RE: cikk

2015-09-10 bef zés Pinter Imrene
30 éve vettük az első gépeket, akkor "kisérletezhettünk" Aztán fejlesztettünk, ahogy csak lehetett, de most elég gáz egy kísérletező rendszergazda az iskolákban, mikor mindennek napra késznek kell lennie... E Subject: Re: cikk To: techinfo@lista.sulinet.hu From: j.p...@vnet.hu Date: Tue, 8 Sep 2

RE: MS-os szaki kerestetik HELP!

2015-07-09 bef zés Pinter Imrene
Újabban senkit nem érdekel a rendszergazda jog:) Minek az:) E Date: Wed, 8 Jul 2015 08:05:17 +0200 From: justicefri...@freemail.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: Re: MS-os szaki kerestetik HELP! Nálam ez az alap, hogy letiltom. Az usereknek nem hiányoznak a frissí

RE: tili-toli

2015-06-14 bef zés Pinter Imrene
:) Date: Fri, 12 Jun 2015 12:06:58 +0200 Subject: tili-toli From: marci2...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu "Öregeknek" tili-toli. Marton József Ferenc - egy "öreg" > Hogy hívják azt a kérdés típust, amikor van n db elem (pl. téglalapokban) és > ezeket kell egérrel a megfelelő helyre v

RE: Pedagógus minősítés

2015-04-22 bef zés Pinter Imrene
Szia! Igen, nekem is így volt, várom az értékelést:) Erzsi Date: Wed, 22 Apr 2015 15:40:47 +0200 From: dku...@freemail.hu Subject: Re: Pedagógus minősítés To: techinfo@lista.sulinet.hu Szia! Én mint (ex)rendszergazda és minősítés előtt álló pedagógus is belekeveredtem ebbe a dologba. A ren

RE: NIS - Zold konyv

2015-01-23 bef zés Pinter Imrene
Hú!! Nem arról volt szó, hogy a csángó gyerekek is tudják használni a gépet, pedig nem is tanította őket senki:) E Date: Thu, 22 Jan 2015 19:55:43 +0100 Subject: Re: NIS - Zold konyv From: suli...@postafiok.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu 2015. január 21. 20:49 Fodor Zsolt írta, : Idézet a

RE: tiop leltár

2015-01-18 bef zés Pinter Imrene
küldve nem jó, csak enyirben. A határidőt kitolják, azt már nem tudták, hogy meddig... no comment 2015. január 16. 17:58 Pinter Imrene írta, : Kérték valakitől a TIOP-1.1.1/07/1 pályázathoz a leltárt? Hogy kaptátok az új TIOP-hoz a gépeket? Bocs, fontos:( E Date: Wed, 14 Jan 2015 13:26:41

RE: tiop leltár

2015-01-16 bef zés Pinter Imrene
információt adták telefonon, hogy kitolják a határidőt, de ezt állítólag ki is írták az enyirben, biztos vak vagyok... :) Úgyhogy várunk... 2015. január 14. 11:26 Fodor Zsolt írta, : On Wed, 14 Jan 2015 11:03:56 +0100, Pinter Imrene wrote > Sziasztok! > Ez a TIOP leltár akkor nem vonatkozik a 2

RE: Rendszergazda besorolása

2015-01-15 bef zés Pinter Imrene
2015.01.14. 22:19 keltezéssel, Molnár Péter írta: hidd el nekem, hogy nem volt a rendszergazda semmilyen jogszabalyban. Voltak onkormanyzatok, ahol felismertek, hogy szukseges a rendszergazda, s biztositottak ra allas helyet. Ennyi.

RE: Rendszergazda besorolása

2015-01-15 bef zés Pinter Imrene
Ha egy iskolában az igazgató, az iskolatitkár, rendszergazda nem egy ügyért dolgozik, no ot van gond! Tapasztalatom, hogy egy jó iskolatitkár mit jelent. A rendszergazda vagy lelke az iskolának, vagy nem, de az látszik... A rendszergazda meg az iskolatitkár az iskolában az, aki nincs megfizetve!

