sau Henson, tot in China sunt 
produse.

si da, compresorul era garantat 5 ani, la cele pe care le-am cumparat eu!
(nu si unitatea interna)

am vazut din alea cu “tablou”, ca sa nu bata la ochi inesteticul split, aerul 
rece este difuzat din spatele “pozei”...

da, 10 milioane cumotaj mi se pare putin!

in ultimii ani, ca sa nu par apreturile excesive, erau date FARA montaj, care 
te mia costa vre-o 3 milioane, ori lumea era obinuita sa considere NORMAL ca 
pretul sa includa si instalarea ...

sa vdem cat tine si cat de prompti sunt cei cu servisul!



From: Arhitectura 
Sent: Monday, February 06, 2012 9:48 PM
Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

. 
Altfel. Asta vara am cautat 2 aparatre de aer conditionat. :)
Nici o firma occidentala, nu oferea garantie 5 ani !
Nici macar la alea de fitze de 35 MIlioane aparatul, plat, de dimensiunea unui 
tablou si bine inteles cu rama si o reproducere pe el, de zici ca a pus omul 
o poza mare pe perete !
O firma chinezeasca, fara capital occidental, fabrica astfel de aparate si le 
vinde cu 5 ani garantie.
Calasa A, 12.000 btu la 10 milioane cu montaj ? Pai abia astept sa vad daca se 
strica. :)))


Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

2012-02-06 Fir de Conversatie Gabriel Petrica
Sa inteleg ca mor animale in chinuri fiindca si-a luat Mutu iaht si telefon ? 
Nu e vorba de isterie, e vorba de psihopati, tolerati in libertate, in loc sa 
fie executati rapid, pentru sanatatea genetica a speciei umane!



  - Original Message - 
  From: Arhitectura 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 10:34 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” 
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc



   

  Conform normelor europene, asomarea inseamna injectie, baros sau glont! 
  Mistretii aia numai animale salbatice nu mai sunt, in conditiile in care sunt 
crescuti in tarc si haraniti de personalul angajat pentru asta !
  NU imi place vanatoarea !
  NU o consider un sport! 
  Dar nici nu ma inflamez, de oftica, ca unii pot si altii nu.
  De ce nu va apuca isteria ca marele drogat al fotbalului romanesc, mutu si-a 
cumparat iaht si telefon de 70.000 de euro ?

  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://secsidelacapat.blogspot.com
- Original Message - 
From: M Cristian Ioan 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Monday, February 06, 2012 9:58 PM
Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc


macelarul de la abator isi face meseria, omoara vitele ca noi sa le putem 
manca

Iar conform normelor europene, animalele trebuie asomate in prealabil

Diferent este ca macelarul nu pretinde ca ceea ce face el este VANATOARE 
SPROTIVA, si nun cred ca se DISTREAZA ucigand vitele, cum o fac oaspetii lui 
Tiriac!



From: Arhitectura 
Sent: Monday, February 06, 2012 8:52 PM
Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc
 
Ce partuze fac baietii aia acolo  ramane de demonstrat !!!
Cu poze, filme, declaratii olografe la  DNA :) etc.
Nu de alta, dar pana si eu am niste clienti care si acum la 40 de ani 
distanta, sunt ofticati pe mine ca am ras tot, in liceu si facultate. :)
Dar . nici unul n-a venit cu colega, colegele, ma rog, care sa zica ce 
bine am/le-am . !
Mai ales ca in particular cunosc destule doamne (de peste 60), care nu au 
nici o jena in a recunoste ce viteze au fost in tinerete.

Cat despre vanatoarea de la Balc, sa-mi spuna rumanii aia mai intai, 
care este diferenta intre ce se intampla intr-un abator de vite si ce se 
intampla la Balc !
Pentru ca altfel, o sa ramana in aceiasi categorie sociala ca amicii mei !
Cea a onanistilor, preocupati de ce fac altii !



  

Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

2012-02-06 Fir de Conversatie Arhitectura
Dragule,

La cei  61 de ani ai mei si la cata nevoie am eu de racoare vara  adica 2 
saptamani pe an, cu certitudine ca vor functiona si mult dupa ce .. ma mut 
in alta parte :)
Le-am cumparat doar pentru ca datorita orientarii casei si in ciuda celor 10 cm 
de polistiren izolatie termica, la etaj, 1-2 saptamani pe vara temperatura 
ajunge la peste 28 de grade, cand afara sunt 38.
Mie imi este usor/comod sa ma mut la parter, unde nu trece temperatura de 24, 
dar  serverele si in special doamna, se pare ca sufera de caldura. :)))
La vara, ca am 2 paturi in depozit, o sa pun macar unul pe terasa, ca e 
partial acoperita si este curent.
Chestie de mare importanta, oricat de cald ar fi. Adica sa bata nitel alizeul 
:)

Partea nostima este iarna, cand ma sufoc, dorm prost, daca in camera sunt peste 
20 de grade.
Asa ca iar ma mut jos, unde sunt doar 18. :)
Si uite cum am inceput sa inteleg filmele victoriene, unde domnul si doamna 
dormeau separati. :)))

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 10:08 PM
  Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!





  Buna dimineata!

  ultimul aparat AC l-am cumparat cu mai bine de doi ani in urma, asa ca 
informatiile mele nu sunt foarte recente

  dar la vremea respectiva, aveam certitudinea ca, indiferent daca pe aparat 
scrie General Electric, Hitachi, Haier, Fujitsu sau Henson, tot in China sunt 
produse.

  si da, compresorul era garantat 5 ani, la cele pe care le-am cumparat eu!
  (nu si unitatea interna)

  am vazut din alea cu “tablou”, ca sa nu bata la ochi inesteticul split, aerul 
rece este difuzat din spatele “pozei”...

  da, 10 milioane cumotaj mi se pare putin!

  in ultimii ani, ca sa nu par apreturile excesive, erau date FARA montaj, care 
te mia costa vre-o 3 milioane, ori lumea era obinuita sa considere NORMAL ca 
pretul sa includa si instalarea ...

  sa vdem cat tine si cat de prompti sunt cei cu servisul!



  From: Arhitectura 
  Sent: Monday, February 06, 2012 9:48 PM
  Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

  . 
  Altfel. Asta vara am cautat 2 aparatre de aer conditionat. :)
  Nici o firma occidentala, nu oferea garantie 5 ani !
  Nici macar la alea de fitze de 35 MIlioane aparatul, plat, de dimensiunea 
unui tablou si bine inteles cu rama si o reproducere pe el, de zici ca a pus 
omul o poza mare pe perete !
  O firma chinezeasca, fara capital occidental, fabrica astfel de aparate si le 
vinde cu 5 ani garantie.
  Calasa A, 12.000 btu la 10 milioane cu montaj ? Pai abia astept sa vad daca 
se strica. :)))




  

Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

2012-02-06 Fir de Conversatie Arhitectura
Doamna Nedelcu,

Haideti sa ne intelegem !
Despre ce discutam ?  
Despre Tiriac sau despre abatorul de la Balc ? :

Intelegeti o data pentru todeauna, omenirea este formata din jigodii precum 
Tiriac, care ajung mari :), si oameni normali care se oftica pe margine !

