[Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-02 Thread W. Foederer
Beste Legacy gebruikers,

Ik was vandaag wat aan het experimenteren met Gezinslijstrapport.
Maar wat ik ook aan vink ik krijg altijd een leeg blad.
Weet iemand of dit een fout in legacy is of dat er toch nog ergens een 
instelling verkeerd staat.

M.vr. gr.
Wim -- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


[Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2020-11-05 Thread Wim Foederer via Legacy-Nederlands
Ik heb een vraag om wat te testen. Ik krijg een enkel leeg blad bij het
Gezinslijstrapport met de standaard instellingen. Het is te vinden onder
Rapporten, Overige rapporten, Gezinslijst. Ik heb het op mijn desktop en
laptop. Ode p desktop het ik 2 maal opnieuw geïnstalleerd met de laatste
verzie van internet na verwijderen van alle programma onderdelen onder
Windows en documenten. Laat het even weten. Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groeten,

Wim

 

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-02 Thread Irma Lommen - Salden
Hi Wim,

 

wat bedoel je precies met 'gezinslijstrapport'?

 

waar staat deze optie?

 

Groetjes,

 

Irma

 

Irma Lommen - Salden

 <mailto:irmalom...@home.nl> irmalom...@home.nl

 <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens W. Foederer
Verzonden: zaterdag 2 december 2017 12:17
Aan: Legacy-Nederlands mailing list 
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

Beste Legacy gebruikers,

 

Ik was vandaag wat aan het experimenteren met Gezinslijstrapport.

Maar wat ik ook aan vink ik krijg altijd een leeg blad.

Weet iemand of dit een fout in legacy is of dat er toch nog ergens een
instelling verkeerd staat.

 

M.vr. gr.

Wim 

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-02 Thread W. Foederer
Hallo Irma,

Deze optie staat onder Rapporten > Overige rapporten > Gezinslijst.

Groetjes,
Wim


From: Irma Lommen - Salden 
Sent: Saturday, December 2, 2017 12:52 PM
To: 'Dutch User List' 
Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Hi Wim,

 

wat bedoel je precies met ‘gezinslijstrapport’?

 

waar staat deze optie?

 

Groetjes,

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

irmalom...@home.nl

www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
Verzonden: zaterdag 2 december 2017 12:17
Aan: Legacy-Nederlands mailing list 
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

Beste Legacy gebruikers,

 

Ik was vandaag wat aan het experimenteren met Gezinslijstrapport.

Maar wat ik ook aan vink ik krijg altijd een leeg blad.

Weet iemand of dit een fout in legacy is of dat er toch nog ergens een 
instelling verkeerd staat.

 

M.vr. gr.

Wim 




-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-03 Thread Theo Zelders
Ook bij mij is er iets mis. Als ik die gezinslijst oproep krijg ik een
scherm waarop ik de rapportgegevens kan bepalen, maar als ik op "Maken"
klik komt mijn zandloper in actie en die gaat niet meer weg als ik op
Annuleren heb geklikt. Verder gebeurt er niets.
Ik zou die hele lijst maar vergeten en het anders doen: Klik op Rapporten,
en kies daar de linkse tab: Gezin. Dan krijg je een keurige gezinslijst.
Theo Zelders

Op 2 december 2017 om 21:50 schreef Roger Deneweth <
roger.denew...@telenet.be>:

> Hi Wim,
> In de helpindex staat een uitgebreide uitleg over de gebruik van
> "Gezinslijstrapport"
> Misschien een hulp voor het probleem
> Tracht hier de uitleg in bijlage toe te voegen.
> Mvg
> Roger
>
> Op 2 december 2017 om 21:11 schreef W. Foederer :
>
> Hallo Irma,
>>
>> Deze optie staat onder Rapporten > Overige rapporten > Gezinslijst.
>>
>> Groetjes,
>> Wim
>>
>>
>> *From:* Irma Lommen - Salden
>> *Sent:* Saturday, December 2, 2017 12:52 PM
>> *To:* 'Dutch User List'
>> *Subject:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport
>>
>>
>> Hi Wim,
>>
>>
>>
>> wat bedoel je precies met ‘gezinslijstrapport’?
>>
>>
>>
>> waar staat deze optie?
>>
>>
>>
>> Groetjes,
>>
>>
>>
>> Irma
>>
>>
>>
>> Irma Lommen – Salden
>>
>> irmalom...@home.nl
>>
>> www.limburgemigrant.nl
>>
>>
>>
>> *Van:* Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun
>> c...@legacyusers.com] *Namens *W. Foederer
>> *Verzonden:* zaterdag 2 december 2017 12:17
>> *Aan:* Legacy-Nederlands mailing list 
>> *Onderwerp:* [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport
>>
>>
>>
>> Beste Legacy gebruikers,
>>
>>
>>
>> Ik was vandaag wat aan het experimenteren met Gezinslijstrapport.
>>
>> Maar wat ik ook aan vink ik krijg altijd een leeg blad.
>>
>> Weet iemand of dit een fout in legacy is of dat er toch nog ergens een
>> instelling verkeerd staat.
>>
>>
>>
>> M.vr. gr.
>>
>> Wim
>>
>> --
>> --
>> ___
>> Legacy-Nederlands mailing list
>> Legacy-Nederlands@legacyusers.com
>> http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com
>>
>>
>> --
>> ___
>> Legacy-Nederlands mailing list
>> Legacy-Nederlands@legacyusers.com
>> http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com
>>
>>
>
> --
> ___
> Legacy-Nederlands mailing list
> Legacy-Nederlands@legacyusers.com
> http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com
>
>
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-03 Thread Irma Lommen - Salden
Hallo allemaal,

