On 06. 05. 2020. 12:21, Janko Mihelić wrote:
uto, 5. svi 2020. u 22:52 Martin Sever napisao je:
nisam siguran kod "addr:place" ili "addr:city". Npr.
kad se ime naselja i poštanskog ureda nisu jednaki.
Evo primjer jednog šoping centra
https://www.openstreetmap.org/way/230131183
Ovdje je pod "ad
On 02. 05. 2020. 13:55, Janko Mihelić wrote:
On Fri, May 1, 2020, 03:37 Matija Nalis
wrote:
Slabo mapiram broj katova uopce (jer ga najcescen niti ne znam, a i
nije mi prioritetan), osim eventualno na terenu sa StreetComplete,
ali onda on to sam odradi na koji god nacin odradi :)
Kako uopce
On 02. 05. 2020. 13:46, Janko Mihelić wrote:
On Fri, May 1, 2020, 11:37 wrote:
Imamo li digitalni layer katastarskih cestica odnosno gradevina od drzavne
uprave? Ja bih krenuo u mapiranje toga kad to bude bilo dostupno. Sve
ostalo nije bas previse tocno.
Sto se tice adresa, ustaljena praksa u
On 01. 05. 2020. 11:37,
martinswo...@gmail.com wrote:
Imamo li digitalni layer katastarskih cestica odnosno gradevina od drzavne
uprave? Ja bih krenuo u mapiranje toga kad to bude bilo dostupno. Sve ostalo
nije bas previse tocno.
Sto se tice adresa, ustaljena praksa u drugim drzavama je ulaz (
Još prije nekoliko godina tiskali smo nekoliko stotina osm i osm-hr
letaka koje smo podjelili na dorscluc.org ili prosljedili ljudima okolo.
Jedini problem, koji smo naknadno uočili, je bio url na naš web, umjesto
osm-hr.org pisalo je osmhr.org
Najbrže rješenje za taj problem je bio zakupiti
On 30. 04. 2020. 22:55, hbogner wrote:
On 27. 12. 2012. 14:10, Janko Mihelić wrote:
Geofabrikov Inspector ima sjajan prikaz:
*http://tinyurl.com/bmybd45* <http://tinyurl.com/bmybd45>
Janko
Dana 22. prosinca 2012. 00:27 hbogner je napisao/la:
Kao jedan od bitnijih segmenata za navig
On 27. 12. 2012. 14:10, Janko Mihelić wrote:
Geofabrikov Inspector ima sjajan prikaz:
*http://tinyurl.com/bmybd45* <http://tinyurl.com/bmybd45>
Janko
Dana 22. prosinca 2012. 00:27 hbogner je napisao/la:
Kao jedan od bitnijih segmenata za navigaciske uredjaje potrebni su i
kucni b
On 24. 04. 2020. 01:13, Matija Nalis wrote:
On Thu, Apr 23, 2020 at 08:32:36PM +0200, hbogner wrote:
Pametnije mi zvuči kreirati individualne projekte po manjim prostornim
jedinicama i ono što mi pada na pamet su županije. Dovoljno su male da
pojedini taskvoi mogu biti razumne veličine, a
On 24. 04. 2020. 02:21, hbogner wrote:
On 24. 04. 2020. 01:13, Matija Nalis wrote:
On Thu, Apr 23, 2020 at 08:32:36PM +0200, hbogner wrote:
Pametnije mi zvuči kreirati individualne projekte po manjim prostornim
jedinicama i ono što mi pada na pamet su županije. Dovoljno su male da
pojedini
On 24. 04. 2020. 01:13, Matija Nalis wrote:
On Thu, Apr 23, 2020 at 08:32:36PM +0200, hbogner wrote:
Pametnije mi zvuči kreirati individualne projekte po manjim prostornim
jedinicama i ono što mi pada na pamet su županije. Dovoljno su male da
pojedini taskvoi mogu biti razumne veličine, a
On 24. 04. 2020. 00:57, Matija Nalis wrote:
On Thu, Apr 23, 2020 at 07:25:31PM +0200, hbogner wrote:
On 22. 04. 2020. 20:03, Matija Nalis wrote:
Hmm, taj dio sa building=house ne znam bez local knowledge ili da sam
na terenu i vidim sto je tamo.
Mozda je "house" (jedna veca familija
Kako je sad aktualan projekt mapiranja Knina razmišljao sam o sljedećim
koracima, kako to napraviti na razini države.