RE: tiop leltár

2015-01-14 bef zés Pinter Imrene
Sziasztok! Ez a TIOP leltár akkor nem vonatkozik a 2011-es TIOP-ra? A mostani TIOP -ról nálunk még semmi:( Üdv: Erzsi Date: Tue, 13 Jan 2015 15:07:31 +0100 Subject: Re: tiop leltár From: tothlajos.isk...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Sziasztok! Az EURO-ONE és a Szinva szervizeseivel be

RE: feladatbank matematikából

2014-12-03 bef zés Pinter Imrene
Nekem van ilyenem, azzal osztom meg, akivel akarom:)https://onedrive.live.com/?cid=E75E042BA165A2D6&id=E75E042BA165A2D6%21229 Ha lenne időm, feltölteném a többit is:) E > From: fo...@gyakg.u-szeged.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu; informat...@lista.sulinet.hu > Subject: feladatbank matematikábó

RE: rendszergazdák

2014-11-29 bef zés Pinter Imrene
Talán meg kellene fizetni? 15 évvel ezelőtt még megoldottuk ingyen...Teljes óraszám mellett... Lehet nem kellett volna... E Date: Fri, 28 Nov 2014 23:12:41 +0100 Subject: Re: rendszergazdák From: johns...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Szia! 1.Ez melyik köznevelési stratégia éppen? 2.

RE: szöveges értékelő

2014-11-15 bef zés Pinter Imrene
Igen, használjuk, szeptemberben kell törzslapokat nyomtatni. Biztonsági másolatból lehet előző évi adatokat varázsolni:) Csak az altív időszakot látni. Erzsi > Date: Sat, 15 Nov 2014 18:45:03 +0100 > From: d...@budenz.sulinet.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: Re: szöveges értékelő >

RE: Álláshirdetés: rendszergazda

2014-09-24 bef zés Pinter Imrene
Kivéve, ha valaki hosszú időn keresztül infotanárként karban tartott mindent, kollégákat továbbképzett, ami az iskolában számítógépen megoldandó, mindenhez köze volt, van. Legújabb szösszenetem ifjú rendszergazda szájából: "a laptopok azért indulnak újra óra közben, mert lemerült a tápegység" M

RE: Álláshirdetés: rendszergazda

2014-09-22 bef zés Pinter Imrene
elhisz neki - hogy mennyire 'tudhatja a dolgokat :) -- 2014.09.22. 13:06 keltezéssel, Pinter Imrene írta: Tudjátok, mi a gond? Évekig dolgo

RE: Álláshirdetés: rendszergazda

2014-09-22 bef zés Pinter Imrene
Tudjátok, mi a gond? Évekig dolgoztunk lelkiismeretesen. Senkit nem zavart mennyit kaptunk, főleg, aki a kezdetekkor itt volt. Aztán nőtt a gépszám, nőttek a számítógéppel megoldanddó feladatok, csak mi maradtunk, meg a fizetés. Amíg olyan nem kerül országosan a vezetésbe, aki tudja, mit jelent

RE: Szücsi

2014-09-04 bef zés Pinter Imrene
http://itcafe.hu/dl/cnt/2012-10/90952/kerettanterv_informatika.pdfAkik évek óta itt vagyunk a listán, belebotlunk egymásba, ha soha személyesen nem találkoztunk, akkor is.Részvétem a családnak. 4 éve én is rákban vesztettem el a férjemet, ő 55 évet élt, sajnos nekik ennyi jutott. From: domer..

RE: Szücsi

2014-09-04 bef zés Pinter Imrene
Nézzétek, mit találtam!Emléke él:http://wwwold.kfki.hu/education/iskola.koz.html From: domer...@hotmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: RE: Szücsi Date: Thu, 4 Sep 2014 18:20:52 +0200 Megint egy jó ember. Nyugodj békében! > From: roza.o...@t-online.hu > To: techinfo@lista.sulinet.

RE: Szücsi

2014-09-04 bef zés Pinter Imrene
Megint egy jó ember. Nyugodj békében! > From: roza.o...@t-online.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: Re: Szücsi > Date: Thu, 4 Sep 2014 09:52:56 +0200 > > Nyugodjék békében! Nagyon sajnálom. :( > > > - Original Message - > From: "Csökmei István Péter" > To: "Techinfo" > Sen

RE: OFF - iskolatitkár

2014-09-01 bef zés Pinter Imrene
Szia! Érdeklódj a Facebookon az iskolatitkároknál is:) Üdv: Erzsi From: kovesi.zol...@telekigimi.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: OFF - iskolatitkár Date: Mon, 1 Sep 2014 12:50:19 + Sziasztok! Ha Budapesten tudtok megüresedő iskolatitkár állást, kérlek, szóljatok. Fiatal

