On sre, 2006-06-14 at 11:14 +0200, Jure Koren wrote:
> On Wednesday 14 June 2006 11:08, Andrej Trobentar wrote:
> > Mogoče še kaka ideja?
>
> Pusti jih, naj tečejo. Ničesar ne obremenjujejo, le load average je višji,
> ker
> so vedno v vrsti, ki čaka na CPU (ampak nikoli ne dobijo nobenega cikla
glede na to kako neuporabno ima impress narejeno samo handlanje zvoka,
to ni nic cudnega...
bye
andraz
On sre, 2006-05-31 at 23:39 +0200, Janko Harej wrote:
> Zdravo,
>
> sam sem precej poskušal, pa brez uspeha. Žal ugotavljam, da izvoz v
> flash ni iz OO1 napredoval čisto nič. Se mogoče motim?
V sredo, 17. maja vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Splente urice, kjer bo
David Rozman predaval o Elementih uporabniške izkušnje.
Je za dobro spletno rešitev potrebno res le znanje programiranja in
oblikovanja?
Skozi pojem uporabniške izkušnje si bomo na praktičnih primerih
ogledali, kaj ta sp
V torek 16. maja vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na predstavitev projekta
Frida, predava Luka Frelih.
"FRIDA V." (Free Ride Data Acquisiton Vehicle) je robustno in udobno
kolo opremljeno za učinkovito raziskovanje in kartiranje javnih urbanih
prostorov. Nosi majhen računalnik z brezžičnimnim omre
V sredo, 10. maja vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Spletne urice, kjer bo
imel Jure Koren predavanje z naslovom Spletno tiskanje brez CSS.
Ob različnih priložnostih potrebujemo mehanizem, ki omogoča s spletne
strani prevzeti kakšno potrdilo ali stran izpisati na papir. Pri tem nas
ovirata predv
V torek 9. maja vas ob 19:00 vabimo v Kiberpipo na predavanje Andreja
Vernekarja z naslovom Lokalizacija proste programske opreme s KBablom.
Precejšen del proste programske opreme pri lokalizaciji uporablja orodje
GNU GetText oziroma format PO, pri čemer se poraja vprašanje, kako
medsebojno povez
On sob, 2006-05-06 at 21:33 +0200, polz wrote:
> > vsi pa cakamo na C++0x, da bomo koncno imeli normalen foreach in podobno...
> Pa saj za tovrstne dodatke jeziku imamo ze kar lep cas na voljo Qt 4.x :P.
>
Ja saj imamo tudi v tem kontekstu veliko primernejsi BOOST...
samo "to ni to".
zaenkrat
On pet, 2006-05-05 at 10:04 +0200, Gregor Berginc wrote:
> > ... tako nekako... potem pridejo še podatkovni tipi list pa map, ki so
> > prav tako zelo uporabni... skratka če uporabljaš C++ brez STLja je tako
> > kot če v avtu z avtomatskim menjalnikom vseeno menjaš prestave ročno.
> > saj deluje, s
On pet, 2006-05-05 at 09:06 +0200, Matevz Jekovec wrote:
> V C++ ne vemo, kolikšna je dolžina arraya, če ga kar od nekod dobimo, right?
> npr. Če imamo podano nek kazalec int*, ki kaže na array integerjev,
> vemo, da bo tam polje integerjev, ampak ne vemo, koliko dolgo. To je
> tudi razlog, zakaj s
V torek, 25. aprila vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Pipin odprti
termin, kjer bo imel Sebastjan Trepča predavanje z naslovom Zakaj
Python?
Python je s svojo edinstveno sintakso in praktičnostjo nekaj posebnega
med programskimi jeziki. Deluje na skoraj vseh platformah ter ima
ogromno standardno
Pomota, seveda gre za _sredo_ 26.4 in 3.5...
On pet, 2006-04-21 at 22:37 +0200, Andraz Tori wrote:
> V torek 26.4 in 3.5 vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Spletne urice, kjer bo
> potekala delavnica o Praktični rabi tehnologije AJAX.
>
> Zadnji aprilski in prvi majski termin bo
V torek 26.4 in 3.5 vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Spletne urice, kjer bo
potekala delavnica o Praktični rabi tehnologije AJAX.
Zadnji aprilski in prvi majski termin bosta nekoliko drugačna, saj bosta
potekala v obliki delavnice. Na njej si bomo pobližje pogledali
nevsiljivo uporabo AJAXa za
V sredo 19. aprila vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Spletne urice kjer bo
Simon Belak predaval o programerskem ogrodju TurboGears.