 

Had deze optie inderdaad nog nooit gebruikt!

 

Mijn instellingen zijn zoals in de bijlage te zien is en………krijg een perfectie 
lijst! Op het scherm en ook geprint!

 

Ik gebruik Legacy 9 Deluxe, versie 9.0.0.198

 

Dus….. ??

 

Groetjes,

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

 <mailto:irmalom...@home.nl> irmalom...@home.nl

 <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
Verzonden: zaterdag 2 december 2017 21:12
Aan: Dutch User List 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

Hallo Irma,

 

Deze optie staat onder Rapporten > Overige rapporten > Gezinslijst.

 

Groetjes,

Wim

 

 

From: Irma Lommen - Salden 

Sent: Saturday, December 2, 2017 12:52 PM

To: 'Dutch User List' 

Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

Hi Wim,

 

wat bedoel je precies met ‘gezinslijstrapport’?

 

waar staat deze optie?

 

Groetjes,

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

irmalom...@home.nl <mailto:irmalom...@home.nl> 

 <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
Verzonden: zaterdag 2 december 2017 12:17
Aan: Legacy-Nederlands mailing list mailto:Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com> >
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

Beste Legacy gebruikers,

 

Ik was vandaag wat aan het experimenteren met Gezinslijstrapport.

Maar wat ik ook aan vink ik krijg altijd een leeg blad.

Weet iemand of dit een fout in legacy is of dat er toch nog ergens een 
instelling verkeerd staat.

 

M.vr. gr.

Wim 

  _  

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com <mailto:Legacy-Nederlands@legacyusers.com> 
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-03 Thread CMJ (Kees) Pleeging
Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de 
selectie voor de te tonen personen goed staat.


Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg 
veel tijd kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen in 
de zoeklijst', 'Focusgroeprecords', 'Personen met label:', of 'Personen 
met een hashtag:' verzeker jezelf er dan van dat er inderdaad personen 
geselecteerd zijn.


Groeten,

Kees


Op 3-12-2017 om 12:50 schreef Irma Lommen - Salden:


Hallo allemaal,

Had deze optie inderdaad nog nooit gebruikt!

Mijn instellingen zijn zoals in de bijlage te zien is en………krijg een 
perfectie lijst! Op het scherm en ook geprint!


Ik gebruik Legacy 9 Deluxe, versie 9.0.0.198

Dus….. ??

Groetjes,

Irma

Irma Lommen – Salden

irmalom...@home.nl <mailto:irmalom...@home.nl>

www.limburgemigrant.nl <http://www.limburgemigrant.nl/>

*Van:* Legacy-Nederlands 
[mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *W. Foederer

*Verzonden:* zaterdag 2 december 2017 21:12
*Aan:* Dutch User List 
*Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Hallo Irma,

Deze optie staat onder Rapporten > Overige rapporten > Gezinslijst.

Groetjes,

Wim

*From:*Irma Lommen - Salden

*Sent:*Saturday, December 2, 2017 12:52 PM

*To:*'Dutch User List'

*Subject:*Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Hi Wim,

wat bedoel je precies met ‘gezinslijstrapport’?

waar staat deze optie?

Groetjes,

Irma

Irma Lommen – Salden

irmalom...@home.nl <mailto:irmalom...@home.nl>

www.limburgemigrant.nl <http://www.limburgemigrant.nl/>

*Van:*Legacy-Nederlands 
[mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *W. Foederer

*Verzonden:* zaterdag 2 december 2017 12:17
*Aan:* Legacy-Nederlands mailing list 
<mailto:Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com>>

*Onderwerp:* [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Beste Legacy gebruikers,

Ik was vandaag wat aan het experimenteren met Gezinslijstrapport.

Maar wat ik ook aan vink ik krijg altijd een leeg blad.

Weet iemand of dit een fout in legacy is of dat er toch nog ergens een 
instelling verkeerd staat.


M.vr. gr.

Wim



--
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com 
<mailto:Legacy-Nederlands@legacyusers.com>

http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com





-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-04 Thread W. Foederer
Allen bedankt voor de informatie.
Dit bracht mij tot de conclusie dat et een software fout moest zijn.
Na verwijderen en op nieuw installeren werkt het ook bij mij weer.

