[...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-04 Terurut Topik Dr.Saafroedin BAHAR
Waalaikumsalam w.w, Sanak Lembang Alam dan para sanak sa palanta,
 
Kok baitu solusi nan tapek dari segi agamo adolah: yo tatap sajolah di desa 
Seloparang, Kediri, Jawa Timur, hanyo dipeloki sajo makam tu dek Pamarentah RI, 
sasuai jo hak baliau.
 
Lagi pulo, Bung Karno kan dimakamkan di Blitar, dan Bung Hatta di Jakarta. 
Indak jangga bana kalau Tan Malaka di Kediri.
 
Kito basyukur bahaso kini alah jaleh dima baliau bakubua.


Wassalam,
Saafroedin Bahar
(L, masuk 72 th, Jakarta; Tanjuang, Soetan Madjolelo)
Alternate e-mail address: saaf10...@gmail.com;
saafroedin.ba...@rantaunet.org



--- On Wed, 2/4/09, Muhammad Dafiq Saib stlembang.a...@gmail.com wrote:


From: Muhammad Dafiq Saib stlembang.a...@gmail.com
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja 
LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, February 4, 2009, 2:28 PM



Assalaamu'alaikum wa rahmatullahi wa barakaatuhu
 
Dunsanak Dedy Yusmen jo sanak di palanta nan adang adok,
 
Kan itulah. Takana pulo di ambo ciek. Katiko Bung Tomo maningga sasudah 
mangarajoan Haji di Makkah. Baa nan ka baa, jasad baliau 'musti' dibao baliak 
pulang. Tapurangah ulama jo urang pamarintah di sinan, sabab indak lazim caro 
iko dikarajoan dek indak ado tuntunanno dalam agamo. Tapi dek 'awak' manyasak 
juo, mako tapasolah iyo dikali baliak pusaro tu. Dikaluaan jasad Bung Tomo 
untuak dibao pulang. Muskipun ado nan maragukan apokoh itu iyo bana sabana 
jasad baliau nan dibao, sabab patugas kuburan disinan indak maapa-apa bana sia 
nan dikubua-an dan dimaa bana tumpak kubua sasaurang, dek kasadoanno alah 
basalingkik sajo di pakuburan Ma'la di Makkah tu.
 
Dek kabanyak-an awak, manilai nan bahaso mayik, jasad, saolah-olah sarupo jo 
urang iduik. Raso ka paralu bana kabaradoanno badakek-an jo awak kok dapek.

Kalaulah kadibandiangan jo pak Muhammad Yamin nan bakubua di pandam pakuburan 
baliau di Talawi, sabab baliau bana nan bapasan supayo disinan baliau 
dikubua-an, raso-raso ka indak sarupo kaji doh. Apo lai kok sampai kuburan 
Tuanku Imam Bonjo, ataupun Haji Agus Salim, ataupun Muhammad Hatta bagai, 
tapikia-pikia di awak nak mambao jasad / tulang balulang baliau pulang ka 
kampuang awak, raso kabakalabiahan bana karajo rasono.
 
Wassalamu'alaikum

M.D.Saib St. Lembang Alam
Asal: Koto Tuo - Balai Gurah - Bukit Tinggi
58 th / Jatibening - Bekasi
 
 
On Wed, Feb 4, 2009 at 9:08 AM, Dedy Yusmen de...@pertamina.com wrote:


Teringat juga, bagi  yang telah melihat pekuburan baqi atau ma'la (Di Medinah 
dan Makkah) hanya terlihat seonggok batu, tanpa nama, makam itu adalah makam 
'orang-orang besar' dalam sejarah Islam. Ada Usman Bin Affan dan Syuhada 
lainnya di Baqi, Siti Khadijah di Ma'la, makam Nabi dengan dua orang Sahabat 
(Abu Bakar dan Umar)  didalam Mesjid Nabawi memang salah satunya bertujuan 
supaya tidak diambil orang untuk dijadikan berhala dan tidak dijadikan  'objek 
wisata' (seperti kejadian zaman sahabat, dimana hampir 3 kali percobaan 
pencurian jasad nabi) ada yang rencananya di bawa ke Mesir dengan tujuan agar 
kunjungan Umat Muslim beralih ke Mesir.

Di Padang Uhud juga terdapat perkuburan Syuhada Uhud, dimana Paman Nabi Hamzah 
merupakan sahid diantara penghuninya, dan hanya seonggok batu sebagai Nisan 
atau pertanda tanpa nama pula, yang kalau diterjemahkan dengan bentuk makam di 
Indonesia bisa dikatakan 'tidak diurus'.

Untuk menjawab masalah perkuburan ini, pernah Nabi Bersabda dengan terjemahan 
bebasnya 'Makamkanlah Saudaramu ditempat meninggalnya'

Atau mungkin memang pepatah sudah berganti 'Harimau mati meninggalkan Belang, 
Manusia Mati meninggalkan Makam'

Wallahu'alam

Wass.

DYEK









 




--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet
- Tulis Nama, Umur  Lokasi di setiap posting
- Hapus footer  seluruh bagian tdk perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat email baru, tidak dengan mereply email lama 
- DILARANG: 1. Email attachment, tawarkan disini  kirim melalui jalur pribadi; 
2. Posting email besar dari 200KB; 3. One Liner
=== 
Berhenti, kirim email kosong ke: rantaunet-unsubscr...@googlegroups.com 
Daftarkan email anda yg terdaftar disini pada Google Account di: 
https://www.google.com/accounts/NewAccount?hl=id
Untuk melakukan konfigurasi keanggotaan di:
http://groups.google.com/group/RantauNet/subscribe
===
-~--~~~~--~~--~--~---



[...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja----LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-04 Terurut Topik Indra Jaya Piliang
Setuju. Imam Bonjol di Manado, dll. Dll. 

Ijp 
Sent from my BlackBerry® wireless device from XL GPRS network

-Original Message-
From: Dr.Saafroedin BAHAR saaf10...@yahoo.com

Date: Wed, 4 Feb 2009 09:33:01 
To: RantauNet@googlegroups.com
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau  saja
 LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?


Waalaikumsalam w.w, Sanak Lembang Alam dan para sanak sa palanta,
 
Kok baitu solusi nan tapek dari segi agamo adolah: yo tatap sajolah di desa 
Seloparang, Kediri, Jawa Timur, hanyo dipeloki sajo makam tu dek Pamarentah RI, 
sasuai jo hak baliau.
 
Lagi pulo, Bung Karno kan dimakamkan di Blitar, dan Bung Hatta di Jakarta. 
Indak jangga bana kalau Tan Malaka di Kediri.
 
Kito basyukur bahaso kini alah jaleh dima baliau bakubua.


Wassalam,
Saafroedin Bahar
(L, masuk 72 th, Jakarta; Tanjuang, Soetan Madjolelo)
Alternate e-mail address: saaf10...@gmail.com;
saafroedin.ba...@rantaunet.org



--- On Wed, 2/4/09, Muhammad Dafiq Saib stlembang.a...@gmail.com wrote:


From: Muhammad Dafiq Saib stlembang.a...@gmail.com
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja 
LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, February 4, 2009, 2:28 PM



Assalaamu'alaikum wa rahmatullahi wa barakaatuhu
 
Dunsanak Dedy Yusmen jo sanak di palanta nan adang adok,
 
Kan itulah. Takana pulo di ambo ciek. Katiko Bung Tomo maningga sasudah 
mangarajoan Haji di Makkah. Baa nan ka baa, jasad baliau 'musti' dibao baliak 
pulang. Tapurangah ulama jo urang pamarintah di sinan, sabab indak lazim caro 
iko dikarajoan dek indak ado tuntunanno dalam agamo. Tapi dek 'awak' manyasak 
juo, mako tapasolah iyo dikali baliak pusaro tu. Dikaluaan jasad Bung Tomo 
untuak dibao pulang. Muskipun ado nan maragukan apokoh itu iyo bana sabana 
jasad baliau nan dibao, sabab patugas kuburan disinan indak maapa-apa bana sia 
nan dikubua-an dan dimaa bana tumpak kubua sasaurang, dek kasadoanno alah 
basalingkik sajo di pakuburan Ma'la di Makkah tu.
 
Dek kabanyak-an awak, manilai nan bahaso mayik, jasad, saolah-olah sarupo jo 
urang iduik. Raso ka paralu bana kabaradoanno badakek-an jo awak kok dapek.

Kalaulah kadibandiangan jo pak Muhammad Yamin nan bakubua di pandam pakuburan 
baliau di Talawi, sabab baliau bana nan bapasan supayo disinan baliau 
dikubua-an, raso-raso ka indak sarupo kaji doh. Apo lai kok sampai kuburan 
Tuanku Imam Bonjo, ataupun Haji Agus Salim, ataupun Muhammad Hatta bagai, 
tapikia-pikia di awak nak mambao jasad / tulang balulang baliau pulang ka 
kampuang awak, raso kabakalabiahan bana karajo rasono.
 