Cijela RH kao jedan projekt nema smisla, projekt ima maksimalni broj
taskova koji može sadržavati tako da bi svaki pojedini task koje se
preuzme za editiranje bio jako velik, m
On 22. 04. 2020. 20:03, Matija Nalis wrote:
On Tue, Apr 21, 2020 at 02:25:45PM +0200, Hrvoje Bogner wrote:
On 20. 04. 2020. 00:53, Matija Nalis wrote:
Ono sto se moze dodatno mapirati kod kucica a sto vidimo na "Knin 2007" je:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:roof:shape
Da da, osvećuje
On 22. 04. 2020. 22:29, Matija Nalis wrote:
On Tue, Apr 21, 2020 at 02:30:54PM +0200, Hrvoje Bogner wrote:
On 20. 04. 2020. 01:40, Matija Nalis wrote:
Nego, primjetio sam sad da mi tasks.osm-hr.org daje da validiram
sektore koje sam ja i editao... To je lose jer sigurno ne budem sam
Moze li se
On 16. 04. 2020. 03:13, Hrvoje Bogner wrote:
Kao što sam već pisao, objavio sa vektorske podatke za Zagreb:
https://osm-hr.org/2020/03/20/vektori-sa-zipp-geoportala-dostupni-za-osm/
https://osm-hr.org/2020/04/16/topografska-podloga-sa-zipp-geoportala-dostupna-za-osm/
Vektori su dostupni putem
On 21. 04. 2020. 14:25, Hrvoje Bogner wrote:
On 20. 04. 2020. 00:53, Matija Nalis wrote:
Ono sto se moze dodatno mapirati kod kucica a sto vidimo na "Knin
2007" je:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:roof:shape
Slažem se za roof:shape, to bi trebali za sve gdje imamo dovoljno
detaljne
https://osm-hr.org/2019/11/22/my-openstreetmap-notes/
Da li vam se kada dogodilo da na terenu upišete neke OSM Notes (bivši
OSM Bugs za starosjedioce), računajući da ćete ih riješiti kada dođete
uz računalo? Možda ste ih i počeli rješavati, ali vas je nešto
prekinulo, pa ste zaboravili dovršit
nisu DOF 2018 i DOF 2017 odabrani kao najbolje pozadine za ostatak Hrvatske?
čet, 31. lis 2019. u 10:04 hbogner napisao je:
https://osm-hr.org/2019/10/31/hrvatske-podloge-od-sad-dostupne-kao-standardni-slojevi-u-editorima/
Podloge o kojima je prethodno pisano su od sad dostupne kao standardni
https://osm-hr.org/2019/10/31/hrvatske-podloge-od-sad-dostupne-kao-standardni-slojevi-u-editorima/
Podloge o kojima je prethodno pisano su od sad dostupne kao standardni
slojevi koje je potrebno samo odabrati među ponuđenima u iD, Vespucci,
Go Map!!, Potlatch 2 i JOSM editorima. Više nema potre
https://osm-hr.org/2019/10/30/osm-meetup-karlovac-2019-11-06/
U srijedu 06.11.2019. u 18:00, Studentski centar Karlovac, Frana Krste
Frankopana 5.
Nalazimo se u atriju Studentskog centara Karlovac. Nastavljamo
aktivnosti koje su započele u suradnji sa HULK podružnicom Karlovac i
Udrugom “Dom
Pitali su me iz sindikata biciklista sjećam li se tko je bio od
studenata koji su radili nešto na biciklističkoj infrastrukturi na
meetup-u? Ja se nemogu sjetiti, sjeća li se netko od vas? Bilo koji info
je dobrodošao.
On 06. 06. 2019. 20:14, hbogner wrote:
On 30. 05. 2019. 10:03, hbogner
Najavili su puštanje nekih novih trakova u promet.
Može netko iz ZG to malo istražiti i korigirati?
___
Talk-hr mailing list
Talk-hr@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-hr
e
to. Možda još ako baš želimo, not:name:source=TK 1:25000 da se zna otkuda
dolazi not:name.
A umjesto name:hr:local stavio bih jednostavno local_name=* ili alt_name
=*. Na taj način koristimo globalne tagove koji su svima jasni, pa i
turistima.
Janko
ned, 20. lis 2019. u 21:51 hbogner napisao je:
za svaki
Ima li smisla dodavati i RGI?
Ako da treba vidjeti može li se iskoristiti neki DOF geojson kao početna
točka po kojoj bi se to malo dodatno editirao.
