Fw: כיצד אפשר לעשות כסף מקוד פתוח?

2017-06-10 חוט Shlomi Fish
אנא ענו בבקשה לכל הנמענים (reply to all). Begin forwarded message: Date: Sat, 10 Jun 2017 02:17:05 +0300 From: Guy Dafny To: Shlomi Fish Subject: Re: כיצד אפשר לעשות כסף מקוד פתוח? לפעמים קוד פתוח הוא דרך למכור משהו אחר - גוגל די מרויחים

Re: שימוש ברישיון MIT בגרסת FREE ושימוש בקוד סגור בגרסת PRO - מותר?

2017-06-10 חוט Shai Berger
שלום גיל, יש שתי נקודות לגבי השאלה שלך: א. אתה מדבר על להפיץ תוכנה שאת כולה אתה כתבת בעצמך. מה שכתבת בעצמך הוא שלך, ואתה יכול לעשות בו ככל העולה על רוחך. בפרט, אתה יכול להציע אותו לציבור פעם כקוד פתוח תחת רשיון MIT, ופעם כקוד סגור בלי שום התייחסות לקוד פתוח. בפרט, אחד המודלים לעשיית כסף מקוד

Re: Debian Party

2017-06-09 חוט Amit Aronovitch
ליאור "מישהו" קפלן, עמיחי ביקש ממך בקשה אישית, מה אתה מתפלסף... (-; שיג: שים שם 7 או משהו כזה. ושלח כאן קישור. כשנתחיל להתלונן על השעה, תשנה למה שיקבע המיעוט הקולני ביותר. בתאריך 8 ביונ' 2017 1:26 PM,‏ "Lior Kaplan" כתב: כי אתה רוצה למשוך כך יותר אנשים? 2017-06-08 13:24

RE: שימוש ברישיון MIT בגרסת FREE ושימוש בקוד סגור בגרסת PRO - מותר?

2017-06-09 חוט Gil 1
הבנתי ממך שמותר להפיץ את את הפרוייקט שמכוסה ברישיון MIT כקובץ בינארי ללא הקוד מקור. הכוונה היא רק כאשר מדובר בהפצה מחדש של הפרוייקט נכון? ולא כשההפצה היא ראשונית - כלומר אם אני רוצה להפיץ פרוייקט חדש (אני המפיץ הראשון) תחת רישיון MIT אז אני חייב לצרף קוד מקור. אבל אם אפיץ בשנית את אותו

Re: כיצד אפשר לעשות כסף מקוד פתוח?

2017-06-09 חוט Shlomi Fish
היי גיל, On Fri, 9 Jun 2017 21:06:38 + Gil 1 wrote: > תודה שי, > > יש לי עניין נוסף שאני רוצה לדון בו - > > מהם הדרכים לעשות כסף מקוד פתוח? ראה: * https://github.com/nayafia/lemonade-stand * http://www.shlomifish.org/philosophy/computers/web/models-for-commerce/

Re: כיצד אפשר לעשות כסף מקוד פתוח?

2017-06-09 חוט Shay Gover
איך חברות עושות כסף מקוד פתוח? http://www.zdnet.com/article/how-do-linux-and-open-source-companies-make-money-from-free-software/ לגבי איפה להציג: ב- github או gitlab או bitbucket. י github הכי פופולרי. אם אתה רוצה להרשים, כדאי שתוסיף הערות לקוד ותיעוד מתאים. אני מניח שבימים הקרובים תקבל תגובות

כיצד אפשר לעשות כסף מקוד פתוח?

2017-06-09 חוט Gil 1
תודה שי, יש לי עניין נוסף שאני רוצה לדון בו - מהם הדרכים לעשות כסף מקוד פתוח? אני שמעתי/חשבתי על הדרכים הבאות - מכירת תמיכה טכנית, הצגת תיק עבודות לצורך התקבלות לעבודה. יש עוד דרכים חוץ מאלה? לגבי הצגת תיק עבודות - מהי הדרך המומלצת ביותר להציג הפיתוחים שלי וכיצד לציינם בקורות חיים? חשבתי על

שימוש ברישיון MIT בגרסת FREE ושימוש בקוד סגור בגרסת PRO - מותר?

2017-06-09 חוט Gil 1
היי שלום, שמעתי על הקהילה שלכם ואני שמח לדעת שיש קהילה כזאת. רציתי לנצל את ההזדמנות בשביל לשאול שאלה: אני רוצה לפתח תוכנה שיהיו שתי גרסאות: גרסה רגילה וגרסת ה PRO. כל הגרסה הרגילה תהיה מכוסה ברישיון MIT (ואני משתמש רק בקוד שלי שאני כתבתי ולא פרסמתי תחת רשיון אחר) גרסת ה PRO תשתמש בקוד שתחת

Re: Debian Party

2017-06-08 חוט Shay Gover
אין לי בעייה לפתוח אירוע במיטאפ אבל אני אצטרך שעה מדויקת. 2017-06-08 13:26 GMT+03:00 Lior Kaplan : > כי אתה רוצה למשוך כך יותר אנשים? > > 2017-06-08 13:24 GMT+03:00 Amichai Rotman : > >> מישהו יכול לפתוח על זה אירוע ב-Meetup או Doodle? >> >> בתאריך 4

Re: Debian Party

2017-06-08 חוט Lior Kaplan
כי אתה רוצה למשוך כך יותר אנשים? 2017-06-08 13:24 GMT+03:00 Amichai Rotman : > מישהו יכול לפתוח על זה אירוע ב-Meetup או Doodle? > > בתאריך 4 ביוני 2017 בשעה 15:53, מאת Lior Kaplan : > > פנוי מאזור שבע בערב, אשמח להצטרף. >> >> 2017-05-28 20:37 GMT+03:00

Re: Debian Party

2017-06-08 חוט Amichai Rotman
מישהו יכול לפתוח על זה אירוע ב-Meetup או Doodle? בתאריך 4 ביוני 2017 בשעה 15:53, מאת Lior Kaplan : > פנוי מאזור שבע בערב, אשמח להצטרף. > > 2017-05-28 20:37 GMT+03:00 Ira Abramov : > >> בשבת 17/6 (עוד 20 יום) יצא לאור בשעה טובה דביאן סטרטץ'. אני לא

Re: Looking for feedback: Z-Ray plugin for Drupal 8

2017-06-06 חוט Lior Kesos
We will test it in our latest release of support to the danhotels website which h is built in drupal8 I think we've been in touch in the past :) I'll reach out Lior On Jun 6, 2017 11:16 AM, "Lior Kaplan" wrote: > Hi, > > As part of Z-Ray, one of Zend's PHP debugging tool,