Groeten,
Wim

From: CMJ (Kees) Pleeging 
Sent: Sunday, December 3, 2017 3:51 PM
To: legacy-nederlands@legacyusers.com 
Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de selectie voor 
de te tonen personen goed staat.

Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg veel tijd 
kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen in de zoeklijst', 
'Focusgroeprecords', 'Personen met label:', of 'Personen met een hashtag:' 
verzeker jezelf er dan van dat er inderdaad personen geselecteerd zijn.

Groeten,

Kees




Op 3-12-2017 om 12:50 schreef Irma Lommen - Salden:

  Hallo allemaal,

   

  Had deze optie inderdaad nog nooit gebruikt!

   

  Mijn instellingen zijn zoals in de bijlage te zien is en………krijg een 
perfectie lijst! Op het scherm en ook geprint!

   

  Ik gebruik Legacy 9 Deluxe, versie 9.0.0.198

   

  Dus….. ??

   

  Groetjes,

   

  Irma

   

  Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

   

  Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
  Verzonden: zaterdag 2 december 2017 21:12
  Aan: Dutch User List mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com
  Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

   

  Hallo Irma,

   

  Deze optie staat onder Rapporten > Overige rapporten > Gezinslijst.

   

  Groetjes,

  Wim

   

   

  From: Irma Lommen - Salden 

  Sent: Saturday, December 2, 2017 12:52 PM

  To: 'Dutch User List' 

  Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

   

  Hi Wim,

   

  wat bedoel je precies met ‘gezinslijstrapport’?

   

  waar staat deze optie?

   

  Groetjes,

   

  Irma

   

  Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

   

  Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
  Verzonden: zaterdag 2 december 2017 12:17
  Aan: Legacy-Nederlands mailing list 
  Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

   

  Beste Legacy gebruikers,

   

  Ik was vandaag wat aan het experimenteren met Gezinslijstrapport.

  Maar wat ik ook aan vink ik krijg altijd een leeg blad.

  Weet iemand of dit een fout in legacy is of dat er toch nog ergens een 
instelling verkeerd staat.

   

  M.vr. gr.

  Wim 


--

  -- 
  ___
  Legacy-Nederlands mailing list
  Legacy-Nederlands@legacyusers.com
  http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


   






-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-04 Thread Wim Foederer
Beste mensen,
Ben toch te voorbarig geweest het heeft inderdaad een keer gewerkt en het 
blijkt ook nog dat het geld voor Gezinslijst als Archief-ID's.
Is het waarschijnlijk toch een structurele fout in legacy 9.
Nadat ik legacy 9 Versie 9.0.0.198 op nieuw heb gedownload en opnieuw had 
geïnstalleerd ging het een keer goed bij de volgende poging ging heet weer fout 
met als resultaat 1 blanco pagina.
Mogelijk heeft het te maken met Windows 10 Pro versie 1709. 
Bij testen op een pc met Windows 10 home versie 1703 werkt het wel.
Beide zijn 64 bit
Zijn er mensen met de zelfde ervaring?

Groeten,
Wim

From: W. Foederer 
Sent: Monday, December 4, 2017 11:58 AM
To: Dutch User List 
Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Allen bedankt voor de informatie.
Dit bracht mij tot de conclusie dat et een software fout moest zijn.
Na verwijderen en op nieuw installeren werkt het ook bij mij weer.

Groeten,
Wim

From: CMJ (Kees) Pleeging 
Sent: Sunday, December 3, 2017 3:51 PM
To: legacy-nederlands@legacyusers.com 
Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de selectie voor 
de te tonen personen goed staat.

Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg veel tijd 
kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen in de zoeklijst', 
'Focusgroeprecords', 'Personen met label:', of 'Personen met een hashtag:' 
verzeker jezelf er dan van dat er inderdaad personen geselecteerd zijn.

Groeten,

Kees




Op 3-12-2017 om 12:50 schreef Irma Lommen - Salden:

  Hallo allemaal,

   

  Had deze optie inderdaad nog nooit gebruikt!

   

  Mijn instellingen zijn zoals in de bijlage te zien is en………krijg een 
perfectie lijst! Op het scherm en ook geprint!

   

  Ik gebruik Legacy 9 Deluxe, versie 9.0.0.198

   

  Dus….. ??

   

  Groetjes,

   

  Irma

   

  Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

   

  Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
  Verzonden: zaterdag 2 december 2017 21:12
  Aan: Dutch User List mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com
  Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

   

  Hallo Irma,

   

  Deze optie staat onder Rapporten > Overige rapporten > Gezinslijst.

   

  Groetjes,

  Wim

   

   

  From: Irma Lommen - Salden 

  Sent: Saturday, December 2, 2017 12:52 PM

  To: 'Dutch User List' 

  Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

   

  Hi Wim,

   

  wat bedoel je precies met ‘gezinslijstrapport’?

   

  waar staat deze optie?