On 14. 10. 2019. 13:01, Janko Mihelić wrote:
Evo ja ću probati srediti RGI
pon, 14. lis 2019. u 10:23 hbogner napisao je:
Treba mi pomoć
Pull request prihvaćen ali imamo grešaka, kreirao novi pull request:
https://github.com/osmlab/editor-layer-index/pull/723
On 18. 10. 2019. 14:32, hbogner wrote:
Pull request: https://github.com/osmlab/editor-layer-index/pull/721
maknuo sam min max zoom jer za dgu wms neznamo te vrijednosti
quot;name=pravi naziv"
te ostavio tk naziv i oznaku da je false
pozdrav hrvoje
On 18. 10. 2019. 13:57, Janko Mihelić wrote:
Trebamo odlučiti kako upisati krivi naziv. Ja predlažem
"name:hr:tk25000=Krivi Naziv Uvale". Možemo to upisati na upute taska.
Janko
čet, 17. lis 2019. u 14
Pull request: https://github.com/osmlab/editor-layer-index/pull/721
maknuo sam min max zoom jer za dgu wms neznamo te vrijednosti
On 17. 10. 2019. 14:57, hbogner wrote:
Svaka čast !!!
Provjerim kasnije još detaljnije pa ak je sve ok kreiram pull request.
On 16. 10. 2019. 17:21, Janko Mihelić
Mihelić napisao je:
Evo i 2017
https://github.com/osm-hr/editor-layer-index/blob/gh-pages/sources/europe/hr/dgu-dof-2017.geojson
uto, 15. lis 2019. u 22:00 hbogner napisao je:
Možeš ti ako ti se da, ali mogu i ja ako hoćeš.
Bitnije mi je da se kopnene granice označe, more lako ja editiram i
Komentirao je netko na facebook-u da su neki nazivi na tk25 krivi i da
su već prijavljivali to.
Moj prijedlog je da se oba naziva upišu, jedan kao pravi, a drugi kao
izvor tk25 koji je krivo nazvan.
On 16. 10. 2019. 13:45, Ivan Habunek wrote:
On Wed, 16 Oct 2019, at 11:49, hbogner wrote:
Za
https://osm-hr.org/2019/10/16/openstreetmap-hrvatska-je-dobila-tasking-manager/
Zajednica OpenStreetMap Hrvatske je odlučila da nam treba lokalni
Tasking-manager kako bi mogli usklađivati malo veće zadatke kartiranja.
Pa smo ga instalirali, možete vidjeti na https://tasks.osm-hr.org. Ovaj
soft
Možeš ti ako ti se da, ali mogu i ja ako hoćeš.
Bitnije mi je da se kopnene granice označe, more lako ja editiram i
pojednostavim.
On 15. 10. 2019. 17:43, Janko Mihelić wrote:
uto, 15. lis 2019. u 16:40 hbogner napisao je:
Preko mora slobodno možeš povući ravnu liniju kao ja na HOK-u
. "available_projections" isto nisam mijenjao.
Ostalo mi se čini ok.
Janko
pon, 14. lis 2019. u 13:11 hbogner napisao je:
DGU HOK, US topo, Orbview su gotovi. DGU DOF i DGU RGI su preostali.
DOF je hitniji od RGI, ali svaka pomoć je dobrodošla. :)
On 14. 10. 2019. 13:01, Janko Mihelić wrote:
Evo ja
Super
Netko se uhvatio Zagreba :)
Za sad je Zagreb kaos, bar što se tiče položaja mapiranih
objekata(ceste, objekti) u odnosu na stvarni položaj, razlone satelitske
snimke od kojih svaka ima svoj pomak što je bio kaos. Ali sad imamo
jedisntveni DOF za rješavanje Zagreba, a uskoro još više tog
Ručno, učitam wms u josm i odokativno vektoriziram, +-100m preciznost
tako su mi specificirali.
On 15. 10. 2019. 00:03, Darko Boto wrote:
Na koji način radite tu vektorizaciju? Postoje li negdje upute?
On Mon, Oct 14, 2019 at 1:11 PM hbogner wrote:
DGU HOK, US topo, Orbview su gotovi. DGU
DGU HOK, US topo, Orbview su gotovi. DGU DOF i DGU RGI su preostali.
DOF je hitniji od RGI, ali svaka pomoć je dobrodošla. :)
On 14. 10. 2019. 13:01, Janko Mihelić wrote:
Evo ja ću probati srediti RGI
pon, 14. lis 2019. u 10:23 hbogner napisao je:
Treba mi pomoć oko označavanja zona
Treba mi pomoć oko označavanja zona pokrivenosti DGU podlogama
Na osm-hr blogu su dva članka sa linkovima na wms servise DGU-a
-
https://osm-hr.org/2019/06/04/pravo-koristenja-mreznih-usluga-prostornih-podataka-drzavne-geodetske-uprave/
-
https://osm-hr.org/2019/07/11/objavljen-digitalni-ortof
https://osm-hr.org/2019/10/11/osm-meetup-2019-10-16/
U srijedu 16.10.2019. u 18:00, Geodetski fakultet, Kačićeva 26.