Looking for feedback: Z-Ray plugin for Drupal 8

2017-06-06 חוט Lior Kaplan
Hi, As part of Z-Ray, one of Zend's PHP debugging tool, we have a plugin for Drupal (specifically version 8). The plugin enables better debugging of Drupal 8 and lets the developer dig into Drupal's core more easily. I'm looking for get feedback regarding this plugin. If you're interested,

Fwd: [GDG-Beer-Sheva] קבוצת מיקוד אנשי שיווק ואפליקציות

2017-06-05 חוט Shay Gover
לידיעתכם -- Forwarded message -- From: "Yossi Elkrief" Date: Jun 5, 2017 12:32 PM Subject: [GDG-Beer-Sheva] קבוצת מיקוד אנשי שיווק ואפליקציות To: Cc: חב' גוגל מקיימת בשבוע הבא במשרדיה בת"א קבוצות מיקוד

Re: Debian Party

2017-06-04 חוט Lior Kaplan
פנוי מאזור שבע בערב, אשמח להצטרף. 2017-05-28 20:37 GMT+03:00 Ira Abramov : > בשבת 17/6 (עוד 20 יום) יצא לאור בשעה טובה דביאן סטרטץ'. אני לא יודע כמה > מאיתכם נאמנים לטנק הותיק והיציב הזה כמוני, אבל אם בא לכם לחגוג את האירוע, > אני רוצה לארגן מסיבה אצל "פורטר אנד סאנז"

Re: Debian Party

2017-05-28 חוט Shay Gover
אני בעד כל חגיגה סביב קוד פתוח. שי גובר 2017-05-28 22:55 GMT+03:00 Yaron Shahrabani : > רעיון מעולה, אני לא אהיה פנוי באותו הערב, אם עוד אנשים רוצים להעביר לערב > אחר אני זורם, אגב, אם כבר לא כשר, למה פורטר אנד סאנס? בוא נחפש מקום עם > חזירים עפים באוויר. > > Yaron

Re: Debian Party

2017-05-28 חוט Yaron Shahrabani
רעיון מעולה, אני לא אהיה פנוי באותו הערב, אם עוד אנשים רוצים להעביר לערב אחר אני זורם, אגב, אם כבר לא כשר, למה פורטר אנד סאנס? בוא נחפש מקום עם חזירים עפים באוויר. Yaron Shahrabani 2017-05-28 20:37 GMT+03:00 Ira Abramov : > בשבת 17/6 (עוד 20 יום) יצא לאור בשעה טובה

אספה כללית עוד כשעה ורבע

2017-05-25 חוט Shai Berger
שלום כולם, כמו שכולכם יודעים, אבל בטח חלקכם שכח, יש אסיפה כללית של המקור בשעה 20:00 היום במשרדי מטיפיק, מגדל משה אביב, ז׳בוטינסקי 7 רמת גן, קומה 51. אני מתנצל על זה ששכחתי לתזכר קצת יותר מוקדם, מי שרוצה לשמוע על הצרות שלי מוזמן, באסיפה או שלא באסיפה. תודה, שי.

דיווח על אי־אספה

2017-05-21 חוט Shai Berger
שלום לכולם, אמ;לק: האספה שקיימנו ביום חמישי לא היתה חוקית, והאספה נדחית ליום חמישי הזה, שוב ב־20:00, באותו מקום. היה דיון מעניין והוא מפורט בהמשך. אנחנו הולכים להוציא מהעמותה רשימת חברים שגם היא מפורטת בהמשך. לאמ;כק: למרות כוונותינו הטובות, הכוונות הטובות של כל מי שבא ביום חמישי, ומה שחשבנו

Re: הודעה על אסיפה כללית של עמותת המקור - 18.5.2017

2017-05-18 חוט Shlomi Fish
On Thu, 18 May 2017 16:48:01 +0300 moshe nahmias wrote: > שלומי, אני מוכן לעזור, אבל אין לי את המפתח שלך, לכן השאלה היא האם זה בכלל > רלוונטי למי שאין את המפתח שלך. > בנוסף, האם ידוע אם צריך להדפיס או שמספיק להראות את המייל והחתימה שלו > וכדומה? אני לא יכול להדפיס בבית כרגע,

Re: הודעה על אסיפה כללית של עמותת המקור - 18.5.2017

2017-05-18 חוט moshe nahmias
שלומי, אני מוכן לעזור, אבל אין לי את המפתח שלך, לכן השאלה היא האם זה בכלל רלוונטי למי שאין את המפתח שלך. בנוסף, האם ידוע אם צריך להדפיס או שמספיק להראות את המייל והחתימה שלו וכדומה? אני לא יכול להדפיס בבית כרגע, כך שאם צריך את זה מודפס אצטרך לקוות שתהיה אפשרות להדפיס במקום האסיפה 2017-05-18 15:45

Re: הודעה על אסיפה כללית של עמותת המקור - 18.5.2017

2017-05-18 חוט Shlomi Fish
שלום לכולם, On Thu, 18 May 2017 15:31:21 +0300 Tomer Brisker wrote: > תזכורת: > האסיפה הכללית תתכנס הערב בשעה שמונה במשרדי מטיפיק, בקומה 51 של מגדל משה > אביב, דרך ז'בוטינסקי 7, רמת גן. > אם אין ביכולתכם להשתתף, אנא יפו את כוחו של אחד מחברי העמותה האחרים להצביע > בשמכם, כדי

Re: הודעה על אסיפה כללית של עמותת המקור - 18.5.2017

2017-05-18 חוט Shai Berger
בכניסה למגדל משה אביב יבקשו מכם להפקיד תעודה מזהה. אנא ודאו שיש לכם אחת אתכם. On Thursday 18 May 2017 15:31:21 Tomer Brisker wrote: > תזכורת: > האסיפה הכללית תתכנס הערב בשעה שמונה במשרדי מטיפיק, בקומה 51 של מגדל משה > אביב, דרך ז'בוטינסקי 7, רמת גן. > אם אין ביכולתכם להשתתף, אנא יפו את כוחו של

Re: הודעה על אסיפה כללית של עמותת המקור - 18.5.2017

2017-05-18 חוט Tomer Brisker
תזכורת: האסיפה הכללית תתכנס הערב בשעה שמונה במשרדי מטיפיק, בקומה 51 של מגדל משה אביב, דרך ז'בוטינסקי 7, רמת גן. אם אין ביכולתכם להשתתף, אנא יפו את כוחו של אחד מחברי העמותה האחרים להצביע בשמכם, כדי שלא נאלץ לדחות את האסיפה לשבוע הבא בשל מחסור בקוורום. כולם מוזמנים כמובן גם לקחת חלק במפגש הפיתוח