   

  Groetjes,

   

  Irma

   

  Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

   

  Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
  Verzonden: zaterdag 2 december 2017 12:17
  Aan: Legacy-Nederlands mailing list 
  Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

   

  Beste Legacy gebruikers,

   

  Ik was vandaag wat aan het experimenteren met Gezinslijstrapport.

  Maar wat ik ook aan vink ik krijg altijd een leeg blad.

  Weet iemand of dit een fout in legacy is of dat er toch nog ergens een 
instelling verkeerd staat.

   

  M.vr. gr.

  Wim 


--

  -- 
  ___
  Legacy-Nederlands mailing list
  Legacy-Nederlands@legacyusers.com
  http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


   






-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com




-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-04 Thread N.M.Verweij
Hi Wim,



Na de laatste upgrade van Windows had ik ook problemen met Legacy 9.

Ik kreeg geen hints meer binnen.

Na een paar dagen op het laatst Legacy in comptabiliteit Windows 8 gestart en 
daarna waren de problemen over.

Hiervan is het support team van Legacy hoofdkantoor op de hoogte en men zou dit 
verder onderzoeken.

Misschien dat je dit eens kan proberen.



Nico





Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Wim Foederer
Verzonden: maandag 4 december 2017 19:28
Aan: Dutch User List
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport



Beste mensen,

Ben toch te voorbarig geweest het heeft inderdaad een keer gewerkt en het 
blijkt ook nog dat het geld voor Gezinslijst als Archief-ID's.

Is het waarschijnlijk toch een structurele fout in legacy 9.

Nadat ik legacy 9 Versie 9.0.0.198 op nieuw heb gedownload en opnieuw had 
geïnstalleerd ging het een keer goed bij de volgende poging ging heet weer fout 
met als resultaat 1 blanco pagina.

Mogelijk heeft het te maken met Windows 10 Pro versie 1709.

Bij testen op een pc met Windows 10 home versie 1703 werkt het wel.

Beide zijn 64 bit

Zijn er mensen met de zelfde ervaring?



Groeten,

Wim



From: W. Foederer

Sent: Monday, December 4, 2017 11:58 AM

To: Dutch User List

Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport



Allen bedankt voor de informatie.

Dit bracht mij tot de conclusie dat et een software fout moest zijn.

Na verwijderen en op nieuw installeren werkt het ook bij mij weer.



Groeten,

Wim



From: CMJ (Kees) Pleeging

Sent: Sunday, December 3, 2017 3:51 PM

To: legacy-nederlands@legacyusers.com

Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport



Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de selectie voor 
de te tonen personen goed staat.

Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg veel tijd 
kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen in de zoeklijst', 
'Focusgroeprecords', 'Personen met label:', of 'Personen met een hashtag:' 
verzeker jezelf er dan van dat er inderdaad personen geselecteerd zijn.

Groeten,

Kees



Op 3-12-2017 om 12:50 schreef Irma Lommen - Salden:

Hallo allemaal,



Had deze optie inderdaad nog nooit gebruikt!



Mijn instellingen zijn zoals in de bijlage te zien is en………krijg een perfectie 
lijst! Op het scherm en ook geprint!



Ik gebruik Legacy 9 Deluxe, versie 9.0.0.198



Dus….. ??



Groetjes,



Irma



Irma Lommen – Salden

irmalom...@home.nl

 <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl



Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
Verzonden: zaterdag 2 december 2017 21:12
Aan: Dutch User List mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport



Hallo Irma,



Deze optie staat onder Rapporten > Overige rapporten > Gezinslijst.



Groetjes,

Wim





From: Irma Lommen - Salden

Sent: Saturday, December 2, 2017 12:52 PM

To: 'Dutch User List'

Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport



Hi Wim,



wat bedoel je precies met ‘gezinslijstrapport’?



waar staat deze optie?



Groetjes,



Irma



Irma Lommen – Salden

irmalom...@home.nl

 <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl



Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
Verzonden: zaterdag 2 december 2017 12:17
Aan: Legacy-Nederlands mailing list 
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport



Beste Legacy gebruikers,



Ik was vandaag wat aan het experimenteren met Gezinslijstrapport.

Maar wat ik ook aan vink ik krijg altijd een leeg blad.

Weet iemand of dit een fout in legacy is of dat er toch nog ergens een 
instelling verkeerd staat.



M.vr. gr.

Wim


  _


--
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com







  _

--
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

  _

--
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com



---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.
https://www.avast.com/antivirus
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-05 Thread Dirk JW Detmar

Hallo allemaal,

De laatste paar commentaren spreken mij wel aan.
Inderdaad, sinds de laatste update van Windows 10 werkt mijn legacy 8.0 
niet meer. Zelfs niet in compatible mode.
Legacy kan me niet helpen. De oplossing voor het probleem moet bij 
Microsoft gevonden worden.


Ik denk zelf in "Windows Defender".