Wassalamu'alaikum

M.D.Saib St. Lembang Alam
Asal: Koto Tuo - Balai Gurah - Bukit Tinggi
58 th / Jatibening - Bekasi
 
 
On Wed, Feb 4, 2009 at 9:08 AM, Dedy Yusmen de...@pertamina.com wrote:


Teringat juga, bagi  yang telah melihat pekuburan baqi atau ma'la (Di Medinah 
dan Makkah) hanya terlihat seonggok batu, tanpa nama, makam itu adalah makam 
'orang-orang besar' dalam sejarah Islam. Ada Usman Bin Affan dan Syuhada 
lainnya di Baqi, Siti Khadijah di Ma'la, makam Nabi dengan dua orang Sahabat 
(Abu Bakar dan Umar)  didalam Mesjid Nabawi memang salah satunya bertujuan 
supaya tidak diambil orang untuk dijadikan berhala dan tidak dijadikan  'objek 
wisata' (seperti kejadian zaman sahabat, dimana hampir 3 kali percobaan 
pencurian jasad nabi) ada yang rencananya di bawa ke Mesir dengan tujuan agar 
kunjungan Umat Muslim beralih ke Mesir.

Di Padang Uhud juga terdapat perkuburan Syuhada Uhud, dimana Paman Nabi Hamzah 
merupakan sahid diantara penghuninya, dan hanya seonggok batu sebagai Nisan 
atau pertanda tanpa nama pula, yang kalau diterjemahkan dengan bentuk makam di 
Indonesia bisa dikatakan 'tidak diurus'.

Untuk menjawab masalah perkuburan ini, pernah Nabi Bersabda dengan terjemahan 
bebasnya 'Makamkanlah Saudaramu ditempat meninggalnya'

Atau mungkin memang pepatah sudah berganti 'Harimau mati meninggalkan Belang, 
Manusia Mati meninggalkan Makam'

Wallahu'alam

Wass.

DYEK









 







--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet
- Tulis Nama, Umur  Lokasi di setiap posting
- Hapus footer  seluruh bagian tdk perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat email baru, tidak dengan mereply email lama 
- DILARANG: 1. Email attachment, tawarkan disini  kirim melalui jalur pribadi; 
2. Posting email besar dari 200KB; 3. One Liner
=== 
Berhenti, kirim email kosong ke: rantaunet-unsubscr...@googlegroups.com 
Daftarkan email anda yg terdaftar disini pada Google Account di: 
https://www.google.com/accounts/NewAccount?hl=id
Untuk melakukan konfigurasi keanggotaan di:
http

[...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja----LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-04 Terurut Topik israr iskandar
YTHItu manujuakkan: tokoh2 utama etnik Minang dulu indak sajo menggarami 
Indonesia  semaso iduiknyo, tetapi juo katiko beliau-beliau tu alah jadi 
almarhum, karano pusaronyo ado di mano-mano, dari Makkah sampai Manado, dst, 
dst.Kalau ndak ado kuburannyo di kampuang, rumah gadangnyo bagai kan lai 
masih...
Wasalam.

Israr Iskandar

--- On Wed, 2/4/09, Indra Jaya Piliang pi_li...@yahoo.com wrote:
From: Indra Jaya Piliang pi_li...@yahoo.com
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau  
sajaLAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: Rantau Mail RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, February 4, 2009, 10:16 PM

   Setuju. Imam Bonjol di Manado, dll. Dll. 

Ijp Sent from my BlackBerry® wireless device from XL GPRS networkFrom:  
Dr.Saafroedin BAHAR 
Date: Wed, 4 Feb 2009 09:33:01 -0800 (PST)
To: RantauNet@googlegroups.com
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau  saja  
LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
Waalaikumsalam w.w, Sanak Lembang Alam dan para sanak sa palanta, Kok baitu 
solusi nan tapek dari segi agamo adolah: yo tatap sajolah di desa Seloparang, 
Kediri, Jawa Timur, hanyo dipeloki sajo makam tu dek Pamarentah RI, sasuai jo 
hak baliau. Lagi pulo, Bung Karno kan dimakamkan di Blitar, dan Bung Hatta di 
Jakarta. Indak jangga bana kalau Tan Malaka di Kediri. Kito basyukur bahaso 
kini alah jaleh dima baliau bakubua.

Wassalam,
Saafroedin Bahar(L, masuk 72 th, Jakarta; Tanjuang, Soetan Madjolelo)Alternate 
e-mail address: saaf10...@gmail.com;saafroedin.ba...@rantaunet.org



--- On Wed, 2/4/09, Muhammad Dafiq Saib stlembang.a...@gmail.com wrote:

From: Muhammad Dafiq Saib stlembang.a...@gmail.com
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja 
LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, February 4, 2009, 2:28 PM

Assalaamu'alaikum wa rahmatullahi wa barakaatuhu Dunsanak Dedy Yusmen jo sanak 
di palanta nan adang adok, Kan itulah. Takana pulo di ambo ciek. Katiko Bung 
Tomo maningga sasudah mangarajoan Haji di Makkah. Baa nan ka baa, jasad baliau 
'musti' dibao baliak pulang. Tapurangah ulama jo urang pamarintah di sinan, 
sabab indak lazim caro iko dikarajoan dek indak ado tuntunanno dalam agamo. 
Tapi dek 'awak' manyasak juo, mako tapasolah iyo dikali baliak pusaro tu. 
Dikaluaan jasad Bung Tomo untuak dibao pulang. Muskipun ado nan maragukan 
apokoh itu iyo bana sabana jasad baliau nan dibao, sabab patugas kuburan 
disinan indak maapa-apa bana sia nan dikubua-an dan dimaa bana tumpak kubua 
sasaurang, dek kasadoanno alah basalingkik sajo di pakuburan Ma'la di Makkah 
tu. Dek kabanyak-an awak, manilai nan bahaso mayik, jasad, saolah-olah sarupo 
jo urang iduik. Raso ka paralu bana kabaradoanno badakek-an jo awak kok dapek.
Kalaulah kadibandiangan jo pak Muhammad Yamin nan bakubua di pandam pakuburan 
baliau di Talawi, sabab baliau bana nan bapasan supayo disinan baliau 
dikubua-an, raso-raso ka indak sarupo kaji doh. Apo lai kok sampai kuburan 
Tuanku Imam Bonjo, ataupun Haji Agus Salim, ataupun Muhammad Hatta bagai, 
tapikia-pikia di awak nak mambao jasad / tulang balulang baliau pulang ka 
kampuang awak, raso kabakalabiahan bana karajo rasono. Wassalamu'alaikum
M.D.Saib St. Lembang Alam
Asal: Koto Tuo - Balai Gurah - Bukit Tinggi
58 th / Jatibening - Bekasi  On Wed, Feb 4, 2009 at 9:08 AM, Dedy Yusmen 
de...@pertamina.com wrote:

Teringat juga, bagi  yang telah melihat pekuburan baqi atau ma'la (Di Medinah 
dan Makkah) hanya terlihat seonggok batu, tanpa nama, makam itu adalah makam 
'orang-orang besar' dalam sejarah Islam. Ada Usman Bin Affan dan Syuhada 
lainnya di Baqi, Siti Khadijah di Ma'la, makam Nabi dengan dua orang Sahabat 
(Abu Bakar dan Umar)  didalam Mesjid Nabawi memang salah satunya bertujuan 
supaya tidak diambil orang untuk dijadikan berhala dan tidak dijadikan  'objek 
wisata' (seperti kejadian zaman sahabat, dimana hampir 3 kali percobaan 
pencurian jasad nabi) ada yang rencananya di bawa ke Mesir dengan tujuan agar 
kunjungan Umat Muslim beralih ke Mesir.

Di Padang Uhud juga terdapat perkuburan Syuhada Uhud, dimana Paman Nabi Hamzah 
merupakan sahid diantara penghuninya, dan hanya seonggok batu sebagai Nisan 
atau pertanda tanpa nama  pula, yang kalau diterjemahkan dengan bentuk makam di 
Indonesia bisa dikatakan 'tidak diurus'.

Untuk menjawab masalah perkuburan ini, pernah Nabi Bersabda dengan terjemahan 
bebasnya 'Makamkanlah Saudaramu ditempat meninggalnya'

Atau mungkin memang pepatah sudah berganti 'Harimau mati meninggalkan Belang, 
Manusia Mati meninggalkan Makam'

Wallahu'alam

Wass.

DYEK






 





 

  







  
--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet

[...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-03 Terurut Topik Syofiardi BachyulJb
Sato ambo sakek,
Iko pandapek samo-samo rancak. Kaduonyo ado sisi plus-minusnyo. Jo 
iyo-indaknyo. Misalnya tantang kebanggaan urang Minang apokah kuburan Tan 
Malaka di TMP atau di kampaungnya di Limapuluh Kota.
 
Kalau Pak Saaf sadiah mancaliak kuburan M. Yamin di Talawi, kini kuburan jo 
lokasinyo sadang dipugar dek Pak Amran. Jadi tagantuang pemerintahan di daerah. 
Kalau mancaliak nan saroman tu mestinyo awak samo-samo maingekan.
 