ישיבת ועד 7.5

2017-05-08 חוט Tomer Brisker
שלום, אתמול בלילה קיים הועד ישיבה נוספת. סיכום הישיבה נמצא במקום הרגיל [1]. תומר [1] http://wiki.hamakor.org.il/index.php/%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8/%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA_%D7%95%D7%A2%D7%93/7.5.17 -- יום טוב, תומר בריסקר

סיכום מפגש פיתוח 3.5.2017

2017-05-05 חוט Shay Gover
שלום לכולם, במפגש הזה התארחנו בחדר הדיונים של חברת לינוייט בבני ברק. עבדנו על: שי ברגר ותומר בריסקר: ענייני עמותה שי גובר: הכנות ראשוניות לקראת סדנת פיתוח קוד לנוער בסיכון. מי מעוניין לעזור (להתנדב כמרצה או לפרוס את חסותו)? בני דאון: פיתוח בפייתון צפריר כהן: חבילות לדביאן משה נחמיאס ויהודה

OpenSource Yearbook 2016

2017-05-02 חוט Omer Zak
The OpenSource Yearbook2016 is available from: https://opensource.com/node/34176/download/1c5a42d8038e539c9615e32875897eff The long PDF file has several articles, which may be of interest. -- What happens if one mixes together evolution with time travel to the past? See:

אירוח מפגש פיתוח ב- 18.5

2017-04-29 חוט Shay Gover
שלום לכולם, עדיין אין לנו מקום למפגש ב- 18.5.2017. מי מעוניין לארח? בברכה, שי גובר ___ Discussions mailing list Discussions@hamakor.org.il http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סיכום מפגש פיתוח 20.4.2017

2017-04-26 חוט Tomer Brisker
למי שלא רשום לקבוצה שלנו במיטאפ, במפגש הבא גם יוגרל כרטיס כניסה חינם ל Angular-Up שיתקיים ב25 ליוני [1]. בנוסף, מי שרוצה להרשם לכנס בעצמו, יכול לעשות זאת עם הנחה של 10% בעזרת הקוד OSISRAEL. [1] http://angular-up.com 2017-04-21 18:06 GMT+03:00 Shay Gover : > שלום לכולם, > >

PyCon Israel 2017

2017-04-23 חוט Shai Berger
Hi all, Many of you attended, and some of you even presented, at PyCon Israel 2016. According to the feedback we got, it was very successful. So we are back: As many of you have probably heard already, PyCon Israel 2017 is going to be at Wohl auditorium (Bar-Ilan University), June 12-13

ישיבת ועד - 23.4.17

2017-04-23 חוט Tomer Brisker
שלום רב, ועד העמותה נפגש הערב לישיבה. ניתן למצוא את סיכום הישיבה במקום הרגיל [1]. בשם הועד, תומר בריסקר [1] http://wiki.hamakor.org.il/index.php/%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8/%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA_%D7%95%D7%A2%D7%93/23.4.17

Re: libreoffice calc- למי לשלוח דווח באג הקשור לפורמט תאריך?

2017-04-23 חוט Guy Dafny
שינוי של הlocale בsettings לעברית, אכן "גורר" פורמט קלט ישראל גם כאשר פורמט התצוגה שונה מישראל. כעת אני תוהה אם זה מה שצריך להיות, או שפורמט הקלט והפלט לתא ספציפי צריכים להיות תואמים (לדעתי אפשרות ב' אבל לא דעתי הקובעת). 2017-04-23 12:35 GMT+03:00 Shai Berger : > לא, יש לך

Re: libreoffice calc- למי לשלוח דווח באג הקשור לפורמט תאריך?

2017-04-23 חוט Shai Berger
לא, יש לך הגדרה פנימית של LibreOffice עצמו לגבי הלוקאל. לדעתי הוא לא לוקח את זה של המחשב (אולי לוקח בהרצה ראשונה, אבל אח״כ אני חושב שלא). On Sunday 23 April 2017 12:30:35 Guy Dafny wrote: > הלוקאל במחשב הוא ישראל. כך שהבעייה קיימת גם בגרסה 5 (אי אפשר להזין נתונים > בלוקאל שונה מארה"ב). > >

Re: libreoffice calc- למי לשלוח דווח באג הקשור לפורמט תאריך?

2017-04-23 חוט Shai Berger
כן, זו שאלה אם זה בכלל באג -- פורמט תצוגה זה לא פורמט קלט. מצד שני, ניסיתי להגדיר את הלוקאל כבריטי כדי לשנות את פורמט הקלט, וגם זה לא כל כך עבד לי; מצד שלישי, זו היתה גרסה ישנה מאד (‎4.x) אז יכול להיות שזה נפתר מאז. On Sunday 23 April 2017 12:17:09 Guy Dafny wrote: > אין לי משתמש בbugzilla

libreoffice calc- למי לשלוח דווח באג הקשור לפורמט תאריך?

2017-04-23 חוט Guy Dafny
אין לי משתמש בbugzilla שלהם, ונראה לי טרחה מרובה לפתוח אחד. שחזור הבאג: 1. הגדר בתא כלשהו פורמט תצוגה dd/mm/ 2. הזן לתא את המחרוזת 10/04/2017 בתא יוצג התאריך 04/10/2017 (פורמט הקלט לתא נשאר "אמריקאי"). גרסת התוכנה - 5. גיא. ___ Discussions

סיכום מפגש פיתוח 20.4.2017

2017-04-21 חוט Shay Gover
שלום לכולם, המפגש אתמול היה בחברת Consumer Physics. עבדנו על: אלי מרמור: פיתוח ממשק Event Trigger של Postgresql. אלון לוי: עבודה על servo. צפריר כהן: בנה חבילות ל- debian. תומר בריסקר ושי ברגר: ענייני עמותה, פייקון ואוגוסט פינגויין. רוני: לומד Rust עמית אהרנוביץ': פיתוח python-keyring משה

Re: לקראת ספטמבר: הפצות

2017-04-20 חוט Tomer Cohen
הייתי לוקח השראה מרשימת ההרצאות של פוסדם. אפשר גם לבקש מהמרצים שם חומרים ולהנגיש אותם לקהל בשפה העברית. https://fosdem.org/2017/schedule/track/distributions 2017-04-20 20:31 GMT+03:00 Tzafrir Cohen : > לקראת כנס אוגוסט פינגווין שיהיה בספטמבר ולא יעסוק רק בלינוקס, > > הייתי

יש מומחה אבטחת מידע בקהל?