RE: KIK tantárgyfelosztás

2014-07-02 bef zés Pinter Imrene
Ez talált:) E From: itak...@kjg.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: RE: KIK tantárgyfelosztás Date: Tue, 1 Jul 2014 14:28:32 +0200 nincs mit ;) Én a faktosokkal és nyelvi csoportokkal mulatom az időmet, hisz 4, 5 és 6 évfolyamos különböző képzésből jönnek össze, így minden képzéshez fel

RE: KIK tantárgyfelosztás

2014-06-30 bef zés Pinter Imrene
Nem gond, legalább van mit olvasni:) E Date: Mon, 30 Jun 2014 20:08:08 +0200 Subject: Re: KIK tantárgyfelosztás From: kdor...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Megint nem értek valamit, hátha bennem a hiba vagy hátha más már értelmezte. Az alkalmazottaknál (kollégáknál) beállítom a taníth

RE: Élet a közszféra után

2014-06-30 bef zés Pinter Imrene
Sziasztok! Ha fiatal vagy, érdemes próbálkozni! Sőt csak az "államin" kivüli fizetésből tudod a jövődet építeni. Amíg az iskolai rendszergazdai munkát nem becsülik meg, addig nem fog változni a helyzet. Ha van a listán olyan, aki tehet ezért, jó lenne, mert már nem évek, hanem évtizedek rossz be

RE: OT: iskolatitkár

2014-05-14 bef zés Pinter Imrene
Sziasztok! Az iskolában a legfontosabb adminisztrációkat végző ember, nélküle megállna az élet. Nagyon összetett munkakör. Csak akkor érdemes jelentkezni, ha megbízható alkalmazói képességekkel rendelkezik, mert különben csak kudarc érné. Bocs, de évekig tanítottam be az iskolatitkárainkat:) Pén

RE: konyvtar nyilvantartas

2014-03-05 bef zés Pinter Imrene
A nyáron írtam a sulinak könyvtári adatbázist, ingyen:) E > From: i...@fazekasadam.info > Date: Wed, 5 Mar 2014 21:23:01 +0100 > Subject: Re: konyvtar nyilvantartas > To: techinfo@lista.sulinet.hu > > Koszonom mindenkinek, a javasoltaknak utanajarok. > > > -- > Fazekas Adam > sysadmin > ___

RE: WIN XP - informatikai felmérés

2014-02-05 bef zés Pinter Imrene
ott is telepítve lett a program - ekkor a távoli megosztás már elérhető) megy - így nem kell 1 XP-s gépnél nyüzsögniük (csak a véglegesítésnél és nyomtatásnál) ? --- 2014.02.05. 10:42 keltezéssel, Bakos Gabor írta: 2014.02.04. 17:47 keltezéssel, Pinter Imrene írta: Üdv

RE: WIN XP - informatikai felmérés

2014-02-04 bef zés Pinter Imrene
szoftveres felmérő táblázat, ollózák ki abból :) 2014-02-04 Pinter Imrene : Üdv!Mit írtatok az XP Alkalmazások lapra? E Date: Tue, 4 Feb 2014 12:15:25 +0100 From: bakos...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: Re: WIN XP - informatikai felmérés 2014.02.03. 21:30

RE: WIN XP - informatikai felmérés

2014-02-04 bef zés Pinter Imrene
Üdv!Mit írtatok az XP Alkalmazások lapra? E Date: Tue, 4 Feb 2014 12:15:25 +0100 From: bakos...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: Re: WIN XP - informatikai felmérés 2014.02.03. 21:30 keltezéssel, P.J. írta: nem kell semmily

RE: Informatikus állás (XX. ker)

2014-02-03 bef zés Pinter Imrene
To: techinfo@lista.sulinet.hu > > Hát annyi a tapasztalat, hogy máshol van pénz IT-ra :) > > 2014-02-03 Pinter Imrene : > > Lassan csak az "öregek" maradnak:( > > Jó lenne, ha más irányú (rendszergazdai) tapasztalataitokat is megosztanátok > > a listával:) Tanulságos l

RE: Informatikus állás (XX. ker)