Nalazimo se u predavaoni 117 Geodetskog fakulteta(bit će označen put do
prostorije), gdje će se raspraviti najbolji načini popravka stanja u
Zagrebu, biciklistička infrastruktur
Ima li netko volje/želje sudjelovati?
Pismeni intervju sa nekoliko pitanja.
U stilu kao ovi:
https://blog.opencagedata.com/tagged/countryprofile
___
Talk-hr mailing list
Talk-hr@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-hr
https://osm-hr.org/2019/07/11/objavljen-digitalni-ortofoto-drzavne-geodetske-uprave-2018/
U prošlom tekstu objavljene su informacije o pravu korištenja mrežnih
usluga prostornih podataka Državne geodetske uprave. Nakon objave tog
teksta uočena je nova objava o službenoj uporabi DOF 2018. Članak
Ide li netko na https://2019.stateofthemap.org/ ?
___
Talk-hr mailing list
Talk-hr@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-hr
On 30. 05. 2019. 10:03, hbogner wrote:
On 27. 05. 2019. 11:37, hbogner wrote:
Nastavak
## hbogner
- za TMS čekam da prođe sljedeći pull request:
https://github.com/osmlab/editor-layer-index/pull/663 - dodajem jedan
po jedan sloj na tu listu, za sad sve što je objavljeno na tms serveru
podataka (npr. DOF-a)
On Wed, Jun 5, 2019 at 11:23 AM hbogner wrote:
Ovisi što misliš pod keširati? ;)
Prodavati za keš?
Radili lokalnu kopiju?
Nešto treće?
PS. I do sad si svaki put radio lokalnu kopiju kad si posjetio
geoportal. Nažalost oni nisu svjesni da svaki browser(i većina
aplikacija
-2014-2016"
Josm ima opciju "obtain from current layers" koja sama povuče nazive slojeva
Trebamo se dogovoriti hoćemo li koristiti te nazive ili neke druge i
unificirati ih.
Sad, samo na changeset ili na svaki obekt...?
Pozdrav, Hrvoje
On 05. 06. 2019. 15:24, Ivan Delac wrote:
hbogn
05. 06. 2019. 01:09, Darko Boto wrote:
Jebeno.. Čestitam i svaka čast!
Jeli to znači i da se može keširati?
On Tue, Jun 4, 2019 at 6:02 PM hbogner wrote:
https://osm-hr.org/2019/06/04/pravo-koristenja-mreznih-usluga-prostornih-podataka-drzavne-geodetske-uprave/
Državna geodetska uprava je
https://osm-hr.org/2019/06/04/pravo-koristenja-mreznih-usluga-prostornih-podataka-drzavne-geodetske-uprave/
Državna geodetska uprava je 28.02.2019. objavila članak Mrežne usluge
prostornih podataka Državne geodetske uprave u kojem navode razvijene
mrežne usluge dostupne za anonmne korisnike. Čl
On 27. 05. 2019. 11:37, hbogner wrote:
Nastavak
## hbogner
- za TMS čekam da prođe sljedeći pull request:
https://github.com/osmlab/editor-layer-index/pull/663 - dodajem jedan po
jedan sloj na tu listu, za sad sve što je objavljeno na tms serveru
- objaviti na osm-hr.org ostale novosti
On 27. 05. 2019. 13:02, Michal Fabík wrote:
On 26/05/2019 20:16, hbogner wrote:
Po zakonu RH kućni broj "BB" više ne postoji.
Zakon o prebvalištu:
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2012_12_144_3072.html
"Adresa u smislu ovoga Zakona je ulica ili trg i kućni broj
Nastavak
## hbogner
- za TMS čekam da prođe sljedeći pull request:
https://github.com/osmlab/editor-layer-index/pull/663 - dodajem jedan po
jedan sloj na tu listu, za sad sve što je objavljeno na tms serveru
- objaviti na osm-hr.org ostale novosti
## task manager
- ima interesa za taskove
On 25. 05. 2019. 22:47, Michal Fabík wrote:
Pozdrav,
možda ste primijetili da JOSM u zadnje vrijeme javlja
addr:housenumber=bb kao warning jer kućni broj ne sadrži brojku. Izgleda
da Mateusz Konieczny smatra da ovaj podatak uopšte ne treba da bude u
mapi (ako sam dobro shvatio njegov komentar
https://osm-hr.org/2019/05/15/osm-meetup-2019-05-21/
U utorak 21.05.2019. u 18:00, Geodetski fakultet, Kačićeva 26.