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: ARIN 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 10:37 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” 
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc


   


  O fi insemnand ea glont - dar NU inseamna sa ii alergi cu haitasi si sa 
tragi in ei FARA ca sa-i nimeresti intotdeauna, deci lasandu-i sa agonizeze 
cine stie cat!!! : 

  Cat despre Tziriac... parerea mea: ca o jigodie ca asta, mai rar...   
 


  Codruta   



From: Arhitectura 
Sent: Monday, February 06, 2012 10:34 PM


  
 

Conform normelor europene, asomarea inseamna injectie, baros sau glont! 
Mistretii aia numai animale salbatice nu mai sunt, in conditiile in care 
sunt crescuti in tarc si haraniti de personalul angajat pentru asta !
NU imi place vanatoarea !
NU o consider un sport! 
Dar nici nu ma inflamez, de oftica, ca unii pot si altii nu.
De ce nu va apuca isteria ca marele drogat al fotbalului romanesc, mutu 
si-a cumparat iaht si telefon de 70.000 de euro ?

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 9:58 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc


  macelarul de la abator isi face meseria, omoara vitele ca noi sa le putem 
manca

  Iar conform normelor europene, animalele trebuie asomate in prealabil

  Diferent este ca macelarul nu pretinde ca ceea ce face el este VANATOARE 
SPROTIVA, si nun cred ca se DISTREAZA ucigand vitele, cum o fac oaspetii lui 
Tiriac!



  From: Arhitectura 
  Sent: Monday, February 06, 2012 8:52 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc
   
  Ce partuze fac baietii aia acolo  ramane de demonstrat !!!
  Cu poze, filme, declaratii olografe la  DNA :) etc.
  Nu de alta, dar pana si eu am niste clienti care si acum la 40 de ani 
distanta, sunt ofticati pe mine ca am ras tot, in liceu si facultate. :)
  Dar . nici unul n-a venit cu colega, colegele, ma rog, care sa zica 
ce bine am/le-am . !
  Mai ales ca in particular cunosc destule doamne (de peste 60), care nu au 
nici o jena in a recunoste ce viteze au fost in tinerete.

  Cat despre vanatoarea de la Balc, sa-mi spuna rumanii aia mai intai, 
care este diferenta intre ce se intampla intr-un abator de vite si ce se 
intampla la Balc !
  Pentru ca altfel, o sa ramana in aceiasi categorie sociala ca amicii 
mei !
  Cea a onanistilor, preocupati de ce fac altii !








Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

2012-02-06 Fir de Conversatie Arhitectura
Domnule Petrica,

Matale, conform celor pe care le-ai enuntat, ar trebui sa fi executat primul !
Si familia pusa sa plateasca glontul. :(

De ce ? Pentru ca nu intelegi, ca excesle de orice natura sunt la fel de 
condamnabile.
Ca nu ai inteles ce-am spus eu, sau te-ai facut ca nu intelegi, nici in cot nu 
ma doare !
Fiecare trebuie sa-si poarte crucea. :(
A matale este insa cam grea !


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: Gabriel Petrica 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 10:42 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” 
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc


   


  Sa inteleg ca mor animale in chinuri fiindca si-a luat Mutu iaht si telefon ? 
  Nu e vorba de isterie, e vorba de psihopati, tolerati in libertate, in loc sa 
fie executati rapid, pentru sanatatea genetica a speciei umane!



- Original Message - 
From: Arhitectura 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Monday, February 06, 2012 10:34 PM
Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc


  
 

Conform normelor europene, asomarea inseamna injectie, baros sau glont! 
Mistretii aia numai animale salbatice nu mai sunt, in conditiile in care 
sunt crescuti in tarc si haraniti de personalul angajat pentru asta !
NU imi place vanatoarea !
NU o consider un sport! 
Dar nici nu ma inflamez, de oftica, ca unii pot si altii nu.
De ce nu va apuca isteria ca marele drogat al fotbalului romanesc, mutu 
si-a cumparat iaht si telefon de 70.000 de euro ?

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 9:58 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc


  macelarul de la abator isi face meseria, omoara vitele ca noi sa le putem 
manca

  Iar conform normelor europene, animalele trebuie asomate in prealabil

  Diferent este ca macelarul nu pretinde ca ceea ce face el este VANATOARE 
SPROTIVA, si nun cred ca se DISTREAZA ucigand vitele, cum o fac oaspetii lui 
Tiriac!



  From: Arhitectura 
  Sent: Monday, February 06, 2012 8:52 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc
   
  Ce partuze fac baietii aia acolo  ramane de demonstrat !!!
  Cu poze, filme, declaratii olografe la  DNA :) etc.
  Nu de alta, dar pana si eu am niste clienti care si acum la 40 de ani 
distanta, sunt ofticati pe mine ca am ras tot, in liceu si facultate. :)
  Dar . nici unul n-a venit cu colega, colegele, ma rog, care sa zica 
ce bine am/le-am . !
  Mai ales ca in particular cunosc destule doamne (de peste 60), care nu au 
nici o jena in a recunoste ce viteze au fost in tinerete.

  Cat despre vanatoarea de la Balc, sa-mi spuna rumanii aia mai intai, 
care este diferenta intre ce se intampla intr-un abator de vite si ce se 
intampla la Balc !
  Pentru ca altfel, o sa ramana in aceiasi categorie sociala ca amicii 
mei !
  Cea a onanistilor, preocupati de ce fac altii !








Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

2012-02-06 Fir de Conversatie Gabriel Petrica
Ce imi palce cand sunt contrazis fara a se aduce argumenet. 
Deci avem un psihopat in libertate ... ce facem ? Ma impuscati pe mine fiindca? 
Momentan din cauza mea nu a murit nimeni, si nici nu am iesit cu pusca sa 
impusc in stanga si in drepata .. .deci unde e excesul ? Sa inteleg ca ar fi o 
mare pierdere pentru specia umana, un psihopat in minus? 
Sauu ... ma considerati probabil pe mine un psihopat fiidnca indraznesc sa scot 
capul din cochilie. Foarte bine .. .aveti libertatea asta, dar e mai inetresant 
cand veniti cu argumente. 
Si in general un exces nu se rezolva prin toleranta si bun simt ... ci 
printr-un exces din directie opusa. Dupa ce excesul este eliminat, putem reveni 
la normal sa ne vedem de treburile noastre. 