Kalau manuruik ambo, memang rancak tokoh-tokoh nasional dari ranah awak ko ado 
kuburannyo di Sumatera Barat, iko bisa dijadikan objek wisata. Apo lai tokoh 
sakaliber Tan Malaka nan pasti punyo penggemar fanatik di berbagai pelosok 
Indonesia dan negara. 
 
Kalau Tan Malaka dikubua di kampuangnyo wisatawan bisa maliek duo hal 
sakaligus: suasana nan malahiakan, manggadangkan, jo kuburan Tan Malaka. Iko 
sangaik gadang efeknyo ko kampuangnyo sekaligus ka Ranah Minang.
 
Sayang Sultan Alam Bagagar `Syah dimakamkan di Karet, 'hilang' di antara ribuan 
makam pahlawan. Cubo di Pagaruyuang
 
Syof (38+/Padang)
 
 


--- On Wed, 4/2/09, Muljadi Ali Basjah mulj...@gmx.de wrote:

From: Muljadi Ali Basjah mulj...@gmx.de
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja/  
LAI TAKANA MAKAMMUHAMMAD YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, 4 February, 2009, 6:23 AM

Waalaikumsalam. Wr.Wb.Bapak Dr. Saaroedin Bahar, jo saluruah ummai RN
diPalanta.
Bukan ambo manantang Bapak Dotor, bukan ambo indak bataratik, maoh baribu ampun
dari ambo nan jauh Pak Dotor.

Pak Dotor, ambiak contoh, makam Prof. Moh. Yamin nan indak tauruih, so..
iko musti barubah.
Hino bana namo suku Minangkabau, indak takamehi tanah sameter kali duo, pusaro
niniak mamak sendiri, njek contoh untuak katurunan urang Minangkabau.
Tolonglah baragan saketek, Ibu2 jo Bapak2 lainnyo, mustahil urang Minang indak
bisa mauruih 2 pusaro. Pasti ado aka jo upayo, budget Taman Pahlawan di SumBar,
sponsor.
Secaro UU internasional, memang satiok Pahlawan berhak dimakamkan di TMP, tapi
bukan Wajib. 
Nan mampunyai hak absolut adolah ahli waris yang manantukan dima
kadisemayamkan.
Taraso ataupun kurang rehabilitasi martabat baliau sacaro simbolik dalam
kehidupan kebangsaan dan kenegaraan. Itu mungkin versi sebagian urang, maoh pak,
sakali lai bukan ambo indak tau taratik. 

Mohon supayo Ibu2 jo Bapak2 bacolah E-Mail ambo satantangan Tan Malaka nan
sabalunnyo.
Ambo indak panah dimiliter, bukan urang politik, bukan urang partai, urang awam
sen, lah bapuluah tahun hanyuik dirantau, ambo samo sakali indak mandapek
kauntuangan apopun. Pandapek ambo, idealnyo, handaknyo lambang nagari awak,
dilatakakn dinagari awak juo. 
Agaki bana dulu, kakurangan nan sudah sudah, dipeloki nan katibo.

Wassalam,
Muljadi,German

 Original-Nachricht 
 Datum: Tue, 3 Feb 2009 12:24:30 -0800 (PST)
 Von: Dr.Saafroedin BAHAR saaf10...@yahoo.com
 An: RantauNet@googlegroups.com
 Betreff: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja/
 LAI TAKANA MAKAMMUHAMMAD YAMIN DI TALAWI ?

 Assalamualaikum w.w. Sanak Muljadi Ali Basjah dan para sanak lain sa
 palanta,
  
 Ambo faham jo kritik Sanak Muljadi taradok pikiran 'saketek-saketek
 pusek', saroman indak ado tanah lai di Ranah. Kan tapek kalau Tan
Malaka




  Get your new Email address!
Grab the Email name you#39;ve always wanted before someone else does!
http://mail.promotions.yahoo.com/newdomains/aa/
--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet
- Tulis Nama, Umur  Lokasi di setiap posting
- Hapus footer  seluruh bagian tdk perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat email baru, tidak dengan mereply email lama 
- DILARANG: 1. Email attachment, tawarkan disini  kirim melalui jalur pribadi; 
2. Posting email besar dari 200KB; 3. One Liner
=== 
Berhenti, kirim email kosong ke: rantaunet-unsubscr...@googlegroups.com 
Daftarkan email anda yg terdaftar disini pada Google Account di: 
https://www.google.com/accounts/NewAccount?hl=id
Untuk melakukan konfigurasi keanggotaan di:
http://groups.google.com/group/RantauNet/subscribe
===
-~--~~~~--~~--~--~---



[...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-03 Terurut Topik Dr.Saafroedin BAHAR
Assalamualaikum w.w. Sanak Sofiardi BachhulJB dan Muljadi Ali Basjah sarato 
para sanak sa palanta,
 
Tarimo kasih ateh tanggapan Sanak baduo. Ambo kutipkan baliak panutuik komentar 
ambo dalam e-mail ambo tadahulu tantang gagasan mambawo pulang tulang belulang 
Tan Malaka :
 
Tapi kok kareh juo hati nak mamakamkan baliau di Ranah, tantu buliah-buliah 
sajo. Hanyo sacaro pribadi ambo maraso sayang, karano indak ka taraso 
rehabilitasi martabat baliau sacaro simbolik dalam kehidupan kebangsaan dan 
kenegaraan.
 
Aratinyo tasarah ka ahli waris, silakan lanjuik. Pandapek ambo kan bisa sajo 
salah.
 
[PS. Kalau gagasan saroman tu nan ka kito pakai basamo, ado nan paralu kito 
karajokan supayo konsisten: mamulangkan belulang Tuanku Imam Bonjol nan kini 
dimakamkan di Lotak, Manado, ka Pasaman. Atau makam Dr Mohammad Hatta dari 
Tanah Kusir, Jakarta ka Bukit Tinggi. Baa gak ati ?]
 
Wassalam,
Saafroedin Bahar
(L, masuk 72 th, Jakarta; Tanjuang, Soetan Madjolelo)
Alternate e-mail address: saaf10...@gmail.com;
saafroedin.ba...@rantaunet.org



--- On Wed, 2/4/09, Syofiardi BachyulJb bach...@yahoo.com wrote:


From: Syofiardi BachyulJb bach...@yahoo.com
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja 
LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, February 4, 2009, 7:55 AM







Sato ambo sakek,
Iko pandapek samo-samo rancak. Kaduonyo ado sisi plus-minusnyo. Jo 
iyo-indaknyo. Misalnya tantang kebanggaan urang Minang apokah kuburan Tan 
Malaka di TMP atau di kampaungnya di Limapuluh Kota.
 
Kalau Pak Saaf sadiah mancaliak kuburan M. Yamin di Talawi, kini kuburan jo 
lokasinyo sadang dipugar dek Pak Amran. Jadi tagantuang pemerintahan di daerah. 
Kalau mancaliak nan saroman tu mestinyo awak samo-samo maingekan.
 
Kalau manuruik ambo, memang rancak tokoh-tokoh nasional dari ranah awak ko ado 
kuburannyo di Sumatera Barat, iko bisa dijadikan objek wisata. Apo lai tokoh 
sakaliber Tan Malaka nan pasti punyo penggemar fanatik di berbagai pelosok 
Indonesia dan negara. 
 
Kalau Tan Malaka dikubua di kampuangnyo wisatawan bisa maliek duo hal 
sakaligus: suasana nan malahiakan, manggadangkan, jo kuburan Tan Malaka. Iko 
sangaik gadang efeknyo ko kampuangnyo sekaligus ka Ranah Minang.
 
Sayang Sultan Alam Bagagar `Syah dimakamkan di Karet, 'hilang' di antara ribuan 
makam pahlawan. Cubo di Pagaruyuang
 
Syof (38+/Padang)
 
 


--- On Wed, 4/2/09, Muljadi Ali Basjah mulj...@gmx.de wrote:

From: Muljadi Ali Basjah mulj...@gmx.de
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja/  
LAI TAKANA MAKAMMUHAMMAD YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, 4 February, 2009, 6:23 AM

Waalaikumsalam. Wr.Wb.Bapak Dr. Saaroedin Bahar, jo saluruah ummai RN
diPalanta.
Bukan ambo manantang Bapak Dotor, bukan ambo indak bataratik, maoh baribu ampun
dari ambo nan jauh Pak Dotor.

Pak Dotor, ambiak contoh, makam Prof. Moh. Yamin nan indak tauruih, so...
iko musti barubah.
Hino bana namo suku Minangkabau, indak takamehi tanah sameter kali duo, pusaro
niniak mamak sendiri, njek contoh untuak katurunan urang Minangkabau.
Tolonglah baragan saketek, Ibu2 jo Bapak2 lainnyo, mustahil urang Minang indak
bisa mauruih 2 pusaro. Pasti ado aka jo upayo, budget Taman Pahlawan di SumBar,
sponsor.
Secaro UU internasional, memang satiok Pahlawan berhak dimakamkan di TMP, tapi
bukan Wajib. 
Nan mampunyai hak absolut adolah ahli waris yang manantukan dima
kadisemayamkan.
Taraso ataupun kurang rehabilitasi martabat baliau sacaro simbolik dalam
kehidupan kebangsaan dan kenegaraan. Itu mungkin versi sebagian urang, maoh pak,
sakali lai bukan ambo indak tau taratik. 