Ruby on Rails je podrl jez. Preplavila so nas ogrodja za izdelavo
spletnih aplikacij ter strani. Žal je šele sledeča zmešnjava končno
spodbudila Python skupnost, da
V torek 18. aprila vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na odprti termin, kjer bo
imel Kristjan Pečanac predavanje z naslovom "Shifting the paradigms".
Posel kot evolucija? Katere so in kako delujejo gonilne sile poslovne
evolucije? Je denar posledica evolucijskih sprememb - paradigm shift?
Kako prepo
V kiberipi si lahko videl zgolj LTSP sistem s custom nastavljenim
desktopom:
www.ltsp.org
Lep pozdrav
Andraž Tori
On tor, 2006-04-11 at 14:42 +0200, Matjaž Repnik wrote:
> Imam eno vprašanje in sicer: v Cyberpipi in pred nekaj leti sem videl
> v tujini neko linux dist. v javni surfalnici. Vsesk
On pon, 2006-04-10 at 10:41 +0200, Rok Krajnc wrote:
> Ne ne. Ko se prijaviš v sistem, je to analogno temu, da se osebno
> pojaviš na banki. Potem hočeš opraviti neko storitev, recimo prenesti
> denar iz enega računa na drugega. Če si fizično na banki, izpolniš nek
> obrazec, *se podpišeš*, daš na
On pon, 2006-04-10 at 09:00 +0200, Rok Krajnc wrote:
> Malo čudne že pišete ...
> Pri oddaji dohodnine gre za isto stvar. Tudi če (fizično) prineseš
> izpolnjeno napoved, bodo še vseeno od tebe zahtevali, da jo podpišeš,
> čeprav je očitno, da si jo prinesel ti. Tisti podpis pač zagotavlja, da
> če
On pon, 2006-04-10 at 00:17 +0200, Matej Spiller-Muys wrote:
> > ... tule se že zatakne... torej, četudi si na https:// in torej bi moral
> > biti zdaj že v 'varnem' območju. Ima man-in-the-middle napadalec
> > možnost, da ko ti hočeš na sunov page (ker želiš namestit Javo), ti
> > servira svoj EX
On ned, 2006-04-09 at 23:57 +0200, Jernej Simončič wrote:
> On Sunday, April 9, 2006, 21:52:23, Matej Spiller-Muys wrote:
>
> > Dej no dej :) Se malce bolje poglej. ActiveX je podpisan. Java komponenta pa
> > tudi. In sicer
> > z Hermesovim certifikatom. Lahko bi bila edino navodila bolj jasna kak
olj pa Äasovno gledano razkoĹĄje, ki si ga trenutno ne morem
> privoĹĄÄiti.
>
> lp
>
> 2006/4/9, Andraz Tori <[EMAIL PROTECTED]>:
> > V torek 11. aprila vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Pipin odprti termin,
> > kjer bo Gorazd BoĹžiÄ predstavil vzorÄne primere
On ned, 2006-04-09 at 21:52 +0200, Matej Spiller-Muys wrote:
>
> Dej no dej :) Se malce bolje poglej. ActiveX je podpisan. Java komponenta pa
> tudi. In sicer
> z Hermesovim certifikatom. Lahko bi bila edino navodila bolj jasna kako
> preveriti komponento.
PRVIČ
"b. Vkolikor nimate nameščene
>
> lp
>
> 2006/4/9, Andraz Tori <[EMAIL PROTECTED]>:
> > V torek 11. aprila vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Pipin odprti termin,
> > kjer bo Gorazd Božič predstavil vzorčne primere z mize varnostnega centra
> > SI-CERT.
> >
> > Poleg neka
V sredo 12. aprila vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Spletne urice kjer bo
Sebstajn Trepča predaval o tem kako poteka testiranje spletnih aplikacij.
UnitTesti so vsekakor zelo uporabni, vendar jih ne moremo vedno
uporabiti za spletne aplikacije. V zadnjem času vedno več orodij izvaja
teste kar
> > Vsekakor nam do takrat ne ostane nic drugega kot to, da za svoje
> > mlincke skrbimo po najboljsih moceh.
>
> Ja in prav tukaj jaz vidim problem. Drzava nam je podturila svoj applet za
> varnost katerega bomo morali skrbeti mi, "oni" gredo pa zdaj lahko mirno
> na dopust ;)
Stvar je še bolj k
V torek 11. aprila vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Pipin odprti termin, kjer
bo Gorazd Božič predstavil vzorčne primere z mize varnostnega centra SI-CERT.