Groet,
--


Dirk JW Detmar

phone: +55 68 981254397
address: R. Lincoln F. Guimarães, 120
 Cond. São Cristovão Park, blc. Orquídea, apt. 203
 Santa Isabel, CEP: 64053-240
 Teresina, Piauí, Brasil

web: djw-detmar.nl/wordpress <http://djw-detmar.nl/wordpress>
email: dirk.det...@djw-detmar.nl <mailto:dirk.det...@djw-detmar.nl>




N.M.Verweij <mailto:n.m.verw...@online.nl>
4 december 2017 16:25

Hi Wim,

Na de laatste upgrade van Windows had ik ook problemen met Legacy 9.

Ik kreeg geen hints meer binnen.

Na een paar dagen op het laatst Legacy in comptabiliteit Windows 8 
gestart en daarna waren de problemen over.


Hiervan is het support team van Legacy hoofdkantoor op de hoogte en 
men zou dit verder onderzoeken.


Misschien dat je dit eens kan proberen.

Nico

*Van:*Legacy-Nederlands 
[mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *Wim Foederer

*Verzonden:* maandag 4 december 2017 19:28
*Aan:* Dutch User List
*Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport


<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
	Virusvrij. www.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 



<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>
Wim Foederer <mailto:w.foede...@home.nl>
4 december 2017 15:27
Beste mensen,
Ben toch te voorbarig geweest het heeft inderdaad een keer gewerkt en 
het blijkt ook nog dat het geld voor Gezinslijst als Archief-ID's.

Is het waarschijnlijk toch een structurele fout in legacy 9.
Nadat ik legacy 9 Versie 9.0.0.198op nieuw heb gedownload en opnieuw 
had geïnstalleerd ging het een keer goed bij de volgende poging ging 
heet weer fout met als resultaat 1 blanco pagina.

Mogelijk heeft het te maken met Windows 10 Pro versie 1709.
Bij testen op een pc met Windows 10 home versie 1703 werkt het wel.
Beide zijn 64 bit
Zijn er mensen met de zelfde ervaring?
Groeten,
Wim
*From:* W. Foederer
*Sent:* Monday, December 4, 2017 11:58 AM
*To:* Dutch User List
*Subject:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport
Allen bedankt voor de informatie.
Dit bracht mij tot de conclusie dat et een software fout moest zijn.
Na verwijderen en op nieuw installeren werkt het ook bij mij weer.
Groeten,
Wim
*From:* CMJ (Kees) Pleeging
*Sent:* Sunday, December 3, 2017 3:51 PM
*To:* legacy-nederlands@legacyusers.com
*Subject:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de 
selectie voor de te tonen personen goed staat.


Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg 
veel tijd kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen 
in de zoeklijst', 'Focusgroeprecords', 'Personen met label:', of 
'Personen met een hashtag:' verzeker jezelf er dan van dat er 
inderdaad personen geselecteerd zijn.


Groeten,

Kees


Op 3-12-2017 om 12:50 schreef Irma Lommen - Salden:


--
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


--
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com
W. Foederer <mailto:w.foede...@home.nl>
4 december 2017 07:58
Allen bedankt voor de informatie.
Dit bracht mij tot de conclusie dat et een software fout moest zijn.
Na verwijderen en op nieuw installeren werkt het ook bij mij weer.
Groeten,
Wim
*From:* CMJ (Kees) Pleeging
*Sent:* Sunday, December 3, 2017 3:51 PM
*To:* legacy-nederlands@legacyusers.com
*Subject:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de 
selectie voor de te tonen personen goed staat.


Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg 
veel tijd kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen 
in de zoeklijst', 'Focusgroeprecords', 'Personen met label:', of 
'Personen met een hashtag:' verzeker jezelf er dan van dat er 
inderdaad personen geselecteerd zijn.


Groeten,

Kees


Op 3-12-2017 om 12:50 schreef Irma Lommen - Salden:


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-05 Thread Dirk JW Detmar

LS,

Ondertussen L-9 geinstalleerd en die doet ook niets op mijn PC.
Dit betekent een voorlopig einde van mijn genealogie.

Griet,
--


Dirk JW Detmar

phone: +55 68 981254397
address: R. Lincoln F. Guimarães, 120
 Cond. São Cristovão Park, blc. Orquídea, apt. 203
 Santa Isabel, CEP: 64053-240
 Teresina, Piauí, Brasil

web: djw-detmar.nl/wordpress <http://djw-detmar.nl/wordpress>
email: dirk.det...@djw-detmar.nl <mailto:dirk.det...@djw-detmar.nl>




Dirk JW Detmar <mailto:dirk.det...@djw-detmar.nl>
5 december 2017 07:34
Hallo allemaal,

De laatste paar commentaren spreken mij wel aan.
Inderdaad, sinds de laatste update van Windows 10 werkt mijn legacy 
8.0 niet meer. Zelfs niet in compatible mode.
Legacy kan me niet helpen. De oplossing voor het probleem moet bij 
Microsoft gevonden worden.