Mohon supayo Ibu2 jo Bapak2 bacolah E-Mail ambo satantangan Tan Malaka nan
sabalunnyo.
Ambo indak panah dimiliter, bukan urang politik, bukan urang partai, urang awam
sen, lah bapuluah tahun hanyuik dirantau, ambo samo sakali indak mandapek
kauntuangan apopun. Pandapek ambo, idealnyo, handaknyo lambang nagari awak,
dilatakakn dinagari awak juo. 
Agaki bana dulu, kakurangan nan sudah sudah, dipeloki nan katibo.

Wassalam,
Muljadi,German

 Original-Nachricht 
 Datum: Tue, 3 Feb 2009 12:24:30 -0800 (PST)
 Von: Dr.Saafroedin BAHAR saaf10...@yahoo.com
 An: RantauNet@googlegroups.com
 Betreff: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja/
 LAI TAKANA MAKAMMUHAMMAD YAMIN DI TALAWI ?

 Assalamualaikum w.w. Sanak Muljadi Ali Basjah dan para sanak lain sa
 palanta,
  
 Ambo faham jo kritik Sanak Muljadi taradok pikiran 'saketek-saketek
 pusek', saroman indak ado tanah lai di Ranah. Kan tapek kalau Tan
Malaka




Get your preferred Email name! 
Now you can @ymail.com and @rocketmail.com


--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http

[...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-03 Terurut Topik Dedy Yusmen

Teringat juga, bagi  yang telah melihat pekuburan baqi atau ma'la (Di Medinah 
dan Makkah) hanya terlihat seonggok batu, tanpa nama, makam itu adalah makam 
'orang-orang besar' dalam sejarah Islam. Ada Usman Bin Affan dan Syuhada 
lainnya di Baqi, Siti Khadijah di Ma'la, makam Nabi dengan dua orang Sahabat 
(Abu Bakar dan Umar)  didalam Mesjid Nabawi memang salah satunya bertujuan 
supaya tidak diambil orang untuk dijadikan berhala dan tidak dijadikan  'objek 
wisata' (seperti kejadian zaman sahabat, dimana hampir 3 kali percobaan 
pencurian jasad nabi) ada yang rencananya di bawa ke Mesir dengan tujuan agar 
kunjungan Umat Muslim beralih ke Mesir.

Di Padang Uhud juga terdapat perkuburan Syuhada Uhud, dimana Paman Nabi Hamzah 
merupakan sahid diantara penghuninya, dan hanya seonggok batu sebagai Nisan 
atau pertanda tanpa nama pula, yang kalau diterjemahkan dengan bentuk makam di 
Indonesia bisa dikatakan 'tidak diurus'.

Untuk menjawab masalah perkuburan ini, pernah Nabi Bersabda dengan terjemahan 
bebasnya 'Makamkanlah Saudaramu ditempat meninggalnya'

Atau mungkin memang pepatah sudah berganti 'Harimau mati meninggalkan Belang, 
Manusia Mati meninggalkan Makam'  

Wallahu'alam

Wass.

DYEK

-Original Message-
From: RantauNet@googlegroups.com [mailto:rantau...@googlegroups.com] On Behalf 
Of benni_inayatullah
Sent: Wednesday, February 04, 2009 8:49 AM
To: rantaunet@googlegroups.com
Subject: [...@ntau-net] Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja LAI 
TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?


Wah, pendapat Pak Mul dan Pak Syof ini membuka mata saya, Ibrahim Dt.
Tan Malaka adalah pemangku adat di nagari Pandam Gadang Kec. Suliki,
tidak seberapa jauh dari kampung saya. Beliau berhak dikuburkan di
tanah kaum persukuan mereka.

Paling tidak bisa memberikan pengakuan bagi pusek bahwa orang kampung
saya yang jauh dipedalaman bisa menjadi orang besar di bangsa ini.
kalau sekarang lihat saja jalan ke pandam Gadang dan ke Koto Tinggi
dimana tugu PDRI berada rusak parah.

Mungkin krn beberapa hari ini saya sering makan bantai seperti
istilah Ajo Suryadi hati ini langsung panas. Dulu, ketika Tan Malaka
berpikiran jauh kedepan dengan segala kebrilianannya mendirikan bangsa
ini malah ditembak di Jawa dan tidak jelas dimana kuburannya. Sekarang
setelah kuburannya ditemukan mau kuburkan di jawa lagi...mungkin di
TMP kalibata kuburannya akan lebih wah dan terawat dengan baik tapi di
Pandam Gadang dia akan kembali menjadi anak nagari dengan segala kasih
sayang dan penghormatan dari tanah kelahirannya.

Kembalikan Tan Malaka pada kami...

salam

Ben




--- In rantau...@yahoogroups.com, Syofiardi BachyulJb bach...@... wrote:

 Sato ambo sakek,
 Iko pandapek samo-samo rancak. Kaduonyo ado sisi plus-minusnyo. Jo
iyo-indaknyo. Misalnya tantang kebanggaan urang Minang apokah kuburan
Tan Malaka di TMP atau di kampaungnya di Limapuluh Kota.
  
 Kalau Pak Saaf sadiah mancaliak kuburan M. Yamin di Talawi, kini
kuburan jo lokasinyo sadang dipugar dek Pak Amran. Jadi tagantuang
pemerintahan di daerah. Kalau mancaliak nan saroman tu mestinyo awak
samo-samo maingekan.
  
 Kalau manuruik ambo, memang rancak tokoh-tokoh nasional dari ranah
awak ko ado kuburannyo di Sumatera Barat, iko bisa dijadikan objek
wisata. Apo lai tokoh sakaliber Tan Malaka nan pasti punyo penggemar
fanatik di berbagai pelosok Indonesia dan negara. 
  
 Kalau Tan Malaka dikubua di kampuangnyo wisatawan bisa maliek duo
hal sakaligus: suasana nan malahiakan, manggadangkan, jo kuburan Tan
Malaka. Iko sangaik gadang efeknyo ko kampuangnyo sekaligus ka Ranah
Minang.
  
 Sayang Sultan Alam Bagagar `Syah dimakamkan di Karet, 'hilang' di
antara ribuan makam pahlawan. Cubo di Pagaruyuang
  
 Syof (38+/Padang)
  
  
 
 
 --- On Wed, 4/2/09, Muljadi Ali Basjah mulj...@... wrote:
 
 From: Muljadi Ali Basjah mulj...@...
 Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau
saja/  LAI TAKANA MAKAMMUHAMMAD YAMIN DI TALAWI ?
 To: RantauNet@googlegroups.com
 Date: Wednesday, 4 February, 2009, 6:23 AM
 
 Waalaikumsalam. Wr.Wb.Bapak Dr. Saaroedin Bahar, jo saluruah ummai RN
 diPalanta.
 Bukan ambo manantang Bapak Dotor, bukan ambo indak bataratik, maoh
baribu ampun
 dari ambo nan jauh Pak Dotor.
 
 Pak Dotor, ambiak contoh, makam Prof. Moh. Yamin nan indak tauruih,
so..
 iko musti barubah.
 Hino bana namo suku Minangkabau, indak takamehi tanah sameter kali
duo, pusaro
 niniak mamak sendiri, njek contoh untuak katurunan urang Minangkabau.
 Tolonglah baragan saketek, Ibu2 jo Bapak2 lainnyo, mustahil urang
Minang indak
 bisa mauruih 2 pusaro. Pasti ado aka jo upayo, budget Taman Pahlawan
di SumBar,
 sponsor.
 Secaro UU internasional, memang satiok Pahlawan berhak dimakamkan di
TMP, tapi
 bukan Wajib. 
 Nan mampunyai hak absolut adolah ahli waris yang manantukan dima
 kadisemayamkan.
 Taraso ataupun kurang rehabilitasi martabat baliau sacaro simbolik dalam
 kehidupan kebangsaan dan kenegaraan. Itu mungkin versi sebagian
urang, maoh pak,
 sakali 

[...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-03 Terurut Topik Defiyan Cori
Maaf Pak Saaf, Pak Mul dan Pak Syof...serta sanak lainnya nan budiman..
 
Kalau manuruik ambo ide mamulangkan makam pahlawan urang awak nan pahlawan ko 
tatap tasarah ka ahli waris. Kalau pun ide mamulangkan iko dipiliah dek ahli 
waris tantu baiak bagi kito dan baiak pulo bagi bangsa dan negara serta Sumbar. 
Manuruik ambo tampek ndak akan mampangaruhi raso hormat urang lain terhadap 
jasa kepahlawanan urang-urang awak nan alah jadi tokoh itu. Eventhough, makam 
almarhum di ranah sendiri. Dan, martabat pahlawan juga belum ada jaminan 
terjaga jika makamnya berada di Jakarta, ibu kota negara Republik Indonesia. 
Hal ini adalah soal bagaimana kita menjaga dan memelihara penghormatan itu 
dengan memberikan kabar kepada bangsa lain. Saya melihat, banyak makam pahlawan 
orang2 daerah yang dimakamkan di daerah asalnya juga dapat penghormatan yang 
besar dari masyarakat. 
 