2017-04-20 חוט Shay Gover
היי, אני שוקל הסבת מקצוע לאחד מתתי התחומים של אבטחת מידע / „סייבר”. מי רוצה לעזור? ___ Discussions mailing list Discussions@hamakor.org.il http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: לקראת ספטמבר: הפצות

2017-04-20 חוט Yehuda Deutsch
אני חושב שאוכל לדבר על מנהלי חבילות עיליים, אחפור עוד יותר כדי להיות מוכן ואולי גם אכניס מהחלון את snapd יהודה -- *Yehuda Deutsch | IT Developer* 2017-04-20 21:52 GMT+03:00 Tzafrir Cohen : > On Thu, Apr 20, 2017 at 09:47:42PM +0300, Yehuda

Re: לקראת ספטמבר: הפצות

2017-04-20 חוט Tzafrir Cohen
On Thu, Apr 20, 2017 at 09:47:42PM +0300, Yehuda Deutsch wrote: > - סביבות שולחן עבודה (סביבה גרפית) - תוך מיקוד בסביבות הנפוצות ובעלות הייחוד > - הפצות PenTest > - איך לייצר הפצה מותאמת אישית - עדיפות למשהו שאפשר לעשות עם אוטומציה על כל > עדכון של הפצת הבסיס > - איך לארוז חבילות תוכנה להפצות

Re: לקראת ספטמבר: הפצות

2017-04-20 חוט Yehuda Deutsch
- סביבות שולחן עבודה (סביבה גרפית) - תוך מיקוד בסביבות הנפוצות ובעלות הייחוד - הפצות PenTest - איך לייצר הפצה מותאמת אישית - עדיפות למשהו שאפשר לעשות עם אוטומציה על כל עדכון של הפצת הבסיס - איך לארוז חבילות תוכנה להפצות שונות - היכרות עם מנהלי חבילות עיליים כמו PackageKit או Gnome Software יהודה

לקראת ספטמבר: הפצות

2017-04-20 חוט Tzafrir Cohen
לקראת כנס אוגוסט פינגווין שיהיה בספטמבר ולא יעסוק רק בלינוקס, הייתי רוצה ליצור מסלול הרצאות שיעסוק בהפצות. יש לי רעיון להרצאה אחת משל עצמי. האם יש עוד מביניכם עם רעיונות? אם כן, נא לפנות אלי. -- Tzafrir Cohen | tzaf...@jabber.org | VIM is http://tzafrir.org.il || a

דרוש מפתח web

2017-04-17 חוט Shay Gover
שלום לכולם, חבר מחפש מפתח web לפרויקטים משתנים. אלו הדרישות: ידע של PHP ו JavaScript והיכרות עם סביבות עבודה נפוצות. יתרון לידע ב Laravel, Lumen, es6, Webpack, Babel, React, Redux, Twitter Bootstrap. יש שתי אפשרויות: או מפתח מתחיל שהוא יוכל לחנוך או מפתח מומחה שהוא יוכל להעביר לו קצת עבודה.

Re: [announcements] [ANN] המקור בסיוע למכון איתן

2017-04-09 חוט Lior Kaplan
כבוד. סחטיין ירון על העזרה. קפלן 2017-04-09 12:03 GMT+03:00 Shai Berger : > > שלום רב, > > לפני מספר שבועות קיבל ליאור קפלן פנייה מאת אודי הלר ממכון איתן, גוף אקדמי > שמספק פתרונות חדשניים וטכנולוגיים למשרד החינוך​, בנוגע לתחזוקת שרת עבור > המכון​, ליאור פרסם את הפניה בקבוצת

[ANN] המקור בסיוע למכון איתן

2017-04-09 חוט Yaron Shahrabani
שלום רב, לפני מספר שבועות קיבל ליאור קפלן פנייה מאת אודי הלר ממכון איתן, גוף אקדמי שמספק פתרונות חדשניים וטכנולוגיים למשרד החינוך​, בנוגע לתחזוקת שרת עבור המכון​, ליאור פרסם את הפניה בקבוצת הטלגרם של העמותה וירון שהרבני בחר להיענות לאתגר. מטרת משימת התחזוקה: להחליף התקנת רד הט ישנה בדביאן חדשני

Re: אוגוסט פנגווין 2017 יוצא לדרך!

2017-04-08 חוט Tomer Brisker
שלום, אתר הכנס עלה לאוויר (תודות לעמית אהרונוביץ' ותומר כהן): http://ap.hamakor.org.il/2017 כמובן שקוד המקור נמצא בגיטהאב, מוזמנים לשלוח PR אם יש לכם תיקונים/שיפורים/תוספות. כמו כן, יש גם איוונט בפייסבוק, מוזמנים להצטרף: https://www.facebook.com/events/1757312761247852/ מזכיר שאם אתם חלק מקהילה

אוגוסט פנגווין 2017 יוצא לדרך!

2017-04-03 חוט Tomer Brisker
שלום לכולם, בשעה טובה נסגרו מיקום ומועד לאוגוסט פנגווין השנה. הכנס השנה יתקיים במכללת שנקר ברמת גן, בתאריכים 7-8 בספטמבר (חמישי-שישי). הארכת הכנס תאפשר לנו הרחבה משמעותית של כמות התכנים ושל מספר המשתתפים לעומת שנים עברו. בשונה משנים קודמות, השנה הכנס יהיה מבוסס על מפגש של קהילות הקוד הפתוח

Re: [ANN] The Atom Text Editor could Edit a 2, 000, 001 Bytes-Long File

2017-04-02 חוט Shlomi Fish
Hi Nadav, On Sun, 2 Apr 2017 12:07:40 +0300 Nadav Vinik wrote: > So Atom can open less then 2 MB file??? > Atom can open quite a few files (otherwise there won't be any point for it as a text editor), but reportedly it has problems opening files that are too large. > On 1

Re: [ANN] The Atom Text Editor could Edit a 2, 000, 001 Bytes-Long File

2017-04-02 חוט Nadav Vinik
So Atom can open less then 2 MB file??? On 1 April 2017 at 11:03, Shlomi Fish wrote: > Hi all! > > Please see > http://www.shlomifish.org/humour/bits/Atom-Text-Editor- > edits-2_000_001-bytes/ - > breaking news and a commendable achievement! > >