Poleg nekaj hitrih statističnih in tehnično usmerjenih podatkov o
obdelanih varnostnih incidentih zadnjih nekaj let, bo avtor skušal
opisat
... ja sem ze pisal administratorjem... ni v moji moci... postgres
preprosto ne tece
On sob, 2006-04-08 at 15:04 +0200, Robert Ludvik wrote:
> http://fo.lugos.si/~minmax/ pri iskanju pravi:
> Error: Cannot connect to postgres database
> Kdo lahko to popravi?
> Lp
_
On pet, 2006-04-07 at 14:57 +0200, Andrej Krevl wrote:
> Blaz Podrzaj wrote:
> Kdaj bova pa oba skupaj prišla na pir in odkriptirala tole?
>
> Še komentar na Andražev displej in gumb. Mali displej ne bo dovolj,
> ampak bo moral biti kar konkreten displej, da ti bo prikazal cel
> obrazec, ki ga b
Kiberpipa ob koncu sezone razpisuje dve mesti za nove člane, ki so sposobni,
voljni in pripravljeni na nove izzive v brezširnih elektronskih planjavah.
Od obujanja mrtvih 486 do upravljanja z dvoprocesorskimi Opteroni,
world-class intranet sistemom in dela na projektih na neverjetnostni pogon.
On pet, 2006-04-07 at 14:55 +0200, Jure Koren wrote:
> On Friday 07 April 2006 15:44, David Klasinc wrote:
> > On Friday 07 April 2006 13:02, Andraz Tori wrote:
> > > ne, da bi banke (in druge institucije) lahko uporabniku ponudile
> > > univerzalno resitev - napra
On pet, 2006-04-07 at 13:49 +0200, Gregor Berginc wrote:
> Saj vem, da ste me ze siti, ampak vseeno bi rad nekaj dodal...
>
> > Ne. Digitalni podpis je varen toliko, kot njegov najsibkejsi clen:
> > uporabnik.
>
> Avto je varen toliko, kot njegov najsibkejsi clen: voznik!
>
> Pa kljub temu posl
On pet, 2006-04-07 at 11:33 +0200, Gregor Berginc wrote:
> > To me res čudi in skrbi.
>
> Upam, da te ne skrbi prevec, glede na to, da te komponente nisi se
> nikjer videl, se manj pa uporabil, hehe.
>
> > Vsaj dokler ne bomo imeli treacherous computinga, strojne izolacije
> > procesov in 'zavaro
On pet, 2006-04-07 at 10:57 +0200, Gregor Berginc wrote:
> > voda -> SSL (serve) -> rdeča voda -> deSSL (klient) -> voda -> voda +
> > tifus (leak) -> WebSign -> voda + tifus + kamenjčki -> SSL (klient) ->
> > rdeča voda + tifus + kamenjčki -> deSSL (server) -> tifffuu
>
> Zelo nazorno
On pet, 2006-04-07 at 10:06 +0200, Gregor Berginc wrote:
> Zivjo,
>
> On 06/04/06, Matej Spiller-Muys <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> > > V resnici ti to čisto nič ne pomaga, pred tem, da bi nek zlobni program
> > > v trenutku pred podpisom ne spremenil podpisljivih podatkov, tebi pa
> > > prikazal n
> > Ne se slepit, edina relativno varna metoda podpisovanje je z zunanjo
> > napravo z displayem in gumbom za potrditev podpisovanja, kjer stvar, ki
> > jo podpisuješ vidiš v plaintext obliki in kjer je implementacija
> > protokola na zunanji napravi s katero le ta komunicira z računalnikom
> > mat
On pon, 2006-04-03 at 20:04 +0200, Jaka Močnik wrote:
> On Mon, 2006-04-03 at 10:00 +0200, Metod Kozelj wrote:
> > Morda lahko kdo bolj avtoritativno pove, kaj se pri podpisovanju v
> > resnici dogaja. Jaz si predstavljam to tako, da pač server pošlje en
> > challenge, uporabnik vkuca tisto kodo (k
On pon, 2006-04-03 at 10:40 +0200, Janko Mivšek wrote:
> Podpisovanje na strani odjemalca je nujno potrebno zato, ker ima le ta
> uporabnikov privatni ključ, ki je potreben za e-podpis. Tako je
> zagotovljeno, da je to zares uporabnikov e-podpis in ne koga drugega.
>
> Na strežniku tega ne moreš
On ned, 2006-04-02 at 16:37 +0200, Goldy wrote:
> Postopek oddaje e-dohodnine se mi ne zdi pretirano zahteven..ko je nameščen
> certifikat je to precej enostavno..kakšen še lažji postopek bi si pa še
> želeli..!
Tako kot pri Kliku, torej brez kakršnegakoli dodatnega softwara v obliki
ActiveX ali j
V sredo 5. aprila vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Spletne urice kjer bo
Primož Bratanič predaval o osnovah protokola HTTP oziroma kako streči čim manj
vsebine.