  - Original Message - 
  From: Arhitectura 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 11:03 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” 
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc



   

  Domnule Petrica,

  Matale, conform celor pe care le-ai enuntat, ar trebui sa fi executat primul !
  Si familia pusa sa plateasca glontul. :(

  De ce ? Pentru ca nu intelegi, ca excesle de orice natura sunt la fel de 
condamnabile.
  Ca nu ai inteles ce-am spus eu, sau te-ai facut ca nu intelegi, nici in cot 
nu ma doare !
  Fiecare trebuie sa-si poarte crucea. :(
  A matale este insa cam grea !


  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://secsidelacapat.blogspot.com
- Original Message - 
From: Gabriel Petrica 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Monday, February 06, 2012 10:42 PM
Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc


 
Sa inteleg ca mor animale in chinuri fiindca si-a luat Mutu iaht si telefon 
? 
Nu e vorba de isterie, e vorba de psihopati, tolerati in libertate, in loc 
sa fie executati rapid, pentru sanatatea genetica a speciei umane!



  - Original Message - 
  From: Arhitectura 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 10:34 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc



   

  Conform normelor europene, asomarea inseamna injectie, baros sau glont! 
  Mistretii aia numai animale salbatice nu mai sunt, in conditiile in care 
sunt crescuti in tarc si haraniti de personalul angajat pentru asta !
  NU imi place vanatoarea !
  NU o consider un sport! 
  Dar nici nu ma inflamez, de oftica, ca unii pot si altii nu.
  De ce nu va apuca isteria ca marele drogat al fotbalului romanesc, mutu 
si-a cumparat iaht si telefon de 70.000 de euro ?

  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://secsidelacapat.blogspot.com
- Original Message - 
From: M Cristian Ioan 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Monday, February 06, 2012 9:58 PM
Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc


macelarul de la abator isi face meseria, omoara vitele ca noi sa le 
putem manca

Iar conform normelor europene, animalele trebuie asomate in prealabil

Diferent este ca macelarul nu pretinde ca ceea ce face el este 
VANATOARE SPROTIVA, si nun cred ca se DISTREAZA ucigand vitele, cum o fac 
oaspetii lui Tiriac!



From: Arhitectura 
Sent: Monday, February 06, 2012 8:52 PM
Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc
 
Ce partuze fac baietii aia acolo  ramane de demonstrat !!!
Cu poze, filme, declaratii olografe la  DNA :) etc.
Nu de alta, dar pana si eu am niste clienti care si acum la 40 de ani 
distanta, sunt ofticati pe mine ca am ras tot, in liceu si facultate. :)
Dar . nici unul n-a venit cu colega, colegele, ma rog, care sa zica 
ce bine am/le-am . !
Mai ales ca in particular cunosc destule doamne (de peste 60), care nu 
au nici o jena in a recunoste ce viteze au fost in tinerete.

Cat despre vanatoarea de la Balc, sa-mi spuna rumanii aia mai 
intai, care este diferenta intre ce se intampla intr-un abator de vite si ce se 
intampla la Balc !
Pentru ca altfel, o sa ramana in aceiasi categorie sociala ca amicii 
mei !
Cea a onanistilor, preocupati de ce fac altii !




  

Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

2012-02-06 Fir de Conversatie Gabriel Petrica
Hai sa nu o dam in dodii. La Balc nu e nici un abator. In abator animalele nu 
sunt fugarite, si impsucate pentru placerea psihopatilor. 
E trist ca trebuie sa toleram existenta abatoarelor, dar asta nu justifica 
tolerarea oricarei forme de ucidere, mai ales cand este facuta for fun. 
La un moemnt dat poate ne vom folosi de stiinta si vom fi capabili sa nu ne mai 
batem joc de absolut tot ce misca in jurul nostru ... fireste multi grataragi 
care au ca tel in viata sa isi umfle matul vor trebui isa dispara cumva de pe 
fata pamantului ... offf ... si asta ma face psihopat ? 


Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

2012-02-06 Fir de Conversatie Arhitectura
Domnule Petrica,

Inteleg ca matele faci pe prostul, pentru ca n-ai ce face.
Probabil ca esti ceva clona a domnului Floricica zis si Ghiocel, cel ce pe 
tapsean creste ca un patrunjel !
Asa ca iti mai spun o data: NU imi pace idea de vanatoare, dar ce cresc in 
ograda mea, gaini, porci, vaci  mistreti, tai cand, si cum vrea munschiul 
meu !
Ca e pe banul meu !

Faptul ca matale mori de oftica ca eu pot creste si mistreti, in timp ce matale 
abia ai ce sa dai de mancare la 3 gaini, ... nu e treaba mea.
E a doctorului de cerebele ! 

Si da. Excesivii ca matale se elimina SINGURI.
Pentru ca de cand exista omenirea, sefii ajung sa-si doreasca singuri moartea 
!

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: Gabriel Petrica 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 11:12 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” 
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc


   


  Ce imi palce cand sunt contrazis fara a se aduce argumenet. 
  Deci avem un psihopat in libertate ... ce facem ? Ma impuscati pe mine 
fiindca? Momentan din cauza mea nu a murit nimeni, si nici nu am iesit cu pusca 
sa impusc in stanga si in drepata .. .deci unde e excesul ? Sa inteleg ca ar fi 
o mare pierdere pentru specia umana, un psihopat in minus? 
  Sauu ... ma considerati probabil pe mine un psihopat fiidnca indraznesc sa 
scot capul din cochilie. Foarte bine .. .aveti libertatea asta, dar e mai 
inetresant cand veniti cu argumente. 
  Si in general un exces nu se rezolva prin toleranta si bun simt ... ci 
printr-un exces din directie opusa. Dupa ce excesul este eliminat, putem reveni 
la normal sa ne vedem de treburile noastre. 





- Original Message - 
From: Arhitectura 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Monday, February 06, 2012 11:03 PM
Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc


  
 

Domnule Petrica,

Matale, conform celor pe care le-ai enuntat, ar trebui sa fi executat 
primul !
Si familia pusa sa plateasca glontul. :(

De ce ? Pentru ca nu intelegi, ca excesle de orice natura sunt la fel de 
condamnabile.
Ca nu ai inteles ce-am spus eu, sau te-ai facut ca nu intelegi, nici in cot 
nu ma doare !
Fiecare trebuie sa-si poarte crucea. :(
A matale este insa cam grea !


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: Gabriel Petrica 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 10:42 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc


   
  Sa inteleg ca mor animale in chinuri fiindca si-a luat Mutu iaht si 
telefon ? 
  Nu e vorba de isterie, e vorba de psihopati, tolerati in libertate, in 
loc sa fie executati rapid, pentru sanatatea genetica a speciei umane!



