Kako je sad aktualan projekt mapiranja Knina razmišljao sam o sljedećim koracima, kako to napraviti na razini države.

Cijela RH kao jedan projekt nema smisla, projekt ima maksimalni broj taskova koji može sadržavati tako da bi svaki pojedini task koje se preuzme za editiranje bio jako velik, možda čak i veći od onih za uvale i rtove, što je puuuuno kućica odjednom za mapirati.

Pametnije mi zvuči kreirati individualne projekte po manjim prostornim jedinicama i ono što mi pada na pamet su županije. Dovoljno su male da pojedini taskvoi mogu biti razumne veličine, a dovoljno su veliki da sam projekt pokrije dobar postotak države, tako da sa 20-tak projekata pokrijemo cjelu RH.

Ono što mi nema smisla je spuštati se na još maanju razinu općina jer njih ima previše i to je previše malih projekata... stotine...

Što vi mislite?