Tokrat si bomo skupaj ogledali, kako lahko z uporabo nekaj osnovnih
trikov, ki jih omogoča protokol HTTP, obremenitev našega strežni
V torek 4. aprila vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na predavanje Matevža Jekovca
z naslovom Urejanje not in glasbenih dokumentov pod Linuxom.
Glasbeniki, ki uporabljajo Linux, so bili dolgo časa prikrajšani za
aplikacije namenjene pisanju not in urejanju glasbenih dokumentov (npr.
Finale, Sibelius
V sredo 29. marca vas ob 17.00 vabimo v Kiberpipo na strojno delavnico
za začetnike, ki jo bo vodil May Doušak dobro poznan že iz Linux šole.
Kolikokrat ste se vprašali, kaj se skriva v vašem računalniku? Gledali
morje žic ter bčudovali ventilatorje? Še vedno ne veste, s čim nakrmiti
hrčke, ki pog
v hermesu bodo naredili natančno tisto kar je naročnik specificiral v
zahtevah in so zapisali v projektno dokumentacijo.
vsa krivda je na strani naročnika, ki tega ne zahteva, kljub temu, da
obstaja dokument o odnosu vlade do odprte kode...
... in tu igrajo svojo vlogo tudi "special interest grou
V sredo, 29. marca vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Spletne urice, kjer bo
Jure Čuhalev predaval o orodju Django.
Django je visoko-nivojsko Python ogrodje za grajenje spletnih strani. Po
samem delovanju se močno zgleduje po Ruby on Rails, vseeno pa ima kopico
svojevrstnih značilnosti in origina
V torek 28. marca vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na predavanje Petra Čuhaleva
z naslovom Odprto-kodne grafične aplikacije
Predstavili vam bomo kaj se je odvijalo na prvi konferenci odprtih
grafičnih programov Libre Graphics Meeting v Lyonu. Izvedeli boste nove
ideje, napotke in razmišljanja o te
V četrtek, 23.3. vas ob 17.00 vabimo v Kiberpipo na delavnico Tomaža
Kaštruna o nadaljevalni rabi jezika XML.
V delavnici bomo tokrat na kratko spoznali uporabnost XSLT, za
pretvarjanje dokumentov XML in prikazovanje njegove vsebine. Na podlagi
nekaj osnovnih primerov bomo spoznali nekaj sintakse
V sredo 22.3. vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Spletne urice na predavanje
Žige Hajdukoviča z naslovom Razvoj vsebine za mobilne platforme.
Mobilni telefoni so začeli svoj pohod v osemdesetih, v 00-tih pa so se
razvili v prave pravcate multi-funkcijske multi-medijske naprave. Čas
je, da izkoris
V torek 21.3. vas ob 19.00 vabimo na Pipin odprti termin na predavanje McKenzie
Warka z naslovom A Hacker Manifesto.
McKenzie Wark, znameniti avstralski teoretik digitalne kulture, je
profesor kulturnih in medijskih študij na New School University v New
Yorku. Ob izidu hrvaškega prevoda njegove k
V sredo, 15. marca vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na spletne urice kjer bo
Marko Mrdjenovič primerjal PHP in famozni Ruby on Rails.
20060106.log:17: Sebastjan mi je pastal link na Jonas blog, kjer je bil
link na video, v katerem v pol ure naredis ‘blog’. Nisem takoj naročil
knjige, sem se pa klj
V torek 14. marca vas ob 19.00 vabimo na Pipin odprti termin, kjer bo Jee Hyun
Oh podrobneje predstavila tehnološko delovanje projekta GORI.Node Garden II -
vrta v katerem se odseva virtualni svet.
Tehnologije, ki jih je povezala med seboj segajo od mikrokontrolerjev z
ethernet vmesnikom, ki skr
V sredo, 8. marca vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na novo predavanje iz
serije Spletnih uric: Kaj nas lahko iPod nauči o spletu?
Apple je lani prodal 32 milijonov iPodov, od tega 14 milijonov v zadnjem
četrtletju, in s tem navkljub izjemni konkurenci poskrbel, da iPod
ostaja fenomen in daleč najb
V torek, 7. 3. vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na predavanje o OpenGL.
Prejšnji mesec smo pričeli z uvodom, tokrat pa bo Ivan Leben predstavil
zahtevnejše načine uporabe knjižnice.
Serija predavanj o OpenGL knjižnici se nadaljuje z drugim delom. Od
samih osnov se bomo premaknili k zanimivejšim
V Kiberpipi v ponedeljek 6. marca začenjamo z brezplačno delavnico programskega
paketa OpenOffice.org v štirih delih.