Nalazimo se u predavaoni Geodetskog fakulteta(naknadno objavimo točnu
prostoriju, bit će označen put do prostorije), gdje će se raspraviti
najbolji načini kako pristupiti obradi
Dogovorili smo slobodan ulaz za članove OSM zajednice na konferenciju,
koji uključuje ulaz na sva predavanja.
Da bi dobili akreditaciju potrebno se prijaviti putem obrasca za
studente na linku: https://2019.dorscluc.org/registration/student/
Pozdrav, Hrvoje
On 15. 04. 2019. 20:53, hbogner
pravo korištenja,
stiže toga još, što iz državnih institucija što iz privatnih firmi...
Samo jedan mali hint: Janko, trebat će nam nekakav vrtlarski alat :)
On 11. 04. 2018. 16:16, hbogner wrote:
Imam ja neka eksplicitna doopuštenja korištenja za potrebe OSM-a, ali
nikako da uhvatim vrmena sve
Samo prati što pišem, bit će toga još sljedećih dana ;)
I'm on fire!!!
On 15. 04. 2019. 20:19, Janko Mihelić wrote:
Briljantne vijesti!
Otvorio sam malo u ID editoru, i izgleda sjajno. Rezolucija je nenadmašna.
Janko
pon, 15. tra 2019. u 15:03 hbogner napisao je:
https://osm-hr.org
U četvrtak je radionica "How to use OSM data" sa tematikom:
How to use OSM raw data?
How to use OSM map tiles?
How to create own maps?
How to contribute to OSM?
U petak je predavanje "Story of Croatian dragons" sa temom:
"Here be dragons" and OpenStreetMap server names, aka. how we got the
drago
https://osm-hr.org/2019/04/15/digitalni-ortofoto-grada-zagreba-2018-na-tms-serveru/
U prošlom tekstu sam pričao da je Grad zagreb zainteresiran za daljnju
suradnju sa OSM zajednicom, ovo je nastavak te suradnje. Na Danima
IPP-a, gdje sam održao OSM predavanje, pristupile su mi predstavnici
nek
On 12. 04. 2019. 15:00, hbogner wrote:
Osim što je upit bio poslan u Grad Knin, o čemu više možete pročitati u
prethodnom članku, otprilike u slično vrijeme poslan je upit u Grad
Zagreb za pravom korištenja DOF iz 2012. godine koji se nalazi na
njihovom geoportalu. Poslali su georeferencirani
Osim što je upit bio poslan u Grad Knin, o čemu više možete pročitati u
prethodnom članku, otprilike u slično vrijeme poslan je upit u Grad
Zagreb za pravom korištenja DOF iz 2012. godine koji se nalazi na
njihovom geoportalu. Poslali su georeferencirani DOF iz 2012. godine, te
su izrazili volj
https://osm-hr.org/2019/04/11/digitalni-ortofoto-grada-knina-na-tms-serveru/
Prije nekog vremena upućen je upit Gradu Kninu za ponovnu upotrebu DOF
podataka koje oni posjeduju za potrebe OSM projekta. Na upit je
pozitivno odgovoreno i dobili smo georeferencirani DOF. Nakon obrade
kreiran je TM
https://www.panonske-staze.com/staze/
Provjeriti jesu li sve staze dobro označene u OSM-u
___
Talk-hr mailing list
Talk-hr@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-hr
On 10. 12. 2018. 18:55, Matija Nalis wrote:
On Mon, Dec 10, 2018 at 03:47:14PM +, Ivan Delac wrote:
hbogner napisa:
Tile cache serveri(21 server, većina u EU) su poveznica između korisnika
i render servera. Ti otvoriš OSM kartu, te si ovisno o svojoj lokaciji
preusmjeren na najbliži tile
Ima li zainteresiranih za meetup prije blagdana?
___
Talk-hr mailing list
Talk-hr@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-hr
poslao?
On Tue, Feb 20, 2018 at 11:22:38PM +0100, Dražen Odobašić wrote:
Pa mogu se zapisat kao issues na github-u?
On 20 February 2018 22:45:15 CET, hbogner
wrote:
On 20.02.2018 22:02, Janko Mihelić wrote:
On Tue, Feb 20, 2018, 19:39 Michal Fabík
wrote:
Zdravo,
mogu li posuditi ovo
http://osm-hr.org/2018/09/21/openstreetmap-u-geopackage-formatu/
Uz svakodnevno generirane eksporte OpenStreetMap podataka u standardnom
osm.pbf formatu, Garmin .img formatu, OsmAnd .obf formatu, od danas su
dostupni i u GIS formatu u obliku GeoPackage dokumenata.