2014-02-03 bef zés Pinter Imrene
hinfo@lista.sulinet.hu > > Csatlakozok a felmondóhoz, én is kiléptem a körből :) Azért még egy > ideig maradok itt a listán, mert már megszoktam :) > > Gábor > > 2014-02-03 Pinter Imrene : > > Menj, ahol megbecsülik a munkádat:) Sok sikert! > > E > > > >

RE: Informatikus állás (XX. ker)

2014-02-03 bef zés Pinter Imrene
Menj, ahol megbecsülik a munkádat:) Sok sikert! E Date: Mon, 3 Feb 2014 11:24:13 +0100 Subject: Re: Informatikus állás (XX. ker) From: suli...@postafiok.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu Sok sikert! A versenyszférának is megvan a maga hülyesége, de ma már nem mérhető a közszféráéhoz. _

RE: Átsorolás

2014-01-21 bef zés Pinter Imrene
A központba befutott adatok alapján kiszámolták, hogy van aki kevesebbért is megcsinálja, igaz, hogy minőségi munkát ne várj:) E Date: Tue, 21 Jan 2014 12:36:42 +0100 Subject: Re: Átsorolás From: suli...@postafiok.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu 2014. január 21. 12:13 Torma Sándor ír

RE: rendszergazda + órák

2014-01-20 bef zés Pinter Imrene
Így igaz:) E Date: Fri, 17 Jan 2014 07:44:44 +0100 Subject: Re: rendszergazda + órák From: zoltan.kur...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Szerintem egyetérthetünk abban, hogy senki sem kap megfelelő felkészítést a munkájához. Mindenki maga tapossa ki az utat, jómagam az eddigi évek alatt

RE: rendszergazda + órák

2014-01-20 bef zés Pinter Imrene
Bocsi! Hány géped van? Fontos lenne, köszi, akár magánban:) E > Date: Thu, 16 Jan 2014 11:03:13 +0100 > From: sza...@freemail.hu > Subject: Re: rendszergazda + órák > To: techinfo@lista.sulinet.hu > > Hali! > En foallasu rendszergazdakent vagyok alkalmazasban. > Nincs tanari vegzettsegem. Kaptam

RE: 2013. évi L. törvény az állami és önkormányzati szervek elektronikus információbiztonságáról

2014-01-13 bef zés Pinter Imrene
Minket, ki védett éveken keresztül, bárki dönthet a fejünk felett tudás nélkül:( Mennyi is a rendszergazdák bére... Bocs:( E Subject: RE: 2013. évi L. törvény az állami és önkormányzati szervek elektronikus információbiztonságáról Date: Mon, 13 Jan 2014 10:21:29 +0100 From: kunst...@alternativ-

RE: interaktív tábla elhelyezés

2013-12-11 bef zés Pinter Imrene
Nálunk van krétás tábla is, de ha lenne pénz, azonnal kidobatnám és fehér táblát vetetnék, csak filccel írnánk. Nem haszon a krétapor. Arra figyeljetek, hogy minden csavart feltegyenek. Anno a fiam tagja volt egy ellenőrzőcsapatnak, nem vették át a munkát, ha nem volt meg minden. Volt morgás, de

RE: videószerkesztő

2013-12-03 bef zés Pinter Imrene
"Kollégák nem szeretik a movie makert..." Középiskola? Bocs, de 8 -ban is ezzel tanítom, legyen szíves szeresse a kolléga, mert a gyerekek azt szeretik, amit megtanítunk, aztán úgyis keres másikat, ha akar:) 30 évvel ezelőtt nem így vágtunk, nem volt miből válogatni:) Üdv: Erzsi > Date: Tue, 3

RE: 6 másodperc

2013-11-23 bef zés Pinter Imrene
Igen, kellene erről beszélni. 25 általános iskolás gyerek egy teremben egy tanórán. Ha elég érdekes és kitölti a 45 percet, amit tanulunk, nem hiszem, hogy van ideje másra. Megpróbálhat mással foglalkozni, de akkor miért vagyok én ott?:) E > From: kerese.joz...@vasvill.hu > To: techinfo@lista.s

RE: KLIK adatgyűjtő szerver tőlünk sem elérhető

2013-11-14 bef zés Pinter Imrene
Bocsánat, de mindenhol olyan ül a gép előtt, aki ismeri az Access-t:) Nem tudtam kihagyni... E From: szabo...@petriktiszk.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: Re: KLIK adatgyűjtő szerver tőlünk sem elérhető Date: Thu, 14 Nov 2013 12:37:47 + Offline is kitölthető egy kis trükkel.