Demikian dan maaf kalau ada yang salah
 
Wassalam
Defiyan Cori L/40

--- On Tue, 2/3/09, Dr.Saafroedin BAHAR saaf10...@yahoo.com wrote:

From: Dr.Saafroedin BAHAR saaf10...@yahoo.com
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja 
LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Tuesday, February 3, 2009, 8:28 PM







Assalamualaikum w.w. Sanak Sofiardi BachhulJB dan Muljadi Ali Basjah sarato 
para sanak sa palanta,
 
Tarimo kasih ateh tanggapan Sanak baduo. Ambo kutipkan baliak panutuik komentar 
ambo dalam e-mail ambo tadahulu tantang gagasan mambawo pulang tulang belulang 
Tan Malaka :
 
Tapi kok kareh juo hati nak mamakamkan baliau di Ranah, tantu buliah-buliah 
sajo. Hanyo sacaro pribadi ambo maraso sayang, karano indak ka taraso 
rehabilitasi martabat baliau sacaro simbolik dalam kehidupan kebangsaan dan 
kenegaraan.
 
Aratinyo tasarah ka ahli waris, silakan lanjuik. Pandapek ambo kan bisa sajo 
salah.
 
[PS. Kalau gagasan saroman tu nan ka kito pakai basamo, ado nan paralu kito 
karajokan supayo konsisten: mamulangkan belulang Tuanku Imam Bonjol nan kini 
dimakamkan di Lotak, Manado, ka Pasaman. Atau makam Dr Mohammad Hatta dari 
Tanah Kusir, Jakarta ka Bukit Tinggi. Baa gak ati ?]
 
Wassalam,
Saafroedin Bahar
(L, masuk 72 th, Jakarta; Tanjuang, Soetan Madjolelo)
Alternate e-mail address: saaf10...@gmail.com;
saafroedin.ba...@rantaunet.org



--- On Wed, 2/4/09, Syofiardi BachyulJb bach...@yahoo.com wrote:


From: Syofiardi BachyulJb bach...@yahoo.com
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja 
LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, February 4, 2009, 7:55 AM







Sato ambo sakek,
Iko pandapek samo-samo rancak. Kaduonyo ado sisi plus-minusnyo. Jo 
iyo-indaknyo. Misalnya tantang kebanggaan urang Minang apokah kuburan Tan 
Malaka di TMP atau di kampaungnya di Limapuluh Kota.
 
Kalau Pak Saaf sadiah mancaliak kuburan M. Yamin di Talawi, kini kuburan jo 
lokasinyo sadang dipugar dek Pak Amran. Jadi tagantuang pemerintahan di daerah. 
Kalau mancaliak nan saroman tu mestinyo awak samo-samo maingekan.
 
Kalau manuruik ambo, memang rancak tokoh-tokoh nasional dari ranah awak ko ado 
kuburannyo di Sumatera Barat, iko bisa dijadikan objek wisata. Apo lai tokoh 
sakaliber Tan Malaka nan pasti punyo penggemar fanatik di berbagai pelosok 
Indonesia dan negara. 
 
Kalau Tan Malaka dikubua di kampuangnyo wisatawan bisa maliek duo hal 
sakaligus: suasana nan malahiakan, manggadangkan, jo kuburan Tan Malaka. Iko 
sangaik gadang efeknyo ko kampuangnyo sekaligus ka Ranah Minang.
 
Sayang Sultan Alam Bagagar `Syah dimakamkan di Karet, 'hilang' di antara ribuan 
makam pahlawan. Cubo di Pagaruyuang
 
Syof (38+/Padang)
 
 


--- On Wed, 4/2/09, Muljadi Ali Basjah mulj...@gmx.de wrote:

From: Muljadi Ali Basjah mulj...@gmx.de
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja/  
LAI TAKANA MAKAMMUHAMMAD YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, 4 February, 2009, 6:23 AM

Waalaikumsalam. Wr.Wb.Bapak Dr. Saaroedin Bahar, jo saluruah ummai RN
diPalanta.
Bukan ambo manantang Bapak Dotor, bukan ambo indak bataratik, maoh baribu ampun
dari ambo nan jauh Pak Dotor.

Pak Dotor, ambiak contoh, makam Prof. Moh. Yamin nan indak tauruih, so..
iko musti barubah.
Hino bana namo suku Minangkabau, indak takamehi tanah sameter kali duo, pusaro
niniak mamak sendiri, njek contoh untuak katurunan urang Minangkabau.
Tolonglah baragan saketek, Ibu2 jo Bapak2 lainnyo, mustahil urang Minang indak
bisa mauruih 2 pusaro. Pasti ado aka jo upayo, budget Taman Pahlawan di SumBar,
sponsor.
Secaro UU internasional, memang satiok Pahlawan berhak dimakamkan di TMP, tapi
bukan Wajib. 
Nan mampunyai hak absolut adolah ahli waris yang manantukan dima
kadisemayamkan.
Taraso ataupun kurang rehabilitasi martabat baliau sacaro simbolik dalam
kehidupan kebangsaan dan kenegaraan. Itu mungkin versi sebagian urang, maoh pak,
sakali lai bukan ambo indak tau taratik. 

Mohon supayo Ibu2 jo Bapak2 bacolah E-Mail

[...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-03 Terurut Topik Riri Chaidir
Def dan dunsanak sadonyo.

Ambo agak2 telmi soal ko. Kalau ndak salah, diskusi ko dimulai di thread
lain. Isinyo kiro2: Keluarga ingin memindahkan makam Tan Malaka, karena
kalau di tempat sekarang, jika dipugar, dikhawatirkan akan mengganggu makam
lainyya.

OK, itu dari sisi keluarga

Tapi daris sisi kita?

Bukan berarti ambo tidak menghargai para pahlawan, tapi pertanyaan ambo,
setelah makam beliau itu di pindahkan ka kampuang awak, trus what, gheetoo
... (caro anak mudo kini).

Kalaupun misalnya, seluruh pahlawan yang berasal dari Minangkabau, makamnya
dipindahkan ke Sumatera Barat ... Trus?

Apakah kita (tidak usah mengharap masyarakat banyak, tapi kita dulu) akan
rajin mengungunjungi makam tersebut? Kalaupun rajin, seberapa banyak
pengaruhnya kunjungan ke makam pahlawan itu (baik yang yang di TMP, maupun
yang tersebar di berbagai tempat seperti di atas bukit di padangpanjang),
terhadap perjuangan kita?

Jangan2 nanti, ide memulangkan makam para pahlawan ini ujungnya akan
kurang lebih sama dengan penyusunan list urang2 hebat nan acok awak
lakukan. Setelah list tu tasusun ... ya sudah.

Kalau ambo yakin, untuk menghormati para pahlawan, dan untuk meniru
perjuangannya, tidak harus dengan memulangkan makamnya ... Banyak cara lain

*(Catatan, hampir seluruh Taman Makam Pahlawan, dan Makam Pahlawan yang di
Luar Taman di Sumatera Barat pernah ambo datangi waktu mengaudit kegiatan
Pemeliharaan Makam Pahlawan. Dari carito2 nan ambo dapek, pengunjung makam
tu biasonyo cuma peserta upacara 17 agustus, dan keluarga almarhum)*

Riri
Bekasi, L 46




2009/2/4 Defiyan Cori defi_co...@yahoo.com

   Maaf Pak Saaf, Pak Mul dan Pak Syof...serta sanak lainnya nan budiman..

 Kalau manuruik ambo ide mamulangkan makam pahlawan urang awak nan pahlawan
 ko tatap tasarah ka ahli waris. Kalau pun ide mamulangkan iko dipiliah dek
 ahli waris tantu baiak bagi kito dan baiak pulo bagi bangsa dan negara serta
 Sumbar. Manuruik ambo tampek ndak akan mampangaruhi raso hormat urang lain
 terhadap jasa kepahlawanan urang-urang awak nan alah jadi tokoh itu.
 Eventhough, makam almarhum di ranah sendiri. Dan, martabat pahlawan juga
 belum ada jaminan terjaga jika makamnya berada di Jakarta, ibu kota negara
 Republik Indonesia. Hal ini adalah soal bagaimana kita menjaga dan
 memelihara penghormatan itu dengan memberikan kabar kepada bangsa lain. Saya
 melihat, banyak makam pahlawan orang2 daerah yang dimakamkan di daerah
 asalnya juga dapat penghormatan yang besar dari masyarakat.