GeoPackage je otvoren, stand
On 12.09.2018 23:49, Matija Nalis wrote:
jel i drugima trazilica na www.openstreetmap.hr javlja zadnjih dana
dosta cesto:
"Error contacting nominatim.openstreetmap.org: 429" ?
Nakon što si javio, pokušao sam random nekoliko puta kroz nekoliko dana
i nisam nijednom dobio error.
Ispravak: Revertao sam sva 33 changeseta. Možda je jedan bio ok, ali
nisam mogao biti siguran sa svim ovim ostalim kaosom.
Nisam brisao nego revertao :D
On 24.08.2018 10:38, hbogner wrote:
Pobrisao sam sva 33 changeseta. Možda je jedan bio ok, ali nisam mogao
biti siguran sa svim ovim ostalim
Pobrisao sam sva 33 changeseta. Možda je jedan bio ok, ali nisam mogao
biti siguran sa svim ovim ostalim kaosom.
On 23.08.2018 20:39, hbogner wrote:
Poslao sam mu/njoj poruku, ali tu je hrpa promjena
On 23.08.2018 20:24, hbogner wrote:
Neznam jeli dobronamjeran ili zlonamjeran ali upozorili
Da, privacy policy, i onda prije svakog korištenja moraju se složiti s
tim prije nego nastave. To mi zvuči ok.
On 24.08.2018 02:49, Matija Nalis wrote:
On Tue, Aug 21, 2018 at 04:13:32PM +0200, hbogner wrote:
Na SotM 2018 je bilo riječi o OSM & GDPR, pa evo savjeta za my-notes.
Ako m
Poslao sam mu/njoj poruku, ali tu je hrpa promjena
On 23.08.2018 20:24, hbogner wrote:
Neznam jeli dobronamjeran ili zlonamjeran ali upozorili su me njamci sa
upitom o jednoj cesti, pa sam krenuo istraživati.
https://www.openstreetmap.org/user/flvuletic510/history
Hrpa novih cesta koje ne
Neznam jeli dobronamjeran ili zlonamjeran ali upozorili su me njamci sa
upitom o jednoj cesti, pa sam krenuo istraživati.
https://www.openstreetmap.org/user/flvuletic510/history
Hrpa novih cesta koje ne postoje u stvarnosti nego su nekakvi prijedlozi.
_
osm i oauth ali se
svaki user mora registrirati i prihvatiti uvjete.
Možda je bila i peta opcija, ali ništa jednostavno.
Ja ću također morati prilagoditi osm-replex :(
On 11.06.2018 13:58, hbogner wrote:
Uf, ovaj tjedan/mjesec mi je kaos.
Ali kreirao sam mjesto gdje svi možemo zajedno uređi
On 06.08.2018 18:09, Janko Mihelić wrote:
Čini se da su se nove promjene počele renderirati, ali one stare treba
pogurati sa /dirty naredbom.
pon, 6. kol 2018. u 12:25 hbogner napisao je:
Tile render serveri šalju renderirane podatke tile cache serverima kojih
ima nešto više, te su oni
On 06.08.2018 12:40, Matija Nalis wrote:
On Mon, Aug 06, 2018 at 12:24:25PM +0200, hbogner wrote:
Prijavio sma probleme, pa čekam odgovor.
cool, tnx...
BTW da li ikome rade munin statistike OSM servera?
meni nema nista slikica na npr.
https://munin.openstreetmap.org/openstreetmap
On 06.08.2018 11:36, Janko Mihelić wrote:
Pozdrav kartografi!
Jel i vama OpenStreetMap prestao renderirati nove promjene? Već nekih
tjedan dana ne vidim promjene, a na glavnim mailing listama ne vidim da
itko piše o tome.
I drugo pitanje, kako radi distribuirano renderiranje? Kod nas u Zagrebu
i
19.12.2014 01:00, hbogner wrote:
Gdje se sve nalaze lokalizacije povazane uz OSM?
Trebali bi napraviti popis svega što smo preodili i što se može
prevoditi tako da znamo.
Ja sam sudjelovao u nekim i našao još neke, evo liste za koju ja znam:
OSM web stranica
https://translatewiki.net/wiki
cemo linkati na OSMF privacy policy za detalje kako su
originalni podaci prikupljeni i obradjeni...