RE: KLIK adatgyűjtő szerver tőlünk sem elérhető

2013-11-13 bef zés Pinter Imrene
Üdv! De informatikához, legyen az bármilyen terület, mindenki ért, nem tudtad, ejnye-bejnye:) E Date: Wed, 13 Nov 2013 13:12:43 +0100 Subject: Re: KLIK adatgyűjtő szerver tőlünk sem elérhető From: ba198...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Üdv! Külön gratula a gyönyörű szöveg (weblap)

RE: állás

2013-11-09 bef zés Pinter Imrene
:11 keltezéssel, Pinter Imrene írta: Nos remélem ez eljut a felsőbb szintű funkcikhoz is. Amúgy meg kiváncsi lennék a készitő havi jövedelmére. Ha csak hobbiból csinálta el van nézve , ha pénzért, elgondolkozom. Csak ez a kapkodás ne lenne, mert ugye csak a jó munkához kell

RE: állás

2013-11-09 bef zés Pinter Imrene
Hobbiból a mi korosztályunk dolgozik 20 -on éve, hogy legyen számítástechnika, majd informatika az iskolákban:) :) E Date: Sat, 9 Nov 2013 09:29:31 +0100 From: szu...@mail.taszi.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: Re: állás 2013.11.09. 8:11 keltezéssel, Pinter Imrene

RE: állás

2013-11-08 bef zés Pinter Imrene
Újabban sokan, sok mindenhez értenek:) A honlapok készítése is ezek özé tartozik, csa "felnyomjuk az anyagokat" és kész:) :) Date: Sat, 9 Nov 2013 07:23:16 +0100 From: szu...@mail.taszi.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: Re: állás 2013.11.09. 2:55 keltezéssel, Dániel N

RE: állás

2013-11-08 bef zés Pinter Imrene
Az eddigi "ingyenmunkát" kinek fizetik? :) Date: Fri, 8 Nov 2013 13:10:26 +0100 Subject: állás From: johns...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Megtörtént a csoda 3 hónapi ingyenmunka után végre vesznek fel főállású rendszergazdát. Ha valakit érdekel, keressen magánban. https://kozigal

RE: sulinetes hosszabbító

2013-10-21 bef zés Pinter Imrene
A szekrényben semmit nem cserélhetsz, be kell jelenteni. Nem az iskoláé a szekrény:) Legalábbis eddigi tudomásom szerint Üdv: Erzsi From: hoff...@mail.barossgyor.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: RE: sulinetes hosszabbító Date: Mon, 21 Oct 2013 13:32:12 +0200 Ha jól emlékszem rajta volt

RE: kérdés

2013-10-17 bef zés Pinter Imrene
Csak kérdés: adatbázisba összerakni nem megfelelő? Erzsi From: sz...@infokatedra.hu Date: Thu, 17 Oct 2013 08:43:50 +0200 Subject: Re: kérdés To: techinfo@lista.sulinet.hu 2013/10/17 Bagó István Ha jól emlékszem, Excel képletben lehet külső fájlban levő munkalap egy celléjára is hiva

RE: Pedagógus segédprogram. OSA

2013-10-15 bef zés Pinter Imrene
Oké! Mi most adjuk árt az adatokat, jó lenne nyugodtan aludni ma éjjel:) Üdv: Erzsi > Date: Tue, 15 Oct 2013 17:48:57 +0200 > From: d...@budenz.sulinet.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: Re: Pedagógus segédprogram. OSA > > 2013.10.15. 17:28 keltezéssel,

RE: Pedagógus segédprogram. OSA

2013-10-15 bef zés Pinter Imrene
Sikerült megoldani? > Date: Tue, 15 Oct 2013 11:14:04 +0200 > From: h...@szentangela.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: Re: Pedagógus segédprogram. OSA > > 2013.10.15. 10:18 keltezéssel, pjanos írta: > > Sziasztok! > > > > Valakinek működik ez az áldás? > > 3 gépen próbáltam. Minde