- Original Message - 
From: Arhitectura 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Monday, February 06, 2012 10:34 PM
Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc


  
 

Conform normelor europene, asomarea inseamna injectie, baros sau 
glont! 
Mistretii aia numai animale salbatice nu mai sunt, in conditiile in 
care sunt crescuti in tarc si haraniti de personalul angajat pentru asta !
NU imi place vanatoarea !
NU o consider un sport! 
Dar nici nu ma inflamez, de oftica, ca unii pot si altii nu.
De ce nu va apuca isteria ca marele drogat al fotbalului romanesc, mutu 
si-a cumparat iaht si telefon de 70.000 de euro ?

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 06, 2012 9:58 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc


  macelarul de la abator isi face meseria, omoara vitele ca noi sa le 
putem manca

  Iar conform normelor europene, animalele trebuie asomate in prealabil

  Diferent este ca macelarul nu pretinde ca ceea ce face el este 
VANATOARE SPROTIVA, si nun cred ca se DISTREAZA ucigand vitele, cum o fac 
oaspetii lui Tiriac!



  From: Arhitectura 
  Sent: Monday, February 06, 2012 8:52 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut 

[protest-ro] ROSIA MONTANA - Concurs de ILEGALITATI intre MINISTERE pe tema accesului la informatii de interes public privind proiectul minier RMGC

2012-02-06 Fir de Conversatie CLUBUL DE CICLOTURISM NAPOCA
Asociatia turistica sportiva civica si ecologista
CLUBUL DE CICLOTURISM NAPOCA (CCN)
str. Septimiu Albini nr.133 ap.18
400457 Cluj-Napocaweb: www.ccn.ro
tel. 0744-576836   e-mail: off...@ccn.ro
CIF: 5800675  RNPJFSP: 3561 / A / 1992
=

CONCURS DE ILEGALITATI INTRE MINISTERE
pe tema accesului la informatii de interes public privind proiectul 
minier Rosia Montana

De peste un deceniu, Clubul de Cicloturism Napoca (CCN), ca si alte 
ONG-uri, se confrunta cu refuzul repetat al diverselor autoritati 
publice de a respecta prevederile legale privind accesul public la 
informatii de mediu. Autoritatile locale nu au fost niciodata cu 
adevarat deschise, insa autoritatile centrale sunt si mai certate cu 
legea, iar pe teme de tipul proiectului minier Rosia Montana, 
comportamentul unor ministere atinge noi culmi ale abuzului. Cel mai 
recent episod de acest fel cu care s-a confruntat CCN este cu Ministerul 
Mediului si Padurilor (MMP) si Ministerul Culturii si Patrimoniului 
National (MCPN).

Astfel, in 8 decembrie 2011, asociatia noastra a adresat MMP si MCPN, 
prin scrisori cu continut declarat si confirmare de primire, cate o 
cerere de acces la informatii de interes public, conform Legii 544 / 
2001 privind liberul acces la informatiile de interes public si 
Regulamentului de aplicare a acesteia aprobat prin HG 123 / 2002. Era 
vorba de cate un set de intrebari pe tema problemelor de avizare si 
autorizare a proiectului minier Rosia Montana, ca de exemplu stadiul 
demersurilor de descarcare arheologica a masivului Orlea, stadiul 
analizei in cadrul Comisiei de Avizare Tehnica (CAT) a raportului la 
studiul de evaluare a impactului asupra mediului, modificarile 
preconizate in relieful zonei si alte cateva puncte sensibile si 
totodata neclare.

Conform prevederilor legale, cele doua ministere erau obligate sa ne 
ofere in scris raspunsul la intrebarile adresate, in termen de 10 zile, 
termen care, tinand cont si de cele cateva zile necesare de comunicarii 
prin posta, se implinea cel tarziu in ajunul Craciunului 2011. Ei bine, 
Ministerul Mediului si Padurilor a raspuns abia la mijlocul lunii 
ianuarie, si doar dupa reclamatii si amenintari cu actionarea in 
justitie, iar Ministerul Culturii si Patrimoniului National nu a raspuns 
nimic nici pana in ziua de astazi (6 februarie 2012)!

Sunt insa relevante si simptomatice o serie de detalii. Legat de MCPN: 
Acesta a confirmat primirea cererii, dar cu incalcarea reglementarilor 
postale, neaplicand pe confirmarea de primire stampila de registratura 
sau vreo alta stampila si neprecizand numarul de inregistrare si functia 
detinuta de persoana care a semnat de primire, astfel ca, in caz de 
proces, sa fie ingreunata dovedirea faptului ca s-a facut comunicarea 
valabila a cererii catre minister si deci ca MCPN e in culpa pentru 
lipsa raspunsului in termen legal, ceea ce este considerat de lege ca 
fiind un refuz tacit abuziv, ce expune functionarul responsabil si 
conducerea institutiei la sanctiunile prevazute de lege.

Lipsa raspunsului Ministerului Culturii si Patrimoniului National 
probabil nu este deloc intamplatoare, din cauza ca intrebarile adresate 
vizau subiecte cu privire la care plutesc asupra respectivei institutii 
grave suspiciuni de ilegalitati, ceea ce face plauzibila varianta ca 
MCPN a ales in mod deliberat tacerea, pentru a nu recunoaste adevarul 
sau a nu da declaratii false, care ar atrage pe viitor sanctiuni mai 
aspre la adresa celor care ar emite dezinformarile decat sanctiunile - 
mult prea blande - existente pentru refuzul abuziv de a comunica 
informatii de interes public.

Cat despre Ministerul Mediului si Padurilor, initial confirmarea de 
primire s-a pierdut, apoi dupa o serie de demersuri investigative ale 
noastre, MMP a recunoscut ca a primit si inregistrat cererea, dar 
pretinzand ca i-a parvenit doar in 5 ianuarie 2012, ca in final sa 
recunoasca faptul ca a inregistrat-o cu nr. 93658 / 13.12.2011, dar ca a 
ignorat termenul legal de raspuns, expediindu-ne un raspuns abia cu trei 
saptamani intarziere fata de termenul legal, dupa un schimb dur de 
mesaje in care anuntam ca pregatim actiunile in justitie contra celor 
vinovati de acest abuz...

Cireasa pe tort (sau, mai bine spus, bomboana pe coliva) este continutul 
raspunsului MMP la cererea de informatii: O performanta in materie de 
echivoc si eschiva. Astfel, de exemplu, forma raspunsului nu respecta 
cerintele legale (modelul din HG 123 / 2002) iar continutul este si el 
un lant de incalcari ale normelor in vigoare.