Hrvoje, ako slozis glavninu toga pa posaljes na listu ili negdje, ja
cu za jedno dva tjedna vjerojatno imati nesto vremena za proci kroz
to pa komentirati/doraditi (ali ne i slagati cijelu stvar
On 09.06.2018 02:37, Matija Nalis wrote:
hopefully ce hbogner znati bolje pa uspjeti napisati privacy
policy... Samo treba vidjeti po kojoj osnovi, jer mislim da na
privolu ne mozemo ici (sto je i sreca, jer nikad ne bi skupili
privolu od svih contributora), a niti na zakonsku obavezu. Mislim
On 05.06.2018 16:46, Matija Nalis wrote:
Obzirom na http://osm-hr.org/2018/05/17/priprema-za-gdpr/
i okolicu; ugasio sam http://my-notes.osm-hr.org/ instancu.
Bez ispravnog Privacy Policya ne mozemo to legalno imati gore, jer
obradjujemo osobne podatke (bar usernames).
Za reenable (kada/ako sr
Imam ja neka eksplicitna doopuštenja korištenja za potrebe OSM-a, ali
nikako da uhvatim vrmena sve to napisati.
Preuzeo sam DOF i generirao TMS koji trebam objaviti
Pozdrav,
Hrvoje
On 03.04.2018 13:10, Janko Mihelić wrote:
Pozdrav,
nedavno se pričalo o novim podacima tipa imenima ulica u Ri
OpenIT nam donira komponente za nadogradnju postojećih servera.
* drogon je već nadograđen sa 8 na max 32 GB memorije.
* viserion je sljedeći za nadogradnju ide na max 48 GB memorije.
* tms serveru mjenjamo procesore i povećavamo memoriju na max 24 GB, te
idu 4 identična sata diska od 500gb
* d
Ima li zainteresiranih volontera koji bi došli na konferenciju i pričali
s ljudima ako ih nešto interesira o OSM-u?
Ne u formatu predavanja, nego u formatu štanda na konferenciji, svaa
pomoć je dobrodošla.
Pozdrav,
Hrvoje
On 13.02.2018 22:53, hbogner wrote:
Ima li među vama ili u vašim
http://data.gov.hr/dataset/registar-geografskih-imena
može li etko potvrditi da licenca odgovara i da to sad smijemo koristiti
za OSM?
___
Talk-hr mailing list
Talk-hr@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-hr
On 11.03.2018 16:52, Ivan Delac wrote:
SilverSpace napisa:
Baš sam danas naletio da i http://www.gradskagroblja.hr/default.aspx?id=241
koriste OSM kartu a da to nigdje nisu naznačili
Nije to OSM. Izgleda kao karta koja je nekad bila na hak.hr.
Krivi link je silverspace poslao.
Glavna karta
Sve na tom webu je pod otvorenom licencom, i ortofoto i vektori :D
On 06.03.2018 11:40, Darko Boto wrote:
Kad smo već kod ulica nešto za naše Riječane... ovdje (
http://data.rijeka.hr/hr/dataset/gis-grad-rijeka) imate dosta službenih
podataka (ulice,kućni brojevi, mjesni odbori, granica grada,
Nastavljam staru temu jer sam ljen pretraživati čitavu arhivu.
Jesmo rekli da ide "Ulica xyz" ili samo "xyz"?
Naime promjetio sam da su u Karlovcu preimenovane ulice iz "xyz" u
"Ulica xyz", by korisnik kiky423
https://www.openstreetmap.org/changeset/52423674
Pozdrav, Hrvoje
On 07.07.2011 17
https://odd.codeforcroatia.org/
https://www.meetup.com/HrOpen/events/247705583/
Prenosim info
Organizatori pozivaju OSM zajednicu na obilježavanje Open Data Day 2018.
Na prvom panuelu u petak 2.3. bit će govora o geoprostornim podacima.
Pitanja iz publike su dobrodošla ;)
Ako niste u mogućn
zapisat kao issues na github-u?
On 20 February 2018 22:45:15 CET, hbogner wrote:
On 20.02.2018 22:02, Janko Mihelić wrote:
On Tue, Feb 20, 2018, 19:39 Michal Fabík
wrote:
Zdravo,
mogu li posuditi ovo?
Naravno.
Da ja onda ovo pošaljem Štamparu i IN2-u sa svoje gmail adrese? Jel
imamo
On 20.02.2018 22:02, Janko Mihelić wrote:
On Tue, Feb 20, 2018, 19:39 Michal Fabík wrote:
Zdravo,
mogu li posuditi ovo?
Naravno.
Da ja onda ovo pošaljem Štamparu i IN2-u sa svoje gmail adrese? Jel imamo
možda neku osm-hr.org adresu?
Janko
__
.
Ne mogu vjerovati da firma koja napravi takvu ozbiljnu i
hvale vrijednu aplikaciju previdi/zaboravi OSM-licencu. Za
mene je to svinjarija (koja nije HR-posebnost - nađe se toga
i u AT, samo nisam imao energije pokretati "službeni"
postupak).