RE: word érdekesség

2013-09-18 bef zés Pinter Imrene
Szia! Gépelni tudó, szövegszerkesztést nem látó hölgyek, urak csodákra képesek:) E From: gergacz.ga...@paragvari.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: RE: word érdekesség Date: Tue, 17 Sep 2013 07:15:54 + Sziasztok! Sajnos az elmúlt tanévben, amikor helyi tantervet készítettünk

RE: rendszergazda és szupertanár

2013-09-15 bef zés Pinter Imrene
Sokunknak az elmúlt 15 évben mindig piros lett volna. Már nem akarom, hogy piros legyen, de jó lenne látni a tábládat:) Üdv: Erzsi Date: Sun, 15 Sep 2013 12:29:34 +0200 Subject: Re: rendszergazda és szupertanár From: kdor...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Üdv! Azt hiszem, hogy a fennta

RE: Rendszergazda az iskolákban

2013-09-12 bef zés Pinter Imrene
Bocsánat, de én faluban tanítok általánosban. Te valami múltszázadi iskolában jártál? E Date: Wed, 11 Sep 2013 22:06:02 +0200 Subject: Re: Rendszergazda az iskolákban From: szilard.b...@gmail.com To: gyvar...@freemail.hu; techinfo@lista.sulinet.hu Szia! >miért kell szeptember 2-a óta ingyen ell

RE: ~ számítástechnika tanár

2013-09-03 bef zés Pinter Imrene
Így igaz:) Nem kicsit fejlődtünk, akik a "tutit" megmondják,azok meg nem kicsit vannak lemaradva, sajnos:( E Date: Tue, 3 Sep 2013 14:31:08 +0200 From: br...@freemail.hu Subject: Re: ~ számítástechnika tanár To: techinfo@lista.sulinet.hu

RE: Rendszergazda a rendeletben

2013-09-01 bef zés Pinter Imrene
Nem beszélve az irodai gépekről, amire jelenleg bármikor kaphatnak a vezetők e-mailt, ha a rendszer nem működik, nem kapják meg időben:) Hoppá, ez is munka... From: domer...@hotmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: RE: Rendszergazda a rendeletben Date: Sun, 1 Sep 2013 09:35:53 +0200

RE: Rendszergazda a rendeletben

2013-09-01 bef zés Pinter Imrene
Szia! Egyáltalán nem hülyeség, volt már ilyen, amikor majdnem sikerült az informatika oktatást megszüntetni, igaz, hogy néhányan hülyének néztek bennünket, mert mertük aláírni:) E > Date: Sun, 1 Sep 2013 09:31:47 +0200 > From: taka...@ntszki.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: Re: Ren

RE: Rendszergazda a rendeletben

2013-09-01 bef zés Pinter Imrene
Igen, csak én nem csinálok véreshurkát:) Ők viszont hoznak rendeleteket:) Date: Sun, 1 Sep 2013 09:01:44 +0200 Subject: Re: Rendszergazda a rendeletben From: suli...@postafiok.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu 2013. szeptember 1. 8:34 Pinter Imrene írta, : Jó lenne, ha valaki elmondaná

RE: Rendszergazda a rendeletben

2013-08-31 bef zés Pinter Imrene
Igen, egy sel, több lovat megülni:) > Date: Sun, 1 Sep 2013 08:50:46 +0200 > From: szu...@mail.taszi.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: Re: Rendszergazda a rendeletben > > 2013.09.01. 5:16 keltezéssel, Dorozsmai Károly írta: > > Addig biztosan módosítják a rendeletet, mert a jele

RE: Rendszergazda a rendeletben

2013-08-31 bef zés Pinter Imrene
. Képtelenség, de ha a törvény betűjét nézem, az két rendszergazdát jelentene? 2013. augusztus 31. 21:54 Pinter Imrene írta, : 1986 óta vannak az iskolákban számítógépek, közben fejlődtünk a gépek számában és fejlettségében... > Date: Sat, 31 Aug 2013 21:28:08 +0200 > From: taka...@ntszki.hu

RE: Rendszergazda a rendeletben

2013-08-31 bef zés Pinter Imrene
1986 óta vannak az iskolákban számítógépek, közben fejlődtünk a gépek számában és fejlettségében... > Date: Sat, 31 Aug 2013 21:28:08 +0200 > From: taka...@ntszki.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: Re: Rendszergazda a rendeletben > > Sziasztok! > > Folytatom a számolást: 5 gépterem

RE: Rendszergazda a rendeletben

2013-08-31 bef zés Pinter Imrene
Az üzleti világban gépek száma számít, van mégmit tanulni:) Erzsi Date: Fri, 30 Aug 2013 20:40:39 +0200 Subject: Re: Rendszergazda a rendeletben From: zoltan.kur...@gmail.com To: moln...@afg.hu; techinfo@lista.sulinet.hu Olvastam a kiírást, hogyan értsem a mi esetünkre? Összevont intézmény vagyu

RE: Rendszergazdák...