Ik denk zelf in "Windows Defender".

Groet,



N.M.Verweij <mailto:n.m.verw...@online.nl>
4 december 2017 16:25

Hi Wim,

Na de laatste upgrade van Windows had ik ook problemen met Legacy 9.

Ik kreeg geen hints meer binnen.

Na een paar dagen op het laatst Legacy in comptabiliteit Windows 8 
gestart en daarna waren de problemen over.


Hiervan is het support team van Legacy hoofdkantoor op de hoogte en 
men zou dit verder onderzoeken.


Misschien dat je dit eens kan proberen.

Nico

*Van:*Legacy-Nederlands 
[mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *Wim Foederer

*Verzonden:* maandag 4 december 2017 19:28
*Aan:* Dutch User List
*Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport


<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
	Virusvrij. www.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 



<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>
Wim Foederer <mailto:w.foede...@home.nl>
4 december 2017 15:27
Beste mensen,
Ben toch te voorbarig geweest het heeft inderdaad een keer gewerkt en 
het blijkt ook nog dat het geld voor Gezinslijst als Archief-ID's.

Is het waarschijnlijk toch een structurele fout in legacy 9.
Nadat ik legacy 9 Versie 9.0.0.198op nieuw heb gedownload en opnieuw 
had geïnstalleerd ging het een keer goed bij de volgende poging ging 
heet weer fout met als resultaat 1 blanco pagina.

Mogelijk heeft het te maken met Windows 10 Pro versie 1709.
Bij testen op een pc met Windows 10 home versie 1703 werkt het wel.
Beide zijn 64 bit
Zijn er mensen met de zelfde ervaring?
Groeten,
Wim
*From:* W. Foederer
*Sent:* Monday, December 4, 2017 11:58 AM
*To:* Dutch User List
*Subject:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport
Allen bedankt voor de informatie.
Dit bracht mij tot de conclusie dat et een software fout moest zijn.
Na verwijderen en op nieuw installeren werkt het ook bij mij weer.
Groeten,
Wim
*From:* CMJ (Kees) Pleeging
*Sent:* Sunday, December 3, 2017 3:51 PM
*To:* legacy-nederlands@legacyusers.com
*Subject:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de 
selectie voor de te tonen personen goed staat.


Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg 
veel tijd kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen 
in de zoeklijst', 'Focusgroeprecords', 'Personen met label:', of 
'Personen met een hashtag:' verzeker jezelf er dan van dat er 
inderdaad personen geselecteerd zijn.


Groeten,

Kees


Op 3-12-2017 om 12:50 schreef Irma Lommen - Salden:


--
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


--
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com
W. Foederer <mailto:w.foede...@home.nl>
4 december 2017 07:58
Allen bedankt voor de informatie.
Dit bracht mij tot de conclusie dat et een software fout moest zijn.
Na verwijderen en op nieuw installeren werkt het ook bij mij weer.
Groeten,
Wim
*From:* CMJ (Kees) Pleeging
*Sent:* Sunday, December 3, 2017 3:51 PM
*To:* legacy-nederlands@legacyusers.com
*Subject:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de 
selectie voor de te tonen personen goed staat.


Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg 
veel tijd kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen 
in de zoeklijst', 'Focusgroeprecords', 'Personen met label:', of 
'P

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-05 Thread Irma Lommen - Salden
En als je ‘Windows Defender’ nu uitzet!?

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

 <mailto:irmalom...@home.nl> irmalom...@home.nl

 <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Dirk JW Detmar
Verzonden: dinsdag 5 december 2017 13:11
Aan: Dutch User List 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

LS,

Ondertussen L-9 geinstalleerd en die doet ook niets op mijn PC.
Dit betekent een voorlopig einde van mijn genealogie.

Griet,

-- 




   Dirk JW Detmar 

 


phone:+55 68 981254397

address: R. Lincoln F. Guimarães, 120 
 Cond. São Cristovão Park, blc. Orquídea, apt. 203 
 Santa Isabel, CEP: 64053-240 
 Teresina, Piauí, Brasil

web: <http://djw-detmar.nl/wordpress> djw-detmar.nl/wordpress

email:   <mailto:dirk.det...@djw-detmar.nl> dirk.det...@djw-detmar.nl

 

 






Dirk JW Detmar <mailto:dirk.det...@djw-detmar.nl> 

5 december 2017 07:34

Hallo allemaal,

De laatste paar commentaren spreken mij wel aan.
Inderdaad, sinds de laatste update van Windows 10 werkt mijn legacy 8.0 niet 
meer. Zelfs niet in compatible mode.
Legacy kan me niet helpen. De oplossing voor het probleem moet bij Microsoft 
gevonden worden.

Ik denk zelf in "Windows Defender".

Groet,




N.M.Verweij <mailto:n.m.verw...@online.nl> 

4 december 2017 16:25

Hi Wim,

 

Na de laatste upgrade van Windows had ik ook problemen met Legacy 9.