In acest sens, cu privire la stadiul analizei in cadrul CAT, din 
raspunsul de jumatate de pagina, singura informatie la obiect este ca 
analiza este in continuare in desfasurare, fara a se preciza stadiul 
concret, desi, in toamna anului 2011, MMP emisese comunicate cu 
precizari concrete privind ce capitole de documentatie fusesera 
analizate in care anume sedinte ale CAT. Apoi se pare ca s-a asternut 
voalul 

[protest-ro] Fwd: Fw: christmas in eurabia

2012-02-06 Fir de Conversatie dan G





-


   http://www.youtube.com/watch?v=hnI66WiQOQIfeature=uploademail
   http://www.youtube.com/watch?v=hnI66WiQOQIfeature=uploademail



Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2

2012-02-06 Fir de Conversatie dan G

Stii, de-a lungul anilor am putut sa observ fenomenul.
Prin anii 80  salariul minim era vre o $3.50 pe ora, cred ca acum este 
vreo $7.50.
Datorita inflatiei cei la salariul minim au ramas pe  loc, pentru ca 
acest salariu minim este ceea ce se si numeste, un minim. Cu cat creste, 
cu atat cresc toate preturile din piata, deci repede, puterea de 
cumparare ramane in urma.
Problema somajului din cauza salariului minim  de exemplu este acuta la 
adolescenti. Pe vremea lui Reagan a fost o miscare sa anuleze salariul 
minim pentru adolescenti.
Daca esti companie mica si trebuie sa platesti salariul minim, nu te 
incurci cu ei, nu merita bataia de cap.
De exemplu, eu am facut aranjamente cu prieteni proprietari de 
ateliere de reparatii auto  si de motociclete, pentru baietii mei ca sa 
lucreze part time Nu am cerut  sa li se dea salariu minim pe ora,  
am lasat la discretia patronilor . cate ore sa dea si cu cat, eu 
mi-am indeplinit scopul de a ii obisnui cu locul de munca. Oricum, nu 
banii erau importanti.
Revenind, stiu ca sunt societati si culturi diferite in Romania si aici, 
dar mecanismul de piata care functioneaza peste tot, te cam obliga si 
iti sugereaza ce si cat sa platesti daca vrei sa ai o forta de munca 
calificata care sa iti faca treaba. Daca nu platesti, omul ori pleaca la 
vecin sau intr-un loc mai cald , ori nu iti face treaba ca lumea, deci 
tu proprietarul de companie pierzi. Sunt si sweat shops unde se 
lucreaza din greu pentru salarii de mizerie, dar nu prin tarile 
civilizate. Prostu' care isi inchipuie ca da tsapa in Romania, mai 
tarziu o sa fie nevoit sa inteleaga mecanismul economic  Sincer sunt 
uimit de imaturitatea politica si economica romaneasca, de lipsa de 
cunostinte, de lipsa de interes pentru a invata chestiile astea.
Aici toata lumea dezbate si discuta problemele economice si politic, 
mechanismele si implicatiile lor Sigur, si aici sunt unii care mai 
exagereaza, bat campii, si spun prostii, dar sunt rari si putini.
De aceea si cand lumea se misca cam stiu exact ce vor. Un exemplu a 
fost The Tea Party nu stiu daca ai auzit.
Bineinteles sunt si ciurucuri comuniste ca aia de la voi din Piata 
Universitatii, si care aici constituie miscarea similara  de Ocupanti 
In sfarsit a cam inceput sa ii rada politia, pentru ca prea au sarit 
peste cal.
I-a lasat atata timp pentru ca sunt sustinuti de fortele comuniste care 
au o propaganda puternica.
O analogie interesanta daca vrei : Poti intelegi psihologia de mase si 
atitudinile uitandu-te la sporturile de masa cele mai populare pentru 
talpa tarii
In America sunt jocurile de inteligenta si strategie intensa, baseballul 
si fotbalul, in Romania este jocul de cum se nimereste si de cum bati 
beshica,  fotbal european  (soccer)
Poate ti se pare triviala analogia, dar presupun ca nu esti familiar cu 
jocurile astea (nu o lua ca o insulta!) , dar eu le stiu cam bine pe 
toate trei!.  Jocurile astea pregatesc oamenii sa inteleaga problemel  
viata mai complexe si mecanismele lor.
Hahaha! Presupun ca a sa se gaseasca cineva sa imi sara in cap pentru ca 
am indraznit !

Dan G
On 1/31/2012 1:21 PM, Cristian Ioan wrote:
da, Gabi Petrica a sarit ca este exploatre si ticalosie, ca nu crede 
in piata libera
nu, nu vreau intoarcere la capitalismul salbatec de DINAINTE de primul 
razboi modial, dar sigur, garantarea acelui minim provoca si somaj, si 
INFLATIE si atunci cel care munceste si plateste taxele, fie pe 
salariu minim, fie pe unul considerabil mai mare, tot are de suferit!

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Tuesday, January 31, 2012 2:43 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2
Problema cu salariul minim este ca produce somaj si inflatia 
salariilor, si a tuturor preturilor.

Este mult mai sigur si eficient sa lasi piata libera sa functioneze.
Sigur, sunt multi care nu inteleg fenomenele economice si isi 
inchipuie ca tot ce zboara se mananca.

Dan G





Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2

2012-02-06 Fir de Conversatie dan G
Incaodata iese la iveala imaturitatea politica si mentalitatea 
turco-fanariota care nu sunt usor de urnit  si eliminat.
Nu am reusit pana acum sa observ pe nimeni pe acolo care gandeste matur 
politic.

Trebuie multa si lunga educatie pentru a misca ceva.
De fapt am propus crearea unor think-tank uri care sa studieze 
situatia si sa faca propuneri.

Bineinteles, ideea nu are ecou.
Dan G
On 2/1/2012 9:58 AM, Cristian Ioan wrote:
bun, eu am priceput asta, dar cum facem sa pricepa si altii, sa nu mai 
ceara – cum erau pancarte la “protestele” de la Universitate – ca 
vreme salariul minim de 500E”?
cum convingem ca nici patrinul, nici Statul, nu au de unde sa dea mai 
mult, iar daca statul s-ar apuca de tiparit bani, cel cu salariul 
minim nu o va duce mai bine, iar inflatia va afecta pe toti, va scadea 
TOATE veniturile: si salariul, si penis, si alocatia de somaj, si 
dobanda depozitului bancar ...

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Wednesday, February 01, 2012 10:50 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2
Stii, de-a lungul anilor am putut sa observ fenomenul.
Prin anii 80  salariul minim era vre o $3.50 pe ora, cred ca acum este 
vreo $7.50.
*Datorita inflatiei cei la salariul minim au ramas pe  loc, pentru ca 
acest salariu minim este ceea ce se si numeste, un minim. Cu cat 
creste, cu atat cresc toate preturile din piata, deci repede, puterea 
de cumparare ramane in urma.