2013-08-08 bef zés Pinter Imrene
20 év nem számít, 30 év sem megnyugtatlak:) Mi még felnéztünk az idősebbre,ma ez nem szokás. Apropó, a java elmegy máshova, ahol megbecsülik, főleg megfizetik... E From: l...@mitiszk.hu Subject: Re: Rendszergazdák... Date: Wed, 7 Aug 2013 20:53:45 +0200 To: techinfo@lista.sulinet.hu 2013.08.07.

RE: Rendszergazda - szeptember

2013-07-08 bef zés Pinter Imrene
Maradjatok is ésmondjátok el, más területen mit tapasztaltok:) :) > Date: Mon, 8 Jul 2013 09:29:19 +0200 > Subject: Re: Rendszergazda - szeptember > From: forgacs.cs...@gmail.com > To: techinfo@lista.sulinet.hu > > Aki egyszer itt volt a listán és szívvel lélekkel csinálta mindig is > iskolai re

RE: Rendszergazda - szeptember

2013-07-08 bef zés Pinter Imrene
Minek rendszergazda, úgyis minden rendben van... Ha elmegy... Nem tudom, miért nem megy, pedig semmit nem csináltam... Nem tudok nyomtatni... Nem megy a net... Nem jönnek a levelek... Hogy kell élőfejet tenni... stb., stb.,... Ismerős? Üdv: Erzsi Date: Fri, 5 Jul 2013 11:47:45 +0200 F

RE: Rendszergazda - szeptember

2013-07-08 bef zés Pinter Imrene
Sajnálom, hogy így döntöttél, azt hiszem Te is régóta itt vagy a listán.Maradnak az iskolákban azok, akik "mindig, mindent tudtak" ezért a listára sem volt szükségük:) A hozzám hasonlók meg azért, mert 55 évesen már nem rughatunk labdába. Legfeljebb magántanárként matekot korrepetálok otthon:)

RE: Rendszergazda - szeptember

2013-07-08 bef zés Pinter Imrene
Az sem tünt fel, hogy minden működött rendszergazda (fizetése) nélkül pl 97-től 2011-ig... Egyébként, ha nem lehet egy ember több helyen, akkor hogy lesznekutazó tanárok?:) Tényleg elmegy a pályáról, aki teheti, (a java) a vállalatoknál tudják, mire való a rendszergazda:) Üdv: Erzsi > From: te

RE: Igy kell csinalni :-)

2013-06-28 bef zés Pinter Imrene
Nálunk 5 éve még 1.400 diák volt, még most is van 1.200, mégis csak 1 rendszergazda... S az se teljes erőbedobással. PG Ezt gondlod, vagy állítod? Mikor lenne teljes erőbedobással, ha látható lenne a munkája? Valószínű jól csinálja, ha minden rendben van. A párom, aki nem pedagógus, erre azt

RE: [Sulinet] NIIF Intézet - Sulinet nyílt nap előadás fóliái

2013-06-22 bef zés Pinter Imrene
Sziasztok!A Sulinet történetére én nem így emlékszem:( "Sulinet/Közháló történeti áttekintés • Közháló 2004-ben:  Internet hozzáférés biztosítása  Szélessáv elterjesztése " Félrevezető, ha valaki ez alapján tanulja meg? Az indulásról szó sincs, pedig gondolom nem csak én emlékszem az 1997 -ben

RE: tankonyvrendeles

2013-03-23 bef zés Pinter Imrene
http://nol.hu/belfold/20130323-alig_tudnak_tankonyvet_rendelni Érdemes elolvasni a hozzászólásokat is:) E Date: Fri, 22 Mar 2013 18:31:38 +0100 Subject: Re: tankonyvrendeles From: kdor...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu ... vagy NSzFI vizsgalejelentés ... 2013. március 22. 13:39 Fod