[ANN] The Atom Text Editor could Edit a 2,000,001 Bytes-Long File

2017-04-01 חוט Shlomi Fish
Hi all! Please see http://www.shlomifish.org/humour/bits/Atom-Text-Editor-edits-2_000_001-bytes/ - breaking news and a commendable achievement! ___ Discussions mailing list Discussions@hamakor.org.il

Re: מפגש פיתוח בחיפה

2017-03-29 חוט Shay Gover
ירון: מבחינתי התאריך לשיקולך. שי 2017-03-29 9:58 GMT+03:00 Amichai Rotman : > אמרתי לכם - תנו לי תאריך, מספר אנשים ואארגן לנו מקום... > > אני צריך את הפרטים כדי לשריין לנו חדר בפקולטה. > > עמיחי > > בתאריך 29 במרץ 2017 בשעה 9:18, מאת Yaron Shahrabani : >

Re: Google open-source Central

2017-03-29 חוט Shlomi Fish
On Wed, 29 Mar 2017 00:58:34 +0300 Shai Berger wrote: > Projects, policies, procedures, could be useful for adopting in other > companies or just as a reference. > > https://opensource.google.com/ Thanks for sharing. It looks cool. >

Re: מפגש פיתוח בחיפה

2017-03-29 חוט Amichai Rotman
אמרתי לכם - תנו לי תאריך, מספר אנשים ואארגן לנו מקום... אני צריך את הפרטים כדי לשריין לנו חדר בפקולטה. עמיחי בתאריך 29 במרץ 2017 בשעה 9:18, מאת Yaron Shahrabani : > אפריל לא מתאים לראונד רובין, אני אנסה לראות אם יש לנו משאבים למאי בהמשך. > > עמיחי, יצא לך לברר משהו? > >

Google open-source Central

2017-03-28 חוט Shai Berger
Projects, policies, procedures, could be useful for adopting in other companies or just as a reference. https://opensource.google.com/ ___ Discussions mailing list Discussions@hamakor.org.il http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

מפגשי הפיתוח הבאים (בחודשים אפריל ומאי)

2017-03-21 חוט Shay Gover
בוקר טוב, מפגשי הפיתוח הבאים: 1) ב- 5.4.2017, יום רביעי, ב- TAMI (תל אביב): https://www.meetup.com/Open-Source-and-Free-Software-in-Israel/events/238248756/ 2) ב- 20.4.2017, יום חמישי, בחברת Consumer Physics (הוד השרון):

Re: החברות מתחלפות והקוד הפתוח נשאר

2017-03-20 חוט Meir Kriheli
הם עשו לא מעט פאדיחות, כמו טאבלטים שאנשים שילמו עליהם ורובם לא קיבלו. מגוון המכשירים מצומצם יחסית, בעיות של זמינות. עם כל זה אפשר עוד להסתדר, מה שהכי מפריע הוא שלמרות מורשת הפרוייקט והבטחות החברה, עד עתה לא שוחרר כל הקוד של המוצר (לדוגמא: שכבת ה-ui), כך שגם להתייחס אליו כמו מוצר קוד פתוח אי

החברות מתחלפות והקוד הפתוח נשאר

2017-03-20 חוט Lior Kaplan
http://www.haaretz.co.il/captain/software/1.3935777 בסופו של דבר, זה התאמות של דביאן, ואז איזה 4-5 פרוייקטים של חברות שונות כדי לעשות ממשק יפה ותמיכה לחמורות של סלורים וטאבלטים. קפלן ___ Discussions mailing list Discussions@hamakor.org.il

Re: I need a new POP toaster

2017-03-19 חוט Shachar Shemesh
Postifx On 19/03/2017 14:39, Ira Abramov wrote: > Howdie, folks. > (posting this here since I couldn't get mail sent to Linux-IL this morning) > > For almost two decades now, I've been using Qmail as an all-around SMTP > server, enjoying its many advanced (for 1996) features such as

Re: סיכום מפגש 14.3

2017-03-19 חוט Steve G.
FWIW you are competing with PyData TLV which takes place on the same day. Doubt it'll have any effect, but FYI. Z. 2017-03-16 23:36 GMT+02:00 Shay Gover : > ערב טוב לכולם, > > ביום שלישי האחרון קיימנו מפגש פיתוח בחברת RoundRobin. > > נוכחים: > ירון שהרבני ושי גובר: ארגון

Re: מפגש פיתוח בחיפה

2017-03-15 חוט Lior Kaplan
הטכניון או לנסות לארגן מקום ב-IBM או אלביט (מת"מ). יכול לעזור באנשי קשר אם תרצו. קפלן 2017-03-15 18:30 GMT+02:00 Shay Gover : > ערב טוב לכולם, > > ירון שהרבני ואנוכי מעוניינים לארגן מפגש פיתוח בחיפה. חשבנו על הטכניון > כמקום מפגש. > ניסיתי לשלוח מייל לתפוצה של haifux אבל

תזכורת: מפגש הפיתוח הקרוב

2017-03-11 חוט Yaron Shahrabani
חברי המקור היקרים, ביום הפאי (ה־14 במרץ) הממשמש ובא יתארח מפגש הפיתוח של עמותת המקור במשרדי ראונד רובין בז׳בוטינסקי 2. במפגש נוכל להיפגש פנים אל פנים, לעבוד על מיזמים משותפים, לקדם רעיונות והכי חשוב: לעשות את כל זה בקוד פתוח :) מקום המפגש נמצא במקום מרכזי ליד תחנת רכבת מרכז (מרחק של דקות הליכה

סיכום ישיבת ועד - 7/3

2017-03-07 חוט Tomer Brisker
שלום, הערב התקיימה ישיבת ועד העמותה. הסיכום מופיע במקום הרגיל [1]. העלתי גם סיכום של הישיבה הקודמת שהיה חסר. תומר בריסקר חבר ועד עמותת המקור [1]

Re: מועדים קבועים למפגשי פיתוח ( היה Re: סקר תאריך למפגש הפיתוח הבא)

2017-03-07 חוט Tomer Brisker
שלום, נראה שיש הסכמה רבתי על מעבר למועדים קבועים. בחודש מרץ כבר נקבע מפגש פיתוח ל-14/3 במשרדי ראונד רובין (תודה על האירוח!) והוא ישאר במועד זה. המפגשים הבאים לאחריו יתקיימו בתאריכים 5/4 (יום רביעי הראשון של אפריל) ו-20/4 (יום חמישי השלישי של אפריל), ולאחר מכן נמשיך לפי אותה חוקיות מדי חודש.