 Demikian dan maaf kalau ada yang salah

 Wassalam
 Defiyan Cori L/40





--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet
- Tulis Nama, Umur  Lokasi di setiap posting
- Hapus footer  seluruh bagian tdk perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat email baru, tidak dengan mereply email lama 
- DILARANG: 1. Email attachment, tawarkan disini  kirim melalui jalur pribadi; 
2. Posting email besar dari 200KB; 3. One Liner
=== 
Berhenti, kirim email kosong ke: rantaunet-unsubscr...@googlegroups.com 
Daftarkan email anda yg terdaftar disini pada Google Account di: 
https://www.google.com/accounts/NewAccount?hl=id
Untuk melakukan konfigurasi keanggotaan di:
http://groups.google.com/group/RantauNet/subscribe
===
-~--~~~~--~~--~--~---



Balasan: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-03 Terurut Topik Lies Suryadi
 Batua kecek Sanak Riri,
  Orientasi urang awak ko ka makam indak gadang bana, bahkan buliah dikatokan 
indak ado. Mungkin iko salah satu dari efek pembaruan agamo nan dilancarkan dek 
Kaum Paderi saisuak. Mbo caliak di kampuang manjalang puaso atau di hari rayo 
pun jarang rang awak nan pai ka makam ayah-bundo atau niniak-mamaknyo nan lah 
maninggga. Memang ado nan malakukan, tapi indak banyak. Lain jo urang Jawa, 
misalnyo. Nan mangunjungi makam ko paralu pado har baia bulan baiak. 
   
  Salam,
  Suryadi

Riri Chaidir riri.chai...@rantaunet.org wrote:
Def dan dunsanak sadonyo.
   
  Ambo agak2 telmi soal ko. Kalau ndak salah, diskusi ko dimulai di thread 
lain. Isinyo kiro2: Keluarga ingin memindahkan makam Tan Malaka, karena kalau 
di tempat sekarang, jika dipugar, dikhawatirkan akan mengganggu makam lainyya. 
   
  OK, itu dari sisi keluarga
   
  Tapi daris sisi kita?
   
  Bukan berarti ambo tidak menghargai para pahlawan, tapi pertanyaan ambo, 
setelah makam beliau itu di pindahkan ka kampuang awak, trus what, gheetoo 
... (caro anak mudo kini). 
   
  Kalaupun misalnya, seluruh pahlawan yang berasal dari Minangkabau, makamnya 
dipindahkan ke Sumatera Barat ... Trus?
   
  Apakah kita (tidak usah mengharap masyarakat banyak, tapi kita dulu) akan 
rajin mengungunjungi makam tersebut? Kalaupun rajin, seberapa banyak 
pengaruhnya kunjungan ke makam pahlawan itu (baik yang yang di TMP, maupun yang 
tersebar di berbagai tempat seperti di atas bukit di padangpanjang), terhadap 
perjuangan kita?
   
  Jangan2 nanti, ide memulangkan makam para pahlawan ini ujungnya akan kurang 
lebih sama dengan penyusunan list urang2 hebat nan acok awak lakukan. Setelah 
list tu tasusun ... ya sudah.
   
  Kalau ambo yakin, untuk menghormati para pahlawan, dan untuk meniru 
perjuangannya, tidak harus dengan memulangkan makamnya ... Banyak cara lain
   
  (Catatan, hampir seluruh Taman Makam Pahlawan, dan Makam Pahlawan yang di 
Luar Taman di Sumatera Barat pernah ambo datangi waktu mengaudit kegiatan 
Pemeliharaan Makam Pahlawan. Dari carito2 nan ambo dapek, pengunjung makam tu 
biasonyo cuma peserta upacara 17 agustus, dan keluarga almarhum)
   
  Riri
  Bekasi, L 46
   
  

 

   
-
  Mulai chatting dengan teman di Yahoo! Pingbox baru sekarang!! 
Membuat tempat chat pribadi di blog Anda sekarang sangatlah mudah
--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet
- Tulis Nama, Umur  Lokasi di setiap posting
- Hapus footer  seluruh bagian tdk perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat email baru, tidak dengan mereply email lama 
- DILARANG: 1. Email attachment, tawarkan disini  kirim melalui jalur pribadi; 
2. Posting email besar dari 200KB; 3. One Liner
=== 
Berhenti, kirim email kosong ke: rantaunet-unsubscr...@googlegroups.com 
Daftarkan email anda yg terdaftar disini pada Google Account di: 
https://www.google.com/accounts/NewAccount?hl=id
Untuk melakukan konfigurasi keanggotaan di:
http://groups.google.com/group/RantauNet/subscribe
===
-~--~~~~--~~--~--~---



[...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-03 Terurut Topik Bandaro Labiah
assalamu'alaykum w.w.
 
dari kalimat Benny Kembalikan Tan Malaka pada kami..., raso tampak di ambo 
kalau sadang marauang, manggugu-gugu
Alhamdulillah, walau rancak kilek loyang nan datang, indak ka lupo jo ameh urai 
awak

Wasssalamu'alaykum w.w.
 
Z. Bandaro Labiah

--- On Wed, 4/2/09, benni_inayatullah benni_inayatul...@yahoo.com wrote:

From: benni_inayatullah benni_inayatul...@yahoo.com
Subject: [...@ntau-net] Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja LAI 
TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: rantaunet@googlegroups.com
Date: Wednesday, 4 February, 2009, 8:48 AM



Mungkin krn beberapa hari ini saya sering makan bantai seperti
istilah Ajo Suryadi hati ini langsung panas. Dulu, ketika Tan Malaka
berpikiran jauh kedepan dengan segala kebrilianannya mendirikan bangsa
ini malah ditembak di Jawa dan tidak jelas dimana kuburannya. Sekarang
setelah kuburannya ditemukan mau kuburkan di jawa lagi...mungkin di
TMP kalibata kuburannya akan lebih wah dan terawat dengan baik tapi di
Pandam Gadang dia akan kembali menjadi anak nagari dengan segala kasih
sayang dan penghormatan dari tanah kelahirannya.

Kembalikan Tan Malaka pada kami...

salam

Ben




--- 


  New Email names for you! 
Get the Email name you#39;ve always wanted on the new @ymail and @rocketmail. 
Hurry before someone else does!
http://mail.promotions.yahoo.com/newdomains/aa/
--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet
- Tulis Nama, Umur  Lokasi di setiap posting
- Hapus footer  seluruh bagian tdk perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat email baru, tidak dengan mereply email lama 
- DILARANG: 1. Email attachment, tawarkan disini  kirim melalui jalur pribadi; 
2. Posting email besar dari 200KB; 3. One Liner
=== 
Berhenti, kirim email kosong ke: rantaunet-unsubscr...@googlegroups.com 
Daftarkan email anda yg terdaftar disini pada Google Account di: 
https://www.google.com/accounts/NewAccount?hl=id
Untuk melakukan konfigurasi keanggotaan di:
http://groups.google.com/group/RantauNet/subscribe
===
-~--~~~~--~~--~--~---



Re: Balasan: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-03 Terurut Topik Dr.Saafroedin BAHAR
Sanak Suryadi,  Riri dan para sanak sa palanta,
 
Ambo garis bawahi pandapek Sanak Suryadi jo Riri, bahaso urang awak indak getol 
bana manziarahi makam-makam. Mungkin iko warisan Paderi nan puritan.
 
Jadi ado rancaknyo dimakamkan di TMP Kalibata sajo, sakalian marehabilitasi 
pribadi Tan Malaka nan ditembak mati pasukan Republik. Sabab kalau kareh juo 
kito mambawo sagalo pahlawan Minang ka Minang, iko karajo barek: Yamin, Natsir, 
Syahrir, Agus Salim, tambah pulo jo Sultan Alam Bagagar Syah.Sabalun ko kan 
alah ambo sabuikkan pulo Tuanku Imam Bonjol jo Mohammad Hatta.


Wassalam,
Saafroedin Bahar
(L, masuk 72 th, Jakarta; Tanjuang, Soetan Madjolelo)
Alternate e-mail address: saaf10...@gmail.com;
saafroedin.ba...@rantaunet.org



--- On Wed, 2/4/09, Lies Suryadi niadil...@yahoo.co.id wrote:


From: Lies Suryadi niadil...@yahoo.co.id
Subject: Balasan: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau 
saja LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, February 4, 2009, 11:47 AM



 Batua kecek Sanak Riri,
Orientasi urang awak ko ka makam indak gadang bana, bahkan buliah dikatokan 
indak ado. Mungkin iko salah satu dari efek pembaruan agamo nan dilancarkan dek 
Kaum Paderi saisuak. Mbo caliak di kampuang manjalang puaso atau di hari rayo 
pun jarang rang awak nan pai ka makam ayah-bundo atau niniak-mamaknyo nan lah 
maninggga. Memang ado nan malakukan, tapi indak banyak. Lain jo urang Jawa, 
misalnyo. Nan mangunjungi makam ko paralu pado har baia bulan baiak. 
 
Salam,
Suryadi

Riri Chaidir riri.chai...@rantaunet.org wrote:

Def dan dunsanak sadonyo.
 