Na delavnici se boste naučili uporabljati Writer (Dokument z besedilom),
kjer bomo uporabili najpogostejša orodja za izdelavo dopisa, diplomske
naloge itd. Drugi uporabljen modul
V sredo, 1. marca vas ob 19.00 vabimo v Kibepripo na Spletne urice, kjer
bo Boris Miljković - Krokar predaval o Novostih v Flash 8.5.
Prejšnjo jesen je Macromedia predstavila novo različico Flash-a. V
različici 8 je obilo novih možnosti za razvijanje spletnih aplikacij,
vendar pravo revolucijo pri
V torek, 28.2. vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na predavanje Tomaža Kaštruna o
Jeziku XML in njegovi uporabi.
V predavanju bomo na kratko spoznali grobo strukturo XML, njegovih
elementov in komponent, ter si ogledali uporabo XML v vsakdanji rabi. Za
tem si bomo v ogledali primer XMLja z njegovimi
On pet, 2006-02-24 at 00:30 +0100, Borut Mrak wrote:
> On Wednesday 22 of February 2006 22:02, Andraz Tori wrote:
> > Aja, skoraj bi pozabil.
> >
> > Zelo resno se s streaming serverji ukvarja podjetje Fluendo.
> >
> > Ponujajo tako enkodiranje kot streamanje, nji
Aja, skoraj bi pozabil.
Zelo resno se s streaming serverji ukvarja podjetje Fluendo.
Ponujajo tako enkodiranje kot streamanje, njihova free
software-brezplačna ponuda pokriva odprte protokole in kodeke, medtem,
ko komercialno prodajajo module za streamanje h264 itd...
http://www.fluendo.com/
b
Verjetno ne... icecast2 se za ogg zelo dobro obnese ... in imaš java
applet za gledanje, da lahko cel svet gleda kaj imaš, ne glede na
platformo.
za primer statičnega arhiva na tehnologiji ogg si lahko ogledaš
http://video.kiberpipa.org
Za enkodiranje v vse te formate, ki jih naštevaš, boš pa k
V sredo 22. februarja vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na 19. spletne urice z
naslovom Zleptiti Apacha s PostgreSQL - PHP ali Perl?. Predava Primož Bratanič,
glavni programer spletnega portala Slo-tech.
Po Apachu in postgreSQLu si bomo pogledali, katere tehnologije uporablja
slo-tech za povezavo
V torek 21. februarja vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na predavanje
Računalniški kriminal v Sloveniji. Predaval bo Toni Kastelic, kriminalistični
inšpektor s policijske uprave Ljubljana
Predstaviljena bo pravna ureditev s področja računalniškega kriminala v
Sloveniji, nekatere kriminalne oblike
Spletne urice vas v sredo, 15. februarja ob 19.00 zopet vabijo v Kiberpipo kjer
bo Marko Mrdjenovič imel predvanje z naslovom Zakaj sem obupal nad AJAXom?
AJAX je sredi leta 2005 povzročil enega večjih bumov v spletni
tehnologiji. Celo programerji so se začeli zanimati za frontend. Kljub
temu pa
dokler katerakoli aplikacija drži datoteko odprto, bo datoteka na disku
zavzemala prostor, čeprav si jo navidez zbrisal.
restartat moraš torej aplikacije, ki držijo te datoteke odprte
bye
andraž
On sob, 2006-02-11 at 17:14 +0100, Goran Kavrecic wrote:
> Na serverju sem premaknil eno goro podat
V torek 14. februarja vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na predavanje Miha Jenka
o Fansubbingu.
Fansubbing je primarno ljubiteljska dejavnost podnaslovitve animejev oz.
japonskih risank, ki se je kot legalno vprašljiva dejavnost močno
razvila preko zadnjih 25. let s koreninami razraščenimi v srcu
V torek 7. februarja vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na Pipin odprti termin
kjer bo Jure Čuhalev predaval o (Multi)medijskem pokrivanju konference.
Dandanes konference niso omejene le na njihove obiskovalce ampak jih
spremlja tudi svetovna javnost. Organizatorji se pogosto trudijo nuditi
dostop v
On ned, 2006-02-05 at 13:57 +0100, Gupy the Fish wrote:
> crossover? to je blo misljeno kot sala, ne? :)
>
ne
http://www.codeweavers.com/
http://www.codeweavers.com/compatibility/search?name=&company=adobe&medal=&date_start%5B1%5D=1&date_start%5B2%5D=1&date_start%5B0%5D=2000&date_start%5B3%5D=0&
On sob, 2006-02-04 at 20:49 +0100, Gupy the Fish wrote:
> >Definitivno bi bilo nekaj najlepšega zjutraj prižgati računalo, s katerega
> >bi
> >me najprej pozdravil simpatičen pingvin, se logirati, zagnati Kontact,
> >Krusaderja, Firefoxa, InDesign in Photoshop ... oh, ...