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-26 חוט Oron Peled
On Sunday, 26 February 2017 20:31:58 IST Tomer Brisker wrote: > שלום לכולם, > עדכנתי את המסמך בהתאם לכל ההערות שהועלו (את רובן קיבלתי כמו שהן) וביצעתי עוד > מעבר של עריכה בעצמי. > זוהי ההזדמנות האחרונה לצעוק, בבקשה רק במידה ויש טעות קריטית, או להפנות את > תשומת לבי לשגיאות כתיב בוטות. קצת מאוחר

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו" פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-26 חוט Shai Berger
הי, הערות עריכה בתוך המסמך. לא הרבה. שינוי שעשיתי, אבל לא מופיע במעקב השינויים: בחלק מהערות השוליים שיניתי את הכיווניות מ־RTL ל־LTR. הדבר נחוץ מאד כאשר ההערה היא URL הכולל בתוכו מלים בעברית, ובמקרים בהם עשיתי זאת, דאגתי לשנות כיווניות עבור כל הערות השוליים שבאותו עמוד. במקרים שבהם יש URL

Re: סקר תאריך למפגש הפיתוח הבא

2017-02-26 חוט Shay Gover
https://www.meetup.com/Open-Source-and-Free-Software-in-Israel/events/238006036/ 2017-02-26 20:01 GMT+02:00 Shay Gover : > ה-14.3 נבחר > > 2017-02-26 9:12 GMT+02:00 Shay Gover : > >> עוד מישהו מעוניין להגיב? >> >> 2017-02-23 5:58 GMT+02:00 Shay Gover

Re: סקר תאריך למפגש הפיתוח הבא

2017-02-26 חוט Shay Gover
ה-14.3 נבחר 2017-02-26 9:12 GMT+02:00 Shay Gover : > עוד מישהו מעוניין להגיב? > > 2017-02-23 5:58 GMT+02:00 Shay Gover : > >> שלום לכולם, >> >> מוזמנים להצביע ולהשפיע: >> http://doodle.com/poll/5akfkbqppzwrdc7e >> >> שי >> > >

כנס OpenStack של הקהילה הישראלית

2017-02-26 חוט Shay Gover
שלום לכולם, קהילת OpenStack Israel מקיימת את הכנס השנתי שלהם בתאריך ה- 5.6.2017. למי שמעוניין, ההרשמה המוקדמת והקריאה למרצים כבר נפתחו, באתר http://www.openstack-israel.org/ והן ייסגרו בתאריך 31.3.2017. גם עמותת המקור תהיה נוכחת בכנס. להתראות שם, שי גובר ועמותת המקור

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-26 חוט Tomer Brisker
2017-02-26 10:44 GMT+02:00 Omer Zak : > On Sun, 2017-02-26 at 09:10 +0200, Tomer Brisker wrote: > > > <2. עמ' 4: "בהתאם לתוכנית המו"פ הספציפית, ניתן לחייב שימוש > <ברשיון כזה או > <אחר בתואם למודל העסקי של החברה ועונה על מטרות הרשות.": אני לא > <

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-26 חוט Omer Zak
On Sun, 2017-02-26 at 09:10 +0200, Tomer Brisker wrote: <2. עמ' 4: "בהתאם לתוכנית המו"פ הספציפית, ניתן לחייב שימוש <ברשיון כזה או <אחר בתואם למודל העסקי של החברה ועונה על מטרות הרשות.": אני לא <בטוח <שמתאים לדבר על חיוב בהקשר זה (וגם בתחילת עמ' 5 -

Re: סקר תאריך למפגש הפיתוח הבא

2017-02-25 חוט Shay Gover
עוד מישהו מעוניין להגיב? 2017-02-23 5:58 GMT+02:00 Shay Gover : > שלום לכולם, > > מוזמנים להצביע ולהשפיע: > http://doodle.com/poll/5akfkbqppzwrdc7e > > שי > ___ Discussions mailing list Discussions@hamakor.org.il

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-25 חוט Tomer Brisker
תודה על ההערות, תגובות למטה. אני מקווה הערב לפרסם את הנוסח הסופי (בתקווה) הכולל את כל ההערות שניתנו עד כה. (כל יתר ההערות היו שינויי ניסוחים/שגיאות כתיב ולכן אתכלל אותן אך לא ראיתי צורך להגיב עליהן). 2017-02-25 9:15 GMT+02:00 Omer Zak : > בוקר טוב תומר, > > 1. עמ' 3: "הדפסת תלת

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-25 חוט Omer Zak
בוקר טוב תומר, 1. עמ' 3: "הדפסת תלת מימד" -> "הדפסה תלת מימדית" (ניטפיק, לא צריך לשחרר בגללו גירסה חדשה של המסמך אם זה התיקון היחידי; ראה גם שימוש במונח זה ב"קוד פתוח או גם תכנון פתוח?" בסוף עמ' 6) 2. עמ' 4: "בהתאם לתוכנית המו"פ הספציפית, ניתן לחייב שימוש ברשיון כזה או אחר בתואם למודל העסקי של

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-25 חוט Shlomi Fish
היי תומר וכולם, On Fri, 24 Feb 2017 22:33:42 +0200 Tomer Brisker wrote: > שלום לכולם, > > מצורפת גרסא מעודכנת של נייר העמדה. > ביצעתי סבב נוסף של עריכה, תוך ניסיון לתכלל את ההערות שניתנו ולצמצם נקודות > שחזרו על עצמן או פחות רלוונטיות לגבי הרשות לחדשות. > > מכיוון שמועד

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-23 חוט Shay Gover
דרושה עריכה לשונית. אני אטפל בזה אבל לא היום. חוצמזה, כותבים ארדואינו ולא ארדינו. שי גובר On Thu, Feb 23, 2017 at 10:52 AM, Omer Zak wrote: > הערה לנייר העמדה: > > בזמנו זכרתי שהיה איזשהו מחקר על הבעייתיות שבמימון פרויקטי תשתית שהינם > קוד פתוח, כמו פרויקט ה-NTP. > לא זכרתי

Re: מועדים קבועים למפגשי פיתוח ( היה Re: סקר תאריך למפגש הפיתוח הבא)

2017-02-23 חוט moshe nahmias
בעד 2017-02-23 12:11 GMT+02:00 Shai Berger : > On Thursday 23 February 2017 11:59:23 Omer Zak wrote: > > גם אני בעד מועדים קבועים, רק שעדיף להוסיף עוד יום בשבוע למי שלא יכול > > בימי ד+ה. נגיד יום ב' השני בכל חודש? > > יש סיפור ישן על מנכ״ל תעשיה אווירית מלפני כמה עשרות שנים,

Re: מועדים קבועים למפגשי פיתוח ( היה Re: סקר תאריך למפגש הפיתוח הבא)