Ambo agak2 telmi soal ko. Kalau ndak salah, diskusi ko dimulai di thread lain. 
Isinyo kiro2: Keluarga ingin memindahkan makam Tan Malaka, karena kalau di 
tempat sekarang, jika dipugar, dikhawatirkan akan mengganggu makam lainyya. 
 
OK, itu dari sisi keluarga
 
Tapi daris sisi kita?
 
Bukan berarti ambo tidak menghargai para pahlawan, tapi pertanyaan ambo, 
setelah makam beliau itu di pindahkan ka kampuang awak, trus what, gheetoo 
 (caro anak mudo kini). 
 
Kalaupun misalnya, seluruh pahlawan yang berasal dari Minangkabau, makamnya 
dipindahkan ke Sumatera Barat ... Trus?
 
Apakah kita (tidak usah mengharap masyarakat banyak, tapi kita dulu) akan rajin 
mengungunjungi makam tersebut? Kalaupun rajin, seberapa banyak pengaruhnya 
kunjungan ke makam pahlawan itu (baik yang yang di TMP, maupun yang tersebar di 
berbagai tempat seperti di atas bukit di padangpanjang), terhadap perjuangan 
kita?
 
Jangan2 nanti, ide memulangkan makam para pahlawan ini ujungnya akan kurang 
lebih sama dengan penyusunan list urang2 hebat nan acok awak lakukan. Setelah 
list tu tasusun ... ya sudah.
 
Kalau ambo yakin, untuk menghormati para pahlawan, dan untuk meniru 
perjuangannya, tidak harus dengan memulangkan makamnya ... Banyak cara lain
 
(Catatan, hampir seluruh Taman Makam Pahlawan, dan Makam Pahlawan yang di Luar 
Taman di Sumatera Barat pernah ambo datangi waktu mengaudit kegiatan 
Pemeliharaan Makam Pahlawan. Dari carito2 nan ambo dapek, pengunjung makam tu 
biasonyo cuma peserta upacara 17 agustus, dan keluarga almarhum)
 
Riri
Bekasi, L 46
 
---

 

--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet
- Tulis Nama, Umur  Lokasi di setiap posting
- Hapus footer  seluruh bagian tdk perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat email baru, tidak dengan mereply email lama 
- DILARANG: 1. Email attachment, tawarkan disini  kirim melalui jalur pribadi; 
2. Posting email besar dari 200KB; 3. One Liner
=== 
Berhenti, kirim email kosong ke: rantaunet-unsubscr...@googlegroups.com 
Daftarkan email anda yg terdaftar disini pada Google Account di: 
https://www.google.com/accounts/NewAccount?hl=id
Untuk melakukan konfigurasi keanggotaan di:
http://groups.google.com/group/RantauNet/subscribe
===
-~--~~~~--~~--~--~---



Re: Balasan: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-03 Terurut Topik Dr.Saafroedin BAHAR
Sanak Suryadi,  Riri dan para sanak sa palanta,
 
Ambo garis bawahi pandapek Sanak Suryadi jo Riri, bahaso urang awak indak getol 
bana manziarahi makam-makam. Mungkin iko warisan Paderi nan puritan.
 
Jadi ado rancaknyo dimakamkan di TMP Kalibata sajo, sakalian marehabilitasi 
pribadi Tan Malaka nan ditembak mati pasukan Republik. Sabab kalau kareh juo 
kito mambawo sagalo pahlawan Minang ka Minang, iko karajo barek: Yamin, Natsir, 
Syahrir, Agus Salim, tambah pulo jo Sultan Alam Bagagar Syah.Sabalun ko kan 
alah ambo sabuikkan pulo Tuanku Imam Bonjol jo Mohammad Hatta.


Wassalam,
Saafroedin Bahar
(L, masuk 72 th, Jakarta; Tanjuang, Soetan Madjolelo)
Alternate e-mail address: saaf10...@gmail.com;
saafroedin.ba...@rantaunet.org



--- On Wed, 2/4/09, Lies Suryadi niadil...@yahoo.co.id wrote:


From: Lies Suryadi niadil...@yahoo.co.id
Subject: Balasan: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau 
saja LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, February 4, 2009, 11:47 AM



 Batua kecek Sanak Riri,
Orientasi urang awak ko ka makam indak gadang bana, bahkan buliah dikatokan 
indak ado. Mungkin iko salah satu dari efek pembaruan agamo nan dilancarkan dek 
Kaum Paderi saisuak. Mbo caliak di kampuang manjalang puaso atau di hari rayo 
pun jarang rang awak nan pai ka makam ayah-bundo atau niniak-mamaknyo nan lah 
maninggga. Memang ado nan malakukan, tapi indak banyak. Lain jo urang Jawa, 
misalnyo. Nan mangunjungi makam ko paralu pado har baia bulan baiak. 
 
Salam,
Suryadi

Riri Chaidir riri.chai...@rantaunet.org wrote:

Def dan dunsanak sadonyo.
 
Ambo agak2 telmi soal ko. Kalau ndak salah, diskusi ko dimulai di thread lain. 
Isinyo kiro2: Keluarga ingin memindahkan makam Tan Malaka, karena kalau di 
tempat sekarang, jika dipugar, dikhawatirkan akan mengganggu makam lainyya. 
 
OK, itu dari sisi keluarga
 
Tapi daris sisi kita?
 
Bukan berarti ambo tidak menghargai para pahlawan, tapi pertanyaan ambo, 
setelah makam beliau itu di pindahkan ka kampuang awak, trus what, gheetoo 
 (caro anak mudo kini). 
 
Kalaupun misalnya, seluruh pahlawan yang berasal dari Minangkabau, makamnya 
dipindahkan ke Sumatera Barat ... Trus?
 
Apakah kita (tidak usah mengharap masyarakat banyak, tapi kita dulu) akan rajin 
mengungunjungi makam tersebut? Kalaupun rajin, seberapa banyak pengaruhnya 
kunjungan ke makam pahlawan itu (baik yang yang di TMP, maupun yang tersebar di 
berbagai tempat seperti di atas bukit di padangpanjang), terhadap perjuangan 
kita?
 
Jangan2 nanti, ide memulangkan makam para pahlawan ini ujungnya akan kurang 
lebih sama dengan penyusunan list urang2 hebat nan acok awak lakukan. Setelah 
list tu tasusun ... ya sudah.
 
Kalau ambo yakin, untuk menghormati para pahlawan, dan untuk meniru 
perjuangannya, tidak harus dengan memulangkan makamnya ... Banyak cara lain
 
(Catatan, hampir seluruh Taman Makam Pahlawan, dan Makam Pahlawan yang di Luar 
Taman di Sumatera Barat pernah ambo datangi waktu mengaudit kegiatan 
Pemeliharaan Makam Pahlawan. Dari carito2 nan ambo dapek, pengunjung makam tu 
biasonyo cuma peserta upacara 17 agustus, dan keluarga almarhum)
 
Riri
Bekasi, L 46
 
---

 

--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet
- Tulis Nama, Umur  Lokasi di setiap posting
- Hapus footer  seluruh bagian tdk perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat email baru, tidak dengan mereply email lama 
- DILARANG: 1. Email attachment, tawarkan disini  kirim melalui jalur pribadi; 
2. Posting email besar dari 200KB; 3. One Liner
=== 
Berhenti, kirim email kosong ke: rantaunet-unsubscr...@googlegroups.com 
Daftarkan email anda yg terdaftar disini pada Google Account di: 
https://www.google.com/accounts/NewAccount?hl=id
Untuk melakukan konfigurasi keanggotaan di:
http://groups.google.com/group/RantauNet/subscribe
===
-~--~~~~--~~--~--~---



[...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-03 Terurut Topik Muhammad Dafiq Saib
Assalaamu'alaikum wa rahmatullahi wa barakaatuhu

Dunsanak Dedy Yusmen jo sanak di palanta nan adang adok,

Kan itulah. Takana pulo di ambo ciek. Katiko Bung Tomo maningga sasudah
mangarajoan Haji di Makkah. Baa nan ka baa, jasad baliau 'musti' dibao
baliak pulang. Tapurangah ulama jo urang pamarintah di sinan, sabab indak
lazim caro iko dikarajoan dek indak ado tuntunanno dalam agamo. Tapi dek
'awak' manyasak juo, mako tapasolah iyo dikali baliak pusaro tu. Dikaluaan
jasad Bung Tomo untuak dibao pulang. Muskipun ado nan maragukan apokoh itu
iyo bana sabana jasad baliau nan dibao, sabab patugas kuburan disinan indak
maapa-apa bana sia nan dikubua-an dan dimaa bana tumpak kubua sasaurang, dek
kasadoanno alah basalingkik sajo di pakuburan Ma'la di Makkah tu.

Dek kabanyak-an awak, manilai nan bahaso mayik, jasad, saolah-olah sarupo jo
urang iduik. Raso ka paralu bana kabaradoanno badakek-an jo awak kok dapek.
Kalaulah kadibandiangan jo pak Muhammad Yamin nan bakubua di pandam
pakuburan baliau di Talawi, sabab baliau bana nan bapasan supayo disinan
baliau dikubua-an, raso-raso ka indak sarupo kaji doh. Apo lai kok sampai
kuburan Tuanku Imam Bonjo, ataupun Haji Agus Salim, ataupun Muhammad Hatta
bagai, tapikia-pikia di awak nak mambao jasad / tulang balulang baliau
pulang ka kampuang awak, raso kabakalabiahan bana karajo rasono.