Pozdrav,
Borut
2018-02-13 22:16:45 hbogner
Ima li među vama ili u vašim firmama zainteresiranih za održati
predavanje, radionicu ili lightning talk?
Može biti vezano uz OSM(bilo bi zgodno s naše strane kao OSM zajednice),
ali nemora, bitno je da je FLOSS tematike.
https://2018.dorscluc.org/talk-workshop-applications/
Call for speakers
DA, treba svima koji koriste OSM, a ne navode ga kao izvor, početi slati
informativne mailove da navedu OSM.
Pozdrav, Hrvoje
On 12.02.2018 12:11, Darko Boto wrote:
Janko,
naručitelj je Nastavni zavod za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“ pa
mislim da njima treba poslati mail. Onda na osnov
Ja sam u srijedu 13.12.2017. na "GeoMeetup Zagreb u prosincu", dođite i vi.
https://www.meetup.com/GeoMeetup-Zagreb/events/245523666/
___
Talk-hr mailing list
Talk-hr@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-hr
i, onda je valjda i u Zagrebu.
On 2017-12-03 23:54, hbogner wrote:
Naknadno sam vidio da se 13.12.2017. održava GeoMeetup Zagreb i to na
faksu, pa sam predložio da se ipak tad nađemo, tad će biti više ljudi.
Drago mi je da se na faksu koristi OSM i bilo bi nam drago da se što
veći broj studenata
eetmap.org
Kada odgovarate, uredite Vasu Subject: liniju tako da je malo
detaljnja od "Re: Sadrzaj Talk-hr digesta..."
Današnje Teme:
1. Zagreb OSM meetup 2016-12-06 ??? (hbogner)
--
Message: 1
Date: Wed, 29 No
A da se prikrpamo Geomeetup-Zagreb ekipi?
https://www.meetup.com/GeoMeetup-Zagreb/events/245523666/
:D
On 29.11.2017 23:37, hbogner wrote:
Ima li zainteresiranih za sastanak u srijedu 6.12.2017. u cca 18h?
Ja više nisam u ZG pa mi je teško organizirati sastanke. Ima li
zaintereisanih u Zagrebu
Ima li zainteresiranih za sastanak u srijedu 6.12.2017. u cca 18h?
Ja više nisam u ZG pa mi je teško organizirati sastanke. Ima li
zaintereisanih u Zagrebu za organizaciju?
___
Talk-hr mailing list
Talk-hr@openstreetmap.org
https://lists.openstreetma
I kaj kaže michalfabik?
Jel se još netko pojavio osim vas dvojice?
Nevezano uz to, jel bio meetup ovaj tjedan?
On 06.07.2017 14:15, Janko Mihelić wrote:
Pozdrav,
zvao me korisnik iz BiH, michalfabik, da se nađemo u Zagrebu, i nalazimo se
danas na Kvatriću u 5. Ako nekoga slučajno put nanese, s
Kako nitko nije potvrdio dolazak odgađamo meetup :(
On 06/07/2017 11:40 AM, Matija Nalis wrote:
ni ja danas ne stignem, neke guzve na poslu ispale :(
On Wed, Jun 07, 2017 at 11:01:20AM +0200, hbogner wrote:
Dolazi li itko danas ili da otkazujemo?
Pozdrav, Hrvoje
On 06/07/2017 10:35 AM
Dolazi li itko danas ili da otkazujemo?
Pozdrav, Hrvoje
On 06/07/2017 10:35 AM, hbogner wrote:
Orginalni plan je bio svaka prva srijeda u mjesecu, ali zbog gužve nisam
stigao svaki mjesec organizirati.
Jel ostalim paše tako ili paše neki drugi dan? Rijeđe od jednom
mjesečno? Češće od jednom
tmap.org/wiki/Leoben/Stammtisch
Pozdrav,
Borut (Borut@OSM)
On 2017-06-06 20:30, hbogner wrote:
Opcenito nepaše srijeda ili samo ova srijeda?
Podsjetnik ostalima za sutra.
Pozdrav, Hrvoje
On 05/31/2017 09:16 PM, Borut Maricic wrote:
Kad bi bio petak 09.06., eventualno bih stigao doći i ja -
pret
11:30:13 hbogner (hbogner+n...@gmail.com):
U srijedu 07.06.2017. u 18:00, pivnica Zlatni Medo, Savska cesta 56.
Nalazimo se na druženju uz pivo,vino,čaj, kavu ili napitak po želji.
___
Talk-hr mailing list
Talk-hr@openstreetmap.org
https
1 - 100 of 552 matches
Mail list logo