2017-02-23 חוט Shai Berger
On Thursday 23 February 2017 11:59:23 Omer Zak wrote: > גם אני בעד מועדים קבועים, רק שעדיף להוסיף עוד יום בשבוע למי שלא יכול > בימי ד+ה. נגיד יום ב' השני בכל חודש? יש סיפור ישן על מנכ״ל תעשיה אווירית מלפני כמה עשרות שנים, שהגיב על ההצעה לעבור לחמישה ימי עבודה בשבוע במלים „לא צריך לקפוץ מעל

Re: מועדים קבועים למפגשי פיתוח (היה Re: סקר תאריך למפגש הפיתוח הבא)

2017-02-23 חוט Omer Zak
גם אני בעד מועדים קבועים, רק שעדיף להוסיף עוד יום בשבוע למי שלא יכול בימי ד+ה. נגיד יום ב' השני בכל חודש? On Thu, 2017-02-23 at 11:53 +0200, Yehuda Deutsch wrote: <בעד, רביעי וחמישי לרוב מסתדרים לי, ומפגש קבוע שם לי את זה ביומן מספיק <זמן לפני כדי לתכנן. > > <יהודה > >

Re: מועדים קבועים למפגשי פיתוח (היה Re: סקר תאריך למפגש הפיתוח הבא)

2017-02-23 חוט Yehuda Deutsch
בעד, רביעי וחמישי לרוב מסתדרים לי, ומפגש קבוע שם לי את זה ביומן מספיק זמן לפני כדי לתכנן. יהודה -- *Yehuda Deutsch | IT Developer* 2017-02-23 11:47 GMT+02:00 Tomer Brisker : > שלום, > > מדי חודש אנחנו מוציאים דודל חדש כדי לתאם את המועד, וצריכים

מועדים קבועים למפגשי פיתוח (היה Re: סקר תאריך למפגש הפיתוח הבא)

2017-02-23 חוט Tomer Brisker
שלום, מדי חודש אנחנו מוציאים דודל חדש כדי לתאם את המועד, וצריכים להציק לאנשים כדי שיענו, ועד שסוגרים על מועד זה כבר מאוחר מדי לחלק מהאנשים לשנות תוכניות וגם ככה לא כל מי שמסמן שמועד מסוים מתאים לו באמת מגיע בסוף. זה גם מקשה על תיאום עם מארחים שלפעמים צריכים לדעת מספיק זמן מראש כדי להערך. אני מציע

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-23 חוט Omer Zak
הערה לנייר העמדה: בזמנו זכרתי שהיה איזשהו מחקר על הבעייתיות שבמימון פרויקטי תשתית שהינם קוד פתוח, כמו פרויקט ה-NTP. לא זכרתי איפה המחקר אבל היום איתרתי אותו. הקישורים הרלבנטיים הם:

Re: סקר תאריך למפגש הפיתוח הבא

2017-02-22 חוט Yehuda Deutsch
תוכל לשלוח את זה לחברי ה-meetup? אתמול הגיעו שתי מתנדבות חדשות דרך ה-meetup. יהודה -- *Yehuda Deutsch | IT Developer* 2017-02-23 5:58 GMT+02:00 Shay Gover : > שלום לכולם, > > מוזמנים להצביע ולהשפיע: > http://doodle.com/poll/5akfkbqppzwrdc7e > >

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-22 חוט Omer Zak
שלום חברי וידידי המקור, מי שיש לו מה להעיר על טיוטת נייר העמדה ועדיין לא העביר את הערותיו לנו או לרשימת הדיוור מתבקש לעשות זאת היום (23.2.2017) עד שעה 23:59 כי אנו רוצים כבר להכין גירסה סופית. --- עומר זק חבר הועד המנהל On Sun, 2017-02-19 at 13:24 +0200, Tomer Brisker wrote: <שלום חברי וידידי

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-19 חוט Omer Zak
הערה עקרונית: היום אנו בשנת 2017, לא בשנת 1983 (כשסטולמן הגה את רעיון ה-GPL והקים את ה-FSF), ואפילו לא בשנת 2003. אין צורך לשכנע את רשות החדשנות ביתרונות ה-GPL. מה שאנו צריכים לשכנע אותם זה, שחברות שבוחרות ב-GPL עושות את זה בגלל יתרונות עסקיים, לא בגלל אידיאולוגיה ולא בגלל שעמותת המקור שלחה להם

Re: טיוטה של נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ הנתמכים ע" רשות החדשנות

2017-02-19 חוט Oron Peled
On Sunday, 19 February 2017 13:24:18 IST Tomer Brisker wrote: > שלום חברי וידידי המקור, > מצ"ב טיוטת נייר העמדה בנושא היחס לקוד פתוח בפרוייקטי מו"פ שאנו מעוניינים > להגיש לרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית. > מועד ההגשה הוארך, ולכן נבקש לקבל את הערותיכם עד ליום חמישי, 23.2, בכדי > שנוכל לקחת אותן

כנס OpenStack

2017-02-19 חוט Shay Gover
ערב טוב לכולם, ביום שני ה- 5.6.2017 יתקיים כנס OpenStack של הקהילה הישראלית. פרטים נוספים: http://www.openstack-israel.org/ כרגע אין עדיין לו"ז. מוזמנים לשמור את התאריך. בברכה, שי גובר בשם הוועד ___ Discussions mailing list Discussions@hamakor.org.il

Re: חומר דרוש לנייר העמדה עבור הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית

2017-02-14 חוט Shai Berger
On Tuesday 14 February 2017 20:00:13 Omer Zak wrote: > בשעה טובה התחלתי לכתוב את נייר העמדה, תוך שימוש בחומר שעלה מהדיונים עד > כה. > > אחת מהשאלות שצריך לענות עליהן היא: > האם יש נתונים ומידע לגבי מקרים של צמיחה כלכלית של חברות כתוצאה > מהעמדת קוד פתוח לטובת הכלל או של תוצר אחר

חומר דרוש לנייר העמדה עבור הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית

2017-02-14 חוט Omer Zak
בשעה טובה התחלתי לכתוב את נייר העמדה, תוך שימוש בחומר שעלה מהדיונים עד כה. אחת מהשאלות שצריך לענות עליהן היא: האם יש נתונים ומידע לגבי מקרים של צמיחה כלכלית של חברות כתוצאה מהעמדת קוד פתוח לטובת הכלל או של תוצר אחר אשר היה תוצאה של תכניות מו"פ בתחום הקוד הפתוח? הדוגמאות