> >
> >
> >
> Za komp
V sredo 1. februarja vas ob 19.00 vabimo na Spletne urice v Kiberpipo, kjer bo
Ivan Leben predaval o primerjavi med tehnologijami SVG, Canvas in Flash
Spletni surferji so vedno bolj navajeni, da imajo internetne strani lepo
grafično podobo, od tistih najpomembnejših pa to že skoraj zahtevamo.
Pot
V torek, 31.1 vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na predavanje Barbare Kvas z
naslovom Elektronska demokracija.
Ali vam grejo politiki na živce? Ste nezadovoljni z odločitvami, ki jih
sprejemajo v parlamentu? Imate svoje mnenje pa imate občutek, da se vas
ne sliši? Ste razburjeni, ker so na čudoviti
V sredo 25.1. ob 19.00 vas vabimo v Kiberpipo na predavanje Ozrena Škondriča z
naslovom Blog -> orodje spletne prisotnosti posameznika
Predavanje bo vrglo nekaj luči na fantastično hitro rast blogosfere in
posledično odzive tradicionalnih medijev ob vse večjem odlivu
bralcev/gledalcev. Govora bo
enkrat bo, ja.. samo kdaj pa ne vemo povedat, ker imamo backlog za
sprocesirat ...
nekaj jih je že na video.kiberpipa.org
bye
andraž
On sob, 2006-01-21 at 14:37 +0100, Matjaz Boldizar wrote:
> Vsi na žalost ne moremo priti.
> Bo videoposnetek na voljo?
>
> 2006/1/21, Andraz
ja pridi in zvedel boš.
simpl ne?
bye
andraž
On sob, 2006-01-21 at 00:04 +0100, Igor Kresnik wrote:
> Pametno bi bilo če bi gdo poslal kakšno informacijo na mailing listo.
> kako nastaviti ustvariti in uporabiti šefrirne ključe
>
>
> Andraz Tori pravi:
> > Na pipinem od
Na pipinem odprtem terminu v torek 24.1 ob 19.00 vas vabimo v Kiberpipo na
predavanje z naslovom: Kako zavarovati elektronsko pošto pred prestrezanjem?
Predava dr. Matej Kovačič.
Na predavanju bo prikazan konkreten primer izvedbe prestrezanja
elektronske pošte, nato pa bomo spregovorili o zgodov
precej samorazlozljvo:
iconv -f utf8 -t iso8859-2 output
kodna tabela za windowse z nasimi znaki je pa "cp1250" (ugibam da bos to
rabil)
bye
andraz
na dan tor, 2006-01-17 ob 12:36 +0100, je
[EMAIL PROTECTED] zapisal(a):
>
> Živijo,
>
> vem, da je bilo že nekajkrat povedano, samo ne najdem v
V sredo 18. januarja vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na predavanje Gašperja
Korena z naslovom Merjenje obiskanosti spletnih strani.
Radovednost ponosnih lastnikov prvih spletnih prestavitev se je s
pojavom spletnega oglaševanja sprevrgla v pravo bitko za obiskovalce.
Kljub temu, da so internet z
V torek 17. januarja vas vabimo na Pipin odprti termin, kjer bo Ivan Leben
predaval o OpenGL.
V predavanju bodo predstavljene osnove programiranja grafike s knjižnico
OpenGL. Na začetku bo prikazan sam princip povezave med programom in
grafično kartico ter potek obravnave vhodnih podatkov na čipu
hehe, morda lahko prides na tole predavanje:
http://www.kiberpipa.org/index.php?name=News&file=article&sid=526
ce ne drugega bos kak nasvet dobil :)
na dan tor, 2006-01-10 ob 15:50 +0100, je Gregor Gorjanc zapisal(a):
> Zdravo!
>
> Ni ravno za na to listo, a poskusiti ni greh. Imam seznam nekaj
V sredo 11. januarja vas vabimo v Kiberpipo na Spletne urice na
predavanje Mihe Kadunca iz podjetja Cosylab o domačemu spletnemu GIS
pregledovalniku Giselle.
Cosylab je za kmetijsko ministrstvo razvil spletni pregledovalnik
geografskih podatkov, ki je uspešen primer uporabe HTML in Javascripta v
z
V torek 10.1 ob 19.00 vas vabimo v Kiberpipo na Pipin odprti termin, kjer bo
Sergej Rinc predaval o Drupalu.