Ik kreeg geen hints meer binnen.

Na een paar dagen op het laatst Legacy in comptabiliteit Windows 8 gestart en 
daarna waren de problemen over.

Hiervan is het support team van Legacy hoofdkantoor op de hoogte en men zou dit 
verder onderzoeken.

Misschien dat je dit eens kan proberen.

 

Nico

 

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Wim Foederer
Verzonden: maandag 4 december 2017 19:28
Aan: Dutch User List
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

 


 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>
 

Virusvrij.  
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>
 www.avast.com 

Wim Foederer <mailto:w.foede...@home.nl> 

4 december 2017 15:27

Beste mensen,

Ben toch te voorbarig geweest het heeft inderdaad een keer gewerkt en het 
blijkt ook nog dat het geld voor Gezinslijst als Archief-ID's.

Is het waarschijnlijk toch een structurele fout in legacy 9.

Nadat ik legacy 9 Versie 9.0.0.198 op nieuw heb gedownload en opnieuw had 
geïnstalleerd ging het een keer goed bij de volgende poging ging heet weer fout 
met als resultaat 1 blanco pagina.

Mogelijk heeft het te maken met Windows 10 Pro versie 1709. 

Bij testen op een pc met Windows 10 home versie 1703 werkt het wel.

Beide zijn 64 bit

Zijn er mensen met de zelfde ervaring?

 

Groeten,

Wim

 

From: W. Foederer 

Sent: Monday, December 4, 2017 11:58 AM

To: Dutch User List 

Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

Allen bedankt voor de informatie.

Dit bracht mij tot de conclusie dat et een software fout moest zijn.

Na verwijderen en op nieuw installeren werkt het ook bij mij weer.

 

Groeten,

Wim

 

From: CMJ (Kees) Pleeging 

Sent: Sunday, December 3, 2017 3:51 PM

To: legacy-nederlands@legacyusers.com 
<mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com>  

Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de selectie voor 
de te tonen personen goed staat.

Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg veel tijd 
kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen in de zoeklijst', 
'Focusgroeprecords', 'Personen met label:', of 'Personen met een hashtag:' 
verzeker jezelf er dan van dat er inderdaad personen geselecteerd zijn.

Groeten,

Kees

 

Op 3-12-2017 om 12:50 schreef Irma Lommen - Salden:

 


  _  


-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com <mailto:Legacy-Nederlands@legacyusers.com> 
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


  _  


-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com <mailto:Legacy-Nederlands@legacyusers.com> 
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

W. Foederer <mailto:w.foede...@home.nl> 

4 december 2017 07:58

Allen bedankt voor de informatie.

Dit bracht mij tot de conclusie dat et een software fout moest zijn.

Na verwijderen en op nieuw installeren werkt het ook bij mij weer.

 

Groeten,

Wim

 

From: CMJ (Kees) Pleeging 

Sent: Sunday, December 3, 2017 3:51

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-05 Thread W. Foederer
Hi allemaal

Ik heb zojuist een bericht naar Legay gestuurd over de fout.
Ook het draaien onder comptabiliteit Windows 8 gaf geen resultaat.
Hou jullie op de hoogte.

Gr
Wim

From: N.M.Verweij 
Sent: Monday, December 4, 2017 8:25 PM
To: 'Dutch User List' 
Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Hi Wim,

 

Na de laatste upgrade van Windows had ik ook problemen met Legacy 9.

Ik kreeg geen hints meer binnen.

Na een paar dagen op het laatst Legacy in comptabiliteit Windows 8 gestart en 
daarna waren de problemen over.

Hiervan is het support team van Legacy hoofdkantoor op de hoogte en men zou dit 
verder onderzoeken.

Misschien dat je dit eens kan proberen.

 

Nico

 

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Wim Foederer
Verzonden: maandag 4 december 2017 19:28
Aan: Dutch User List
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

Beste mensen,

Ben toch te voorbarig geweest het heeft inderdaad een keer gewerkt en het 
blijkt ook nog dat het geld voor Gezinslijst als Archief-ID's.

Is het waarschijnlijk toch een structurele fout in legacy 9.

Nadat ik legacy 9 Versie 9.0.0.198 op nieuw heb gedownload en opnieuw had 
geïnstalleerd ging het een keer goed bij de volgende poging ging heet weer fout 
met als resultaat 1 blanco pagina.

Mogelijk heeft het te maken met Windows 10 Pro versie 1709. 

Bij testen op een pc met Windows 10 home versie 1703 werkt het wel.

Beide zijn 64 bit

Zijn er mensen met de zelfde ervaring?

 

Groeten,

Wim

 

From: W. Foederer 

Sent: Monday, December 4, 2017 11:58 AM

To: Dutch User List 

Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

Allen bedankt voor de informatie.

Dit bracht mij tot de conclusie dat et een software fout moest zijn.

Na verwijderen en op nieuw installeren werkt het ook bij mij weer.