*




[protest-ro] traficul iarna in Romania

2012-02-06 Fir de Conversatie dan G
Abia acum am realizat! Desi ascult si ma uit la Antena3 de o bucata buna 
de vreme, de cand a inceput viscolul asta, nu am auzit nici o mentiune 
despre lanturi.

In Romania nu se folosesc lanturi iarna?
Aud ca este un polei teribil pe acolo.
Stie cineva?
Dan G



[protest-ro] TVA LA ALIMENTE?

2012-02-06 Fir de Conversatie dan G
Dat fiind ca stau la computer si ascult Antena3, aflu cu stupoare ca in 
Romania este TVA de 24% pentru alimente.

Este adevarat? Cine sunt cretinii care au aprobat si acceptat asta?
Nu am auzit lichelele din Piata Universitatii sau opozitia care face 
Romania de rahat la Bruxelles, sa protesteze.

Care este explicatia?
Dan G


Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2

2012-02-06 Fir de Conversatie dan G
Ma feresc ca dracu' sa exprim vreo admiratie in  explicattiile despre 
sistemul american, pentru ca sensibilitatile romanesti s-ar zgandari 
imediat, si din cauza asta sunt cat mai neutru in descrieri.

In privinta adolescentilor, sunt mai multi factori in actiune.
Adolescentul vrea sa isi asigure o independenta de parinti si vrea sa se 
pregateasca cat mai bine pentru viata de adult, asa ca vrea o sursa de 
munca si de bani.
In general, aici se pune mai putin pret pe panglici si patalamale , 
mai mult se pune pret pe ce esti in stare sa faci, ce esti in stare sa 
produci, si bineinteles cat de folositor poti fi companiei care te 
angajeaza.
Parintii la randul lor sunt prinsi in hangaralele  cu care se lupta 
pentru a face o viata decenta pentru ei si familiile lor, asa ca vor sa 
accelereze ucenicia, antrenamentul si pregatirea noii generatii.
Principiul fundamental este Calificarea la locul de munca care a fost 
total luat in ras si batjocorit cand Ceausescu a incercat sa il 
introduca in Romania.
Pe baza asta, tanarul se poate angaja oriunde, cat de jos, indiferent 
cat de mic este salariul, si de acolo incepe sa avanseze.
Trecandu-mi prin maini sute de resumeuri, m-a amuzat sa observ 
principiul asta in actiune aici..
Uita-te daca ai curiozitate in biografiile sefilor de companie de pe 
aici si sa vezi de la ce au plecat! O sa vezi  slujbe la McDonald , 
baiat de pungi la supermarket, etc.
Al doilea aspect este ridicarea calificarii continue, invatatul 
continuu.  Si ii vezi, au mai facut o scoala, le-a mai crescut nivelul 
in companie.
Apropos de parazit pentru a evita asta i-am angajat foarte devreme 
pe baietii mei in compania familiei, cu  time card (carti de pontaj ), 
state de plata, salarii rezonabile.
Din banii lor si-au cumparat tot felul de chestii, de la tractor, ATV  , 
biciclete si pana la motociclete si masini..
Ideea era sa se obisnuiasca cu etica muncii, disciplina si 
responsabilitate Si cred ca am cam reusit, din ce observ pana acum!
Realitatea este ca m-am amuzat teribil de-a lungul anilor, dandu-le 
treburi serioase si importante de adulti si dovedindu-le ca le pot face 
si pot sa fie la nivelul inalt profesional.
In Romania, tendinta generala este de a creste domni Goe si am fost 
surprins sa observ asta in 1993 cand am vizitat Romania cu tot familionul.
Interesant ca atitudinea asta de educatie  se extinde si la animalele 
domestice precum pisici si caini!
In principiu , cu cat e mai rasfatat si mai obraznic Domnu' Goe, cu atat 
este mai mandru parintele de el pentru ca arata ca are personalitate 
Am dreptate?

Dan G
On 2/1/2012 10:03 AM, Cristian Ioan wrote:

fantastic!
vorbeam de asta de dinainte de 1989, dar abia acum vad pe viu
stiam ca in State nu e rusine ca adolescenti, inainte si in timplul 
facultatii, sa MUNCEASCA, dimportiva, este rusine ca sa primeasca, ca 
mine, totul de la parinti
dupa 1990 fenomenul s-a agravat, nu numai marii escroci tin in puf pe 
“baietii de bani gata”, dar chiar cei care muncesc din greu in Spania 
sau Italia incarca sa compenseze lipsa de acasa dand bani copiilor, 
care sunt ibisnuiti cu totul de-a gata!
eu, can eram mic, eram un “parazit”, dar stiam ca am un BUGET, 
parintii imi dau atita, trebuie sa ma descur cu banii aia, nu exista 
nicaieri resurse nelimitate ...

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Wednesday, February 01, 2012 10:50 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2
De exemplu, eu am facut aranjamente cu prieteni proprietari de 
ateliere de reparatii auto  si de motociclete, pentru baietii mei ca 
sa lucreze part time Nu am cerut  sa li se dea salariu minim pe 
ora,  am lasat la discretia patronilor . cate ore sa dea si cu 
cat, eu mi-am indeplinit scopul de a ii obisnui cu locul de munca. 
Oricum, nu banii erau importanti.




[protest-ro] Re: nu m-am gandit la asta, e ceva adevarat aici!

2012-02-06 Fir de Conversatie dan G
Eu stiu ca fac de multe ori conexiuni surprinzatoare, dar in general 
sunt foarte valabile daca le folosesti ca modele.
In privinta sporturilor, am crescut si eu  pe langa baieti, pe care 
i-am dat la sporturi tipice americane, si cu ocazia asta am invatat si 
eu  multe.
Dat fiind ca am stat  si am crescut 30 de ani in Romania, am ajut ocazia 
sa invat sa bat beshica  acolo intai asa ca pot sa compar.
In baseball si football (american) fiecare faza este pregatita strategic 
si planificata separat, si bineinteles, cineva trebuie sa planifice si 
cineva trebuie sa execute.
Daca ai cumva ocazia, duminica asta este finala campionatului de footbal 
de aici (SuperBowl) Daca poti sa o prinzi si sa incerci sa intelegi 
jocul este destul de interesant si instructiv.
Bineinteles pot sa iti explic pe scurt despre ce este vorba daca esti 
interesat. Hahaha! Sunt cam cunoscator!
Cred ca am mai mentionat, eu i-am pus pe toti trei prin football atat 
pentru dezvoltarea fizica cat si pentru dezvoltarea psihologica ca barbati.
Desi unii il compara cu jocul de rugby, eu il gasesc mult superior 
jocului de rugbi, si bineinteles, candva, poate si explic de ce.
Din nou, sunt multumit de rezultatele de  pana acum in dezvoltarea 
baietilor..