Drupal je v slovenskem spletu neznan a sicer odličen odprtokodni sistem
upravljanja vsebin (CMS), ki uporablja PHP in bazo podatkov MySQL ali
PostgreSQL. Sprehodili se bomo po drupalovih z
V sredo, 4. januarja ob 19.30 vas vabimo v Kiberpipo na prve letošnje spletne
urice v katerih bo Primož Bratanič predaval o povezavi spletnih aplikacij in
podatkovne baze PostgreSQL.
Z naraščajočo priljubljenostjo spletne strani se porajajo nove težave,
med katerimi je navadno najbolj opazno poč
uporabi systemimager, ki backup naredi medtem ko je particija mountana -
na ravni datotečnega sistema in ne na ravni bitne slike diska... samo
poskrbi, da so med backupom servici ugasnjeni...
za takšnen tip backupov o katerih govoriš (ne-živi) je že sam rsync
čisto zadovoljivo orodje...
bye
andra
V sredo, 21.12. ob 19.00, vas vabimo na zadnje letošnje spletne urice. Prvo
polletje Spletnih uric bomo zaključili z neobičajnim predavanjem z naslovom:
Kje pa tebe čevelj žuli?
Zvrstila se bo pisana serija predavanj, kjer bodo predavatelji lahko
porabili do deset minut časa za predstavitev č
V petek, 16. 12. ob 19.00 ste vabljeni v Kiberpipo na predavanje, ki bo
osvetlilo dogajanje v zvezi z računalniškem muzejem ter debato o
računalniški zgodovini in težavnosti pri iskanju resničnih podatkov v
zvezi z računalniki starejšega datuma. Ob 20:00 pa na uradno otvoritev
Kiberpipinega računal
saj ni res pa je, spet mi je uspelo zašuštrati subject line.
na dan pon, 2005-12-12 ob 00:53 +0100, je Andraz Tori zapisal(a):
> V sredo, 14. decembra ob 19.00 vas vabimo v Kiberpipo na Spletne urice z
> naslovom Uporaba nove pasme spletnih storitev, predava Sebastjan Trepča.
>
V sredo, 14. decembra ob 19.00 vas vabimo v Kiberpipo na Spletne urice z
naslovom Uporaba nove pasme spletnih storitev, predava Sebastjan Trepča.
Spletne storitve počasi postajajo uporabne za kaj več kot pridobivanje
dnevnih tečajnic. Vse več spletišč poleg svojih vmesnikov ponuja še
storitve, ki
Kot veste se danes v Kiberpipi ob 17.00 odvija okrogla miza o retenciji
komunikacijskih podatkov.
Mimogrede, pa smo zvedeli za še eno okroglo mizo:
V četrtek, 8. decembra ob 14:30, bo v Lila dvorani na Ekonomski
fakulteti v Ljubljani potekala okrogla miza na temo: »Patenti v
informacijski družb
V četretek 8. decembra ob 17.00 vas vabimo v Kiberpipo na okroglo mizo o
direktivi o retenciji komunikacijskih podatkov.
Evropska komisija se na vse pretege trudi sprejeti novo direktivo, ki bo
določala katere podatke o naših internetnih navadah naj bi hranili
ponudniki interneta. S pomočjo zbrani
Tokrat vas na Pipin odprti termin vabimo v SREDO 7. decembra ob 19.00, ko bo
Andraž Sraka - sistemski inženir in skrbnik internet omrežja Sinfonika d.d
predaval o (ne)zmožnosti tehnične izvedbe predlagane direktive o retenciji
komunikacijskih podatkov.
23. novembra se je končala akcija zbiranj
Tokrat vas na spletne urice v Kiberpipo izjemoma vabimo v TOREK 6.
decembra ob 19.00, ko bo Boštjan Berčič z Inštituta za pravno
informatiko predaval o Odgovornosti ponudnikov spletnih strani
Predavanje bo osvetlilo pravna vprašanja ponudnikov spletnih storitev
(in drugih TK storitev), predvsem n
Kiberpipa v sodelovanju z društvom Polituss naslednji teden pripravlja
serijo dogodkov na temo Direktive o retenciji komunikacijskih podatkov.
Ta bo narekovala katere podatke morajo ponudniki interneta hraniti o
komunikacijah svojih uporabnikov.
* torek, 6.12., 19:00 Odgovornost podnudnikov
Spletne urice: http://web.zen.si/
AJAX in Javascript sta spet moderna, vendar njuna uporaba včasih šepa. Brez
njih nedelujoče strani, obskurne napake zaradi nepodprtih brskalnikov,
neprilagojenost za obiskovalce s posebnimi potrebami itd. so težave, s katerimi
se soočamo vsak dan.