Fwd: [JOBS] open positions at TrapX Security

2017-02-13 חוט Shay Gover
לידיעתכם -- Forwarded message -- From: "Oleg Goldshmidt" Date: Feb 13, 2017 11:11 AM Subject: [JOBS] open positions at TrapX Security To: Cc: Hi everyone, My employer, TrapX Security (http://www.trapx.com), located in Ramat Hahayal,

Re: נקודות לנייר עמדה עבור הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית (אמ;לק: רשות החדשנות מבקשים לדעת איך "אוכלים" את עולם הקוד הפתוח)

2017-02-13 חוט Meir Maor
הרשות לא מחזיקה מניות ואילו היא יכולה להכניס כל מיני התניות, למשל שאם החברה מתפרקת והתמורה עבור הקניין הרוחני היא פחות מהשקעת המדען אז במקום למכור ולצמצם במקצת הפסדים יש לשחרר כתוכנה חופשית. אני לא חושב שהרשות תתלהב מלהוסיף תנאי מסוג זה, למרות שאני חושב שהוא ראוי. 2017-02-13 13:16 GMT+02:00

Re: נקודות לנייר עמדה עבור הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית (אמ;לק: רשות החדשנות מבקשים לדעת איך "אוכלים" את עולם הקוד הפתוח)

2017-02-13 חוט Yaniv Kaul
2017-02-13 13:00 GMT+02:00 Tzafrir Cohen : > On Mon, Feb 13, 2017 at 12:54:47PM +0200, Yaniv Kaul wrote: > > 2017-02-13 12:04 GMT+02:00 Lior Kaplan : > > > > 2. חיוב חברות שנכשלו, לשחרר את התוצרים שלהן לציבור כקוד פתוח,וזאת > > > במטרה לנצל באופן מיטבי

Re: נקודות לנייר עמדה עבור הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית (אמ;לק: רשות החדשנות מבקשים לדעת איך "אוכלים" את עולם הקוד הפתוח)

2017-02-13 חוט Tzafrir Cohen
On Mon, Feb 13, 2017 at 12:54:47PM +0200, Yaniv Kaul wrote: > 2017-02-13 12:04 GMT+02:00 Lior Kaplan : > > 2. חיוב חברות שנכשלו, לשחרר את התוצרים שלהן לציבור כקוד פתוח,וזאת > > במטרה לנצל באופן מיטבי את כספי המדינה שהושקעו. לפחות שאם הכסף > > ירד לטמיון, שהתוצרים לא. > > >

Re: נקודות לנייר עמדה עבור הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית (אמ;לק: רשות החדשנות מבקשים לדעת איך "אוכלים" את עולם הקוד הפתוח)

2017-02-13 חוט Omer Zak
הרבה נקודות טובות. עם זאת, נקודה 2 דורשת מחשבה נוספת. On Mon, 2017-02-13 at 12:04 +0200, Lior Kaplan wrote: <2. חיוב חברות שנכשלו, לשחרר את התוצרים שלהן לציבור כקוד פתוח,וזאת <במטרה לנצל באופן מיטבי את כספי המדינה שהושקעו. לפחות שאם הכסף <ירד לטמיון, שהתוצרים לא. יש הרבה בעיות עם ההצעה הזו

Re: נקודות לנייר עמדה עבור הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית (אמ;לק: רשות החדשנות מבקשים לדעת איך "אוכלים" את עולם הקוד הפתוח)

2017-02-12 חוט Yaniv Kaul
ישנן מספר חברות היי-טק גדולות, מאד אפילו, שכיום תורמות במידה כזו או אחרת לקוד פתוח. לדוגמא: מיקרוסופט, אורקל, יבמ, גוגל, פייסבוק, אינטל, סמסונג, אפל, דל/איאמסי, סוסה, רד האט, ... קצת יותר קשה למצוא אחת שלא כ"כ תורמת (אמזון?). רובן ככולן לא עושות את זה כצדקה, אלא מכיוון קוד פתוח הוא חלק אינטגרטיבי

Re: OT?? Pelephone will sell usage data

2017-02-07 חוט Eli Marmor
עוף טופיק כלומר Off Topic. On Wed, Feb 8, 2017 at 2:30 AM, Shay Gover wrote: > מה זה OT? > > On Tue, Feb 7, 2017 at 5:07 PM, Yehuda Deutsch wrote: > >> Try the DRM list, memb...@drm.org.il (some of us are there already :) ) >> >> Yehuda >> >>

Re: OT?? Pelephone will sell usage data

2017-02-07 חוט Yehuda Deutsch
Try the DRM list, memb...@drm.org.il (some of us are there already :) ) Yehuda -- *Yehuda Deutsch | IT Developer* On Tue, Feb 7, 2017 at 4:41 PM, Lior Kaplan wrote: > OT On this list, although the subject is probably very dear to many of us.

Re: OT?? Pelephone will sell usage data

2017-02-07 חוט Lior Kaplan
OT On this list, although the subject is probably very dear to many of us. Kaplan On Tue, Feb 7, 2017 at 4:39 PM, Moish wrote: > Hi > > Pelephone annouced recently that it will use it's customer's usage data to > as a revenue source. > Of course they said it will be done

OT?? Pelephone will sell usage data

2017-02-07 חוט Moish
Hi Pelephone annouced recently that it will use it's customer's usage data to as a revenue source. Of course they said it will be done anonymously. It's not clear what and how but it's alarming nevertheless. I can't recall allowing them to sell any usage details

Re: FOSDEM

2017-02-07 חוט Tzafrir Cohen
On Wed, Feb 01, 2017 at 11:42:33PM +0200, Tomer Brisker wrote: > שלום, > מי מחברי הקהילה טסים לכנס FOSDEM השנה? > אשמח להפגש עם מי שיהיה שם. באופן כללי מי שפגשתי היו: עוד כמה נציגי רד האט (מגזרת הווירטואליזציה) בדוכני oVirt ו־Foreman וכן כמה מאנשי קלטורה, שגם הרצו:

Re: רשות החדשנות

2017-02-05 חוט Lior Kesos
ניגשנו למכרז - מקווים שנוכל להיות מהספקים העקריים שם. אם כן יהיה. ליאור 2017-02-05 13:22 GMT+02:00 Eli Marmor : > רשות החדשנות היא כידוע הגלגול החדש של לשכת המדען הראשי. > > אני עצמי גייסתי פעמיים מענקים מהמדען הראשי, בדומה למאות גופים אחרים בארץ, > שאני בטוח שכמה מהם גם נמצאים

<    2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   >