Dan G
On 2/1/2012 10:18 AM, Cristian Ioan wrote:

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Wednesday, February 01, 2012 10:50 AM
*To:* Cristian Ioan mailto:cristian.i...@gmail.com ; 
protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com

*Subject:* Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2
O analogie interesanta daca vrei : Poti intelegi psihologia de mase si 
atitudinile uitandu-te la sporturile de masa cele mai populare pentru 
talpa tarii
In America sunt jocurile de inteligenta si strategie intensa, 
baseballul si fotbalul, in Romania este jocul de cum se nimereste si 
de cum bati beshica,  fotbal european  (soccer)
Poate ti se pare triviala analogia, dar presupun ca nu esti familiar 
cu jocurile astea (nu o lua ca o insulta!) , dar eu le stiu cam bine 
pe toate trei!.  Jocurile astea pregatesc oamenii sa inteleaga 
problemel  viata mai complexe si mecanismele lor.




Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2

2012-02-06 Fir de Conversatie dan G
Este interesant, experienta de parinte nu prea se repeta, ce gresesti, 
cu asta ramai.
Am fost foarte surprins cand am vizitat in 1993 si mi-am intalnit fostii 
prieteni de pe vremuri si familiile lor si am constatat ca aproape toti 
copii erau niste razgaiati.
Ne uitam la ei si nu ne dumiream ce-i cu ei in timp ce parintii nu mai 
pridideau cu scuze si incercari de linistire a odraslelor.

Dan G
On 2/2/2012 9:13 PM, Cristian Ioan wrote:
eu eram “parazity”, dar stiam foarte bine ca bugetul este limitat, 
deci nu pot sa fac orice, trebuie sa imi gestionez bine banii aia de 
la parinti, trebuie sa stabilesc niste prioritati
daca vedeam la un coleg un stilou mai frumos, stiam ca NU pot sa cer 
la parinti “vreau si eu unul scump, ca al meu s-a stricat/l-am pierdut”
Bravo pt stilul de educatie, nu este prea popular aici, nici inainte 
de 1990, si mai ales NU acum, dupa!

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Friday, February 03, 2012 3:52 AM
*To:* Cristian Ioan mailto:cristian.i...@gmail.com ; 
protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com

*Subject:* Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2
Ma feresc ca dracu' sa exprim vreo admiratie in  explicattiile despre 
sistemul american, pentru ca sensibilitatile romanesti s-ar zgandari 
imediat, si din cauza asta sunt cat mai neutru in Apropos de parazit 
pentru a evita asta i-am angajat foarte devreme pe baietii mei in 
compania familiei, cu  time card (carti de pontaj ), state de plata, 
salarii rezonabile.
Din banii lor si-au cumparat tot felul de chestii, de la tractor, ATV  
, biciclete si pana la motociclete si masini..
Ideea era sa se obisnuiasca cu etica muncii, disciplina si 
responsabilitate Si cred ca am cam reusit, din ce observ pana acum!




Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2

2012-02-06 Fir de Conversatie dan G
Da, asta se cheama personalitate si in general nu pedepsesc odrasla ca 
sa nu ii afecteze (raneasca!)  personalitatea.
Eu am sarit peste cal in partea cealalta, i-am invatat si le-am permis 
orice si toate nazdraveniile posibile, pana la limitele legii.
Asa ca pe unde se duceau si se duc, noi eram cei cool deci nu prea 
aveau nevoie sa arate nimic, si nici sa se dea mari cu nimic
Poti sa iti inchipui ca eu cam stiu care sunt insemnele puterii si ce 
este important, semnificativ si respectat la varsta lor (In America)

Dan G
On 2/2/2012 9:14 PM, Cristian Ioan wrote:

sigur ca da!
le place si sa se laude cu ispravile domnului sau domnisoarei Goe!
*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Friday, February 03, 2012 3:52 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2
In principiu , cu cat e mai rasfatat si mai obraznic Domnu' Goe, cu 
atat este mai mandru parintele de el pentru ca arata ca are 
personalitate Am dreptate?




[protest-ro] Re: nu m-am gandit la asta, e ceva adevarat aici!

2012-02-06 Fir de Conversatie dan G
Poate ti se pare exagerat, dar daca te uiti la SuperBowl duminica si 
incerci sa  intelegi comentariile, poate sa realizezi ca este ca un fel 
de joc de sah cu oameni vii, rapid si dinamic.
Fiecare jucator are misiune precisa, cu miscari precise, ti se pare o 
porcarie pentru ca miscarea este prea rapida ca sa poti sa o intelegi 
daca nici nu esti familiar cu jocul.
Si pentru ca vezi multi negri pe teren, trebuie sa realizezi ca negrii 
aia nu sunt niste brute ci urmeaza cu grija misiunea trasata de 
strategia jocului.
Sa te uiti la analize unde pe tabla se deseneaza  pozitia fiecarui 
jucator, pe cine ataca, pe cine tine, in ce directie etc.
Pe vremurile cand baietii mei  jucau, eu faceam munca voluntara sa 
descriu si sa notez fazele de pe teren. Nu prea este asa usor,
Si apropos, iar te sochez! Jocul este foarte fizic dar nu este brutal, 
nu este bataie, mai degraba il poti asocia cu  o tranta dreapta Orice 
lovitura brutala nepermisa este sanctionata sever.

Dan G
On 2/2/2012 9:19 PM, Cristian Ioan wrote:
in primul momnet am fost indignat: cum poti sa compari porcaria ai de 
fotbal american, cu cel de la noi?
insa da, acolo nu ai sansa daca nu aplici o STRATEGIE prestabilita, 
care trebuie sa fie superioara celei a adversarului

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Friday, February 03, 2012 4:10 AM
*Subject:* Re: nu m-am gandit la asta, e ceva adevarat aici!
Eu stiu ca fac de multe ori conexiuni surprinzatoare, dar in general 
sunt foarte valabile daca le folosesti ca modele.
In privinta sporturilor, am crescut si eu  pe langa baieti, pe care 
i-am dat la sporturi tipice americane, si cu ocazia asta am invatat si 
eu  multe.
Dat fiind ca am stat  si am crescut 30 de ani in Romania, am ajut 
ocazia sa invat sa bat beshica  acolo intai asa ca pot sa compar.
In baseball si football (american) fiecare faza este pregatita 
strategic si planificata separat, si bineinteles, cineva trebuie sa 
planifice si cineva trebuie sa execute.