 

Groeten,

Wim

 

From: CMJ (Kees) Pleeging 

Sent: Sunday, December 3, 2017 3:51 PM

To: legacy-nederlands@legacyusers.com 

Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

 

Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de selectie voor 
de te tonen personen goed staat.

Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg veel tijd 
kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen in de zoeklijst', 
'Focusgroeprecords', 'Personen met label:', of 'Personen met een hashtag:' 
verzeker jezelf er dan van dat er inderdaad personen geselecteerd zijn.

Groeten,

Kees

 

Op 3-12-2017 om 12:50 schreef Irma Lommen - Salden:

  Hallo allemaal,

   

  Had deze optie inderdaad nog nooit gebruikt!

   

  Mijn instellingen zijn zoals in de bijlage te zien is en………krijg een 
perfectie lijst! Op het scherm en ook geprint!

   

  Ik gebruik Legacy 9 Deluxe, versie 9.0.0.198

   

  Dus….. ??

   

  Groetjes,

   

  Irma

   

  Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

   

  Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
  Verzonden: zaterdag 2 december 2017 21:12
  Aan: Dutch User List mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com
  Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

   

  Hallo Irma,

   

  Deze optie staat onder Rapporten > Overige rapporten > Gezinslijst.

   

  Groetjes,

  Wim

   

   

  From: Irma Lommen - Salden 

  Sent: Saturday, December 2, 2017 12:52 PM

  To: 'Dutch User List' 

  Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

   

  Hi Wim,

   

  wat bedoel je precies met ‘gezinslijstrapport’?

   

  waar staat deze optie?

   

  Groetjes,

   

  Irma

   

  Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

   

  Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
  Verzonden: zaterdag 2 december 2017 12:17
  Aan: Legacy-Nederlands mailing list 
  Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

   

  Beste Legacy gebruikers,

   

  Ik was vandaag wat aan het experimenteren met Gezinslijstrapport.

  Maar wat ik ook aan vink ik krijg altijd een leeg blad.

  Weet iemand of dit een fout in legacy is of dat er toch nog ergens een 
instelling verkeerd staat.

   

  M.vr. gr.

  Wim 


--

  -- 
  ___
  Legacy-Nederlands mailing list
  Legacy-Nederlands@legacyusers.com
  http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com





 




-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com




-- 
___
Legacy-Nederlands mailin

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2020-11-05 Thread Kees - Legacy
Wim,
Wat zijn je standaardinstellingen.
Kun je misschien een schermafdrukje mee sturen?

Kees

Van: Legacy-Nederlands  Namens Wim 
Foederer via Legacy-Nederlands
Verzonden: donderdag 5 november 2020 09:58
Aan: Legacy Nederlands 
CC: Wim Foederer 
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Ik heb een vraag om wat te testen. Ik krijg een enkel leeg blad bij het 
Gezinslijstrapport met de standaard instellingen. Het is te vinden onder 
Rapporten, Overige rapporten, Gezinslijst. Ik heb het op mijn desktop en 
laptop. Ode p desktop het ik 2 maal opnieuw geïnstalleerd met de laatste verzie 
van internet na verwijderen van alle programma onderdelen onder Windows en 
documenten. Laat het even weten. Alvast bedankt.


Met vriendelijke groeten,

Wim

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2020-11-05 Thread Bert van Kootwijk

Hier geen probleem.


Bert

Op 5-11-2020 om 09:57 schreef Wim Foederer via Legacy-Nederlands:


Ik heb een vraag om wat te testen. Ik krijg een enkel leeg blad bij 
het Gezinslijstrapport met de standaard instellingen. Het is te vinden 
onder Rapporten, Overige rapporten, Gezinslijst. Ik heb het op mijn 
desktop en laptop. Ode p desktop het ik 2 maal opnieuw geïnstalleerd 
met de laatste verzie van internet na verwijderen van alle programma 
onderdelen onder Windows en documenten. Laat het even weten. Alvast 
bedankt.


Met vriendelijke groeten,

Wim





--
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.
https://www.avast.com/antivirus
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2020-11-07 Thread Wim Foederer via Legacy-Nederlands
Hallo Kees,

 

Ik heb jou voorstel uitgeprobeerd. Maar helaas ook geen resultaat.

Als ik pagina-instellingen, ok kies zonder veranderingen werkt het bij alle
opties.

Het zelfde verhaal geld voor Archief-ID

 

Gr. Wim

 

 

Hallo Wim,

Misschien eens proberen met één persoon aan te duiden als gezinshoofd en te
kijken of je in "Voorbeeld" dit gezin kunt oproepen.

Kies in de "gezinslijst" onderaan links "Record kiezen" en kies voor
Focusgroepsrecord en kies Wijzig en kies voor "Voeg een persoon toe" (laat
de teller op 1 staan) druk op Kies en Ok  en sluit. 

Bekijk het voorbeeld. Dit gezin van de gekozen persoon zou je normaal moeten
aantreffen.

Succes.

 

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com