Wassalamu'alaikum

M.D.Saib St. Lembang Alam
Asal: Koto Tuo - Balai Gurah - Bukit Tinggi
58 th / Jatibening - Bekasi


On Wed, Feb 4, 2009 at 9:08 AM, Dedy Yusmen de...@pertamina.com wrote:


 Teringat juga, bagi  yang telah melihat pekuburan baqi atau ma'la (Di
 Medinah dan Makkah) hanya terlihat seonggok batu, tanpa nama, makam itu
 adalah makam 'orang-orang besar' dalam sejarah Islam. Ada Usman Bin Affan
 dan Syuhada lainnya di Baqi, Siti Khadijah di Ma'la, makam Nabi dengan dua
 orang Sahabat (Abu Bakar dan Umar)  didalam Mesjid Nabawi memang salah
 satunya bertujuan supaya tidak diambil orang untuk dijadikan berhala dan
 tidak dijadikan  'objek wisata' (seperti kejadian zaman sahabat, dimana
 hampir 3 kali percobaan pencurian jasad nabi) ada yang rencananya di bawa ke
 Mesir dengan tujuan agar kunjungan Umat Muslim beralih ke Mesir.

 Di Padang Uhud juga terdapat perkuburan Syuhada Uhud, dimana Paman Nabi
 Hamzah merupakan sahid diantara penghuninya, dan hanya seonggok batu sebagai
 Nisan atau pertanda tanpa nama pula, yang kalau diterjemahkan dengan bentuk
 makam di Indonesia bisa dikatakan 'tidak diurus'.

 Untuk menjawab masalah perkuburan ini, pernah Nabi Bersabda dengan
 terjemahan bebasnya 'Makamkanlah Saudaramu ditempat meninggalnya'

 Atau mungkin memang pepatah sudah berganti 'Harimau mati meninggalkan
 Belang, Manusia Mati meninggalkan Makam'

 Wallahu'alam

 Wass.

 DYEK









--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet
- Tulis Nama, Umur  Lokasi di setiap posting
- Hapus footer  seluruh bagian tdk perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat email baru, tidak dengan mereply email lama 
- DILARANG: 1. Email attachment, tawarkan disini  kirim melalui jalur pribadi; 
2. Posting email besar dari 200KB; 3. One Liner
=== 
Berhenti, kirim email kosong ke: rantaunet-unsubscr...@googlegroups.com 
Daftarkan email anda yg terdaftar disini pada Google Account di: 
https://www.google.com/accounts/NewAccount?hl=id
Untuk melakukan konfigurasi keanggotaan di:
http://groups.google.com/group/RantauNet/subscribe
===
-~--~~~~--~~--~--~---



[...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---- LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?

2009-02-03 Terurut Topik Ronal Chandra
Sengajo dibawah indak di kuduang supayo sampai point no,.

Ambo setuju jo caro berpikir 2 tulisan dibawah nangko. Patamo agamo indak 
mengajarkan hal seperti itu. Kaduo, ambo sei takuik kini mancaliek taman makan 
pahlawan kalibata tu kalau setiap pahlawan dikubur disinan dan tidak dibuatkan 
regulasi nan jelas tentang pahlawan nan bisa dimakamkan disinan, apo beko 
kalibata tu indak jadi taman makan pahlawan sado no he he.

Ambo sekeluarga sekaum pernah mendiskusikan hal ini, apakah harus tiok kami nan 
meningga masuk pandam pakuburan dan harus ba beton bagai kuburan tu sedang kami 
sudah taserak serak dibelahan bumi nangko. Jikok harus tiok nan maningga masuk 
pandam pakuburan dan harus dibeton kuburan tu ambo yakin banyak sawah nan ka 
manjadi pakuburan beko.

Ambo yakin nan paralu bukan penghormatan secara fisik dan seremonial nan 
diparalukan tapi baa kita menggali nilai nilai nan diajarkan dan sisi positif 
sewaktu beliau hiduik dijaman saisuak. Ambo yakin itu jauh lebih penting. Jadi 
ancak dibahas case by case indak digeneral bahwa awak harus memulangkan tokoh2 
awak, dek tu iyo bakalabihan bana.

Salam Hormat 
Rajo Bungsu

--- On Wed, 2/4/09, Muhammad Dafiq Saib stlembang.a...@gmail.com wrote:
From: Muhammad Dafiq Saib stlembang.a...@gmail.com
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau  saja 
LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, February 4, 2009, 7:28 AM

Assalaamu'alaikum wa rahmatullahi wa barakaatuhu
 
Dunsanak Dedy Yusmen jo sanak di palanta nan adang adok,
 
Kan itulah. Takana pulo di ambo ciek. Katiko Bung Tomo maningga sasudah 
mangarajoan Haji di Makkah. Baa nan ka baa, jasad baliau 'musti' dibao baliak 
pulang. Tapurangah ulama jo urang pamarintah di sinan, sabab indak lazim caro 
iko dikarajoan dek indak ado tuntunanno dalam agamo. Tapi dek 'awak' manyasak 
juo, mako tapasolah iyo dikali baliak pusaro tu. Dikaluaan jasad Bung Tomo 
untuak dibao pulang. Muskipun ado nan maragukan apokoh itu iyo bana sabana 
jasad baliau nan dibao, sabab patugas kuburan disinan indak maapa-apa bana sia 
nan dikubua-an dan dimaa bana tumpak kubua sasaurang, dek kasadoanno alah 
basalingkik sajo di pakuburan Ma'la di Makkah tu.

 
Dek kabanyak-an awak, manilai nan bahaso mayik, jasad, saolah-olah sarupo jo 
urang iduik. Raso ka paralu bana kabaradoanno badakek-an jo awak kok dapek.

Kalaulah kadibandiangan jo pak Muhammad Yamin nan bakubua di pandam pakuburan 
baliau di Talawi, sabab baliau bana nan bapasan supayo disinan baliau 
dikubua-an, raso-raso ka indak sarupo kaji doh. Apo lai kok sampai kuburan 
Tuanku Imam Bonjo, ataupun Haji Agus Salim, ataupun Muhammad Hatta bagai, 
tapikia-pikia di awak nak mambao jasad / tulang balulang baliau pulang ka 
kampuang awak, raso kabakalabiahan bana karajo rasono.

 
Wassalamu'alaikum

M.D.Saib St. Lembang Alam
Asal: Koto Tuo - Balai Gurah - Bukit Tinggi
58 th / Jatibening - Bekasi
 
 
On Wed, Feb 4, 2009 at 9:08 AM, Dedy Yusmen de...@pertamina.com wrote:


Teringat juga, bagi  yang telah melihat pekuburan baqi atau ma'la (Di Medinah 
dan Makkah) hanya terlihat seonggok batu, tanpa nama, makam itu adalah makam 
'orang-orang besar' dalam sejarah Islam. Ada Usman Bin Affan dan Syuhada 
lainnya di Baqi, Siti Khadijah di Ma'la, makam Nabi dengan dua orang Sahabat 
(Abu Bakar dan Umar)  didalam Mesjid Nabawi memang salah satunya bertujuan 
supaya tidak diambil orang untuk dijadikan berhala dan tidak dijadikan  'objek 
wisata' (seperti kejadian zaman sahabat, dimana hampir 3 kali percobaan 
pencurian jasad nabi) ada yang rencananya di bawa ke Mesir dengan tujuan agar 
kunjungan Umat Muslim beralih ke Mesir.


Di Padang Uhud juga terdapat perkuburan Syuhada Uhud, dimana Paman Nabi Hamzah 
merupakan sahid diantara penghuninya, dan hanya seonggok batu sebagai Nisan 
atau pertanda tanpa nama pula, yang kalau diterjemahkan dengan bentuk makam di 
Indonesia bisa dikatakan 'tidak diurus'.


Untuk menjawab masalah perkuburan ini, pernah Nabi Bersabda dengan terjemahan 
bebasnya 'Makamkanlah Saudaramu ditempat meninggalnya'

Atau mungkin memang pepatah sudah berganti 'Harimau mati meninggalkan Belang, 
Manusia Mati meninggalkan Makam'


Wallahu'alam

Wass.

DYEK









 









  
--~--~-~--~~~---~--~~
=== 
UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi/dibanned:
- Anggota WAJIB mematuhi peraturan serta mengirim biodata! Lihat di: 
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet
- Tulis Nama, Umur  Lokasi di setiap posting
- Hapus footer  seluruh bagian tdk perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat email baru, tidak dengan mereply email lama 
- DILARANG: 1. Email attachment, tawarkan disini  kirim melalui jalur pribadi; 
2. Posting email besar dari 200KB; 3. One Liner
=== 
Berhenti, kirim email kosong ke: rantaunet