[protest-ro] Re: TVA LA ALIMENTE?

2012-02-06 Fir de Conversatie dan G

Nu prea este comunist, este echitabil!
Nu este normal sa vina unu' sa iti ceara de mancare si tu sa il 
santajezi cerandu-i ceasul de la mana pentru un coltuc de paine..
Principiul este ca fiecare sa plateasca o portie echitabila. Ala bogat 
care isi cumpara lucruri scumpe plateste mai mult decat ala saracu' care 
dor isi cumpara minimum de mancare.


Este un principiu similar la taxele pe venit
Dan G
On 2/2/2012 9:20 PM, Cristian Ioan wrote:

sigur ca mi se pare rezonabil
dar unii o sa sara in sus ca e un sistem “comunist”!
*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Friday, February 03, 2012 4:38 AM
*Subject:* Re: TVA LA ALIMENTE?
O exceptie importanta, taxa nu se aplica la produsele de necesitate 
alimentara.
De ce? Foarte simplu, pentru ca ar fi p povara foarte mare pentru cei 
saraci care trebe sa manance

Te duci la un restaurant? Platesti sales tax!
Te duci sa cumperi bautura, sau bunuri de cosum, platesti  sales tax.
Te duci sa cumperi o buca' de paine o rosie, si o buca' de branza (ca 
ti-o fi si tie saracu' foame!) nu platesti sales tax.
Cum ti se pare aranjamentul, rezonabil? Aici in California, sales tax 
este cam intre 8-9 %




Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

2012-02-06 Fir de Conversatie Gabriel Petrica
Din pacate pentru matale nea boierul cu oi si gaini in ograda, legile zic ca 
totusi  nu mai poti sa le tai cum vrei tu ca e pe banii tai. Oi fi tu pe 
banii tai, dar traiesti printre oameni penbtru simplul motiv ca este ilegal sa 
fi impuscat. Sunt curios daca ai mai fi asa viteaz intr-o lume normala ;). Si 
da ... eu mi-as asuma riscul ... e treaba mea din ce motive ! Asta ca s anu mai 
rasufli inca niste intrebari idioate !


- Original Message -
From: Arhitectura
Sent: 02/06/12 11:39 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani” 
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

Domnule Petrica,

Inteleg ca matele faci pe prostul, pentru ca n-ai ce face.
Probabil ca esti ceva clona a domnului Floricica zis si Ghiocel, cel ce pe 
tapsean creste ca un patrunjel !
Asa ca iti mai spun o data: NU imi pace idea de vanatoare, dar ce cresc in 
ograda mea, gaini, porci, vaci  mistreti, tai cand, si cum vrea munschiul 
meu !
Ca e pe banul meu !

Faptul ca matale mori de oftica ca eu pot creste si mistreti, in timp ce matale 
abia ai ce sa dai de mancare la 3 gaini, ... nu e treaba mea.
E a doctorului de cerebele !

Si da. Excesivii ca matale se elimina SINGURI.
Pentru ca de cand exista omenirea, sefii ajung sa-si doreasca singuri moartea 
!

 Cu stima,
 Dicu-Sava Cristian
http://www.dsclex.ro 
http://secsidelacapat.blogspot.com 
 - Original Message -
 *From:* gabi.petr...@mail.com 
 *To:* protest-ro@yahoogroups.com 
 *Sent:* Monday, February 06, 2012 11:12 PM
 *Subject:* Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc

Ce imi palce cand sunt contrazis fara a se aduce argumenet. 
Deci avem un psihopat in libertate ... ce facem ? Ma impuscati pe mine fiindca? 
Momentan din cauza mea nu a murit nimeni, si nici nu am iesit cu pusca sa 
impusc in stanga si in drepata .. .deci unde e excesul ? Sa inteleg ca ar fi o 
mare pierdere pentru specia umana, un psihopat in minus? 
Sauu ... ma considerati probabil pe mine un psihopat fiidnca indraznesc sa scot 
capul din cochilie. Foarte bine .. .aveti libertatea asta, dar e mai inetresant 
cand veniti cu argumente. 
Si in general un exces nu se rezolva prin toleranta si bun simt ... ci 
printr-un exces din directie opusa. Dupa ce excesul este eliminat, putem reveni 
la normal sa ne vedem de treburile noastre. 

 - Original Message -
 *From:* d...@dsclex.ro 
 *To:* protest-ro@yahoogroups.com 
 *Sent:* Monday, February 06, 2012 11:03 PM
 *Subject:* Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc

Domnule Petrica,

Matale, conform celor pe care le-ai enuntat, ar trebui sa fi executat primul !
Si familia pusa sa plateasca glontul. :(

De ce ? Pentru ca nu intelegi, ca excesle de orice natura sunt la fel de 
condamnabile.
Ca nu ai inteles ce-am spus eu, sau te-ai facut ca nu intelegi, nici in cot nu 
ma doare !
Fiecare trebuie sa-si poarte crucea. :(
A matale este insa cam grea !

 Cu stima,
 Dicu-Sava Cristian
http://www.dsclex.ro 
http://secsidelacapat.blogspot.com 
 - Original Message -
 *From:* gabi.petr...@mail.com 
 *To:* protest-ro@yahoogroups.com 
 *Sent:* Monday, February 06, 2012 10:42 PM
 *Subject:* Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc

Sa inteleg ca mor animale in chinuri fiindca si-a luat Mutu iaht si telefon ? 
Nu e vorba de isterie, e vorba de psihopati, tolerati in libertate, in loc sa 
fie executati rapid, pentru sanatatea genetica a speciei umane!

 - Original Message -
 *From:* d...@dsclex.ro 
 *To:* protest-ro@yahoogroups.com 
 *Sent:* Monday, February 06, 2012 10:34 PM
 *Subject:* Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc

Conform normelor europene, asomarea inseamna injectie, baros sau glont! 
Mistretii aia numai animale salbatice nu mai sunt, in conditiile in care sunt 
crescuti in tarc si haraniti de personalul angajat pentru asta !
NU imi place vanatoarea !
NU o consider un sport! 
Dar nici nu ma inflamez, de oftica, ca unii pot si altii nu.
De ce nu va apuca isteria ca marele drogat al fotbalului romanesc, mutu si-a 
cumparat iaht si telefon de 70.000 de euro ?

Cu stima,
 Dicu-Sava Cristian
http://www.dsclex.ro 
http://secsidelacapat.blogspot.com 
 - Original Message -
 *From:* cristio...@gmail.com 
 *To:* protest-ro@yahoogroups.com 
 *Sent:* Monday, February 06, 2012 9:58 PM
 *Subject:* Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste 
“rumani” i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la 
Balc

macelarul de la abator isi face meseria, omoara vitele ca noi sa le putem manca