Na devetih S
OpenOffice.org je odprtokodni projekt, s poslanstvom ustvariti vodilni
mednarodni pisarniški paket, ki bo tekel na vseh glavnih platformah in bo
zagotavljal dostop do vseh funkcionalnosti in podatkov preko XML oblike datotek
in odprtih programskih vmesnikov. Pred kratkim je izšla nova različica
Spletne urice: http://web.zen.si/
AJAX in Javascript sta spet moderna, vendar njuna uporaba včasih šepa. Brez
njih nedelujoče strani, obskurne napake zaradi nepodprtih brskalnikov,
neprilagojenost za obiskovalce s posebnimi potrebami itd. so težave, s katerimi
se soočamo vsak dan.
Na devetih S
OpenOffice.org je odprtokodni projekt, s poslanstvom ustvariti vodilni
mednarodni pisarniški paket, ki bo tekel na vseh glavnih platformah in bo
zagotavljal dostop do vseh funkcionalnosti in podatkov preko XML oblike datotek
in odprtih programskih vmesnikov. Pred kratkim je izšla nova različica
Spletne urice: http://web.zen.si/
Sedme spletne urice se bodo odvijale v SREDO, 16. novembra ob 19.00 v
Kiberpipi.
Marko Mrdjenovič - fry bo predaval o dinamičnih flash straneh v povezavi z
iskalniki.
Kljub temu, da iskalniki znajo pogledati v .swf datoteke, imajo mnoge spletne
strani, izve
Online trgovina - podjetniški pogled
Uroš Zavrl bo v torek, 15.11.05 v Kiberpipi ob 19h, predstavil
podjetniški pogled na vodenje spletne trgovine. V predavanju se bo
posvetil kopici tem, ki bodo zanimive tako za neizkušene kot tudi bolj
izkušene uporabnike spletnih storitev:
- splošno o e-trgo
Spletne urice: http://web.zen.si/
V sredo, 9. novembra ob 19:00 vas vabimo v Kiberpipo na šeste spletne urice. O
večuporabniških okoljih na spletu bo predaval Boris Miljković - Krokar, Flash
Developer iz podjetja Parsek d.o.o.
* Pojem večuporabniške izkušnje v vsakdanjem življenju
* Splet kot
Za vse, ki bi želeli od računalnika več, pa ne vedo, kako se tega
lotiti, v novembru in decembru Kiberpipa organizira šolo Linuxa, kjer
bodo začetniki spoznali osnovno delo s tem operacijskim sistemom.
Razložili bomo razlike med Linuxom in komercialnimi operacijskimi
sistemi, ter se naučili upora
Spletne urice: http://web.zen.si/
Pete spletne urice se bodo odvijale v SREDO, 2. novembra ob 19.00 v Kiberpipi.
Jure Koren bo predaval o tehnologijah SSL/TLS.
Predavanje osvetli ozadje delovanja tehnologij, ki omogočajo varen
prenos podatkov med končnimi točkami v omrežju, ki lahko v določenih
Posredovano sporočilo -
Od: Zoja Brejc <[EMAIL PROTECTED]>
VABILO NA FESTIVAL USTVARJALNOSTI IN SVOBODNE KULTURE
26. -29. oktober 2005
Pridi po navdih, bodi navdih!
Prijazno vabimo na festival, ki ga otvarjamo v sredo, 26. oktobra z dvema
od petih prikazov - Prikaz 1 - kombinira
Četrte spletne urice se bodo odvijale v Kiberpipi v sredo, 26. oktobra ob
19.00. Jaka Železnikar bo predaval o izdelavi orodne vrstice za Firefox.
Izvedeli boste vse potrebno za izdelavo lastne orodne vrstice za
pregledovalnik spleta Firefox, kakšne so prednosti in slabosti orodnih
vrstic in do k
torek, 25.10., Kiberpipa, 19.00
Na Pipinem odprtem terminu bomo spregovorili o Demokratičnem potencialu
organizacije informacij v spletu:
Izgubljena priložnost?, predava dr dr. Gregor Petrič.
O demokratičnem potencialu interneta obstaja že nemalo razprav in
raziskav, vendar pa te zanemarjajo ene
Tretje spletne urice se bodo odvijale v Kiberpipi v sredo, 19. oktobra ob
19.00. Udeleženci bodo deležni nasvetov za pohitritev spletnega strežnika.
Predava Primož Bratanič, glavni programer strani slo-tech.com, ki se s
preobremenjenostjo strežnikov spopada že vrsto let:
Spletni strežnik Apache
1 - 100 од укупно 270 matches
Mail list logo