RE: tankonyvrendeles

2013-03-21 bef zés Pinter Imrene
Egyenként😉 E > From: gazd...@zrinyi.net > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: RE: tankonyvrendeles > Date: Thu, 21 Mar 2013 15:57:44 + > > Szia! > > Nekem sikerült a KIR adatok alapján feltölteni. > A rendelési felület mellett található ( bal oldalon függőlegesen, pirossal > írva ) oszt

RE: klik 9es melleklet

2013-02-25 bef zés Pinter Imrene
MI a nyomatkészítő eszközhöz nyomtatókat írtunk, de persze ez nem igaz, mert nyomatkészítő nem nyomtató... Telekommunikációs eszközök műholdas adatszórás iskolai honlap?? eszköz a honlap ilyen értelemben???Üdv:E > From: moln...@afg.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu >

RE: klik 9es melleklet

2013-02-25 bef zés Pinter Imrene
Nekem már decemberben:)Üdv: E From: li...@gysystem.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: RE: klik 9es melleklet Date: Mon, 25 Feb 2013 13:22:21 +0100 Hello, Itt speciel nem. üdv, Gyafi From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Beha

RE: klik leltár...

2013-02-05 bef zés Pinter Imrene
Szia!Igen, a rendszergazdával és pár gyerekkel több óra alatt megoldható feladat:)Erzsi > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: Re: klik leltár... > Date: Tue, 5 Feb 2013 12:29:19 +0100 > From: nyekiist...@rosti.sulinet.hu > > Üdv! > > Én is ezzel görcsölök. > Szervereknél van pár virtuális

RE: KIK vagy KLIK leltár :)

2013-01-18 bef zés Pinter Imrene
A nyomatkészítő eszközökre is figyeljetek a leltárnál:)E UI.: Nem bírtam kihagyni:)___ Techinfo mailing list Techinfo@lista.sulinet.hu Fel- és leiratkozás: http://lista.sulinet.hu/mailman/listinfo/techinfo Illemt

RE: kik leltar

2013-01-15 bef zés Pinter Imrene
'-el jó a szám. A táblázatot nem lehet szerkeszteni, egyik munkalapon lehetett rögzíteni, hogy lehessen pörgetni:)E > Date: Tue, 15 Jan 2013 10:48:49 +0100 > From: kukus...@dkrmg.sulinet.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: Re: kik leltar > > Üdv! > > Mi megkérdeztük, és azt válaszolt

RE: Allamositas...

2013-01-12 bef zés Pinter Imrene
Így igaz, ti feltöltitek, mi meg nem látjuk:) E Date: Sat, 12 Jan 2013 16:34:19 +0100 Subject: Re: Allamositas... From: kdor...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Nem jut el mindenhova, minket keresett meg már iskola az eredményekért és kissé nehezteltek amikor eredmények helyett tanácsot

RE: Allamositas...

2013-01-12 bef zés Pinter Imrene
ahonnan a diák jött. Egyfajta visszajelzés, amelyre inkább pozitívumként tekintek. (Bár soha nem kérdeztem utána, hogy eljut-e az általános iskolába...) Biztosan eljut, gondolom. Előttem a kép, ahogyan az általános iskolában dolgozó pedagógus kollégák lázasan elemzik a visszakapott adat

RE: Allamositas... 3D

2013-01-12 bef zés Pinter Imrene
Átrajzoljuk:) E Date: Sat, 12 Jan 2013 09:00:22 +0100 Subject: Re: Allamositas... 3D From: kdor...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Fokozzam...?Mi van ha az állami szolgálati :):):) füzet franciakockás ::):):) 2013. január 12. 7:32 Csizmadia Zoltan írta, : Tudom, hogy

RE: KIK átállással kapcsolatos vállalkozói szerződések

2013-01-04 bef zés Pinter Imrene
Nálunk is egyéni vállalkozóként van a rendszergazda minimális összegért, mi lesz ezután, jó lenne tudni:) Date: Fri, 4 Jan 2013 10:22:20 +0100 Subject: KIK átállással kapcsolatos vállalkozói szerződések From: fkovac...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Üdvözlöm a listatagokat. Eddig egy

RE: klik honlapja

2012-12-20 bef zés Pinter Imrene
2012-ben szívességből se!! > Date: Thu, 20 Dec 2012 09:38:14 +0100 > From: gutb...@vpg.sulinet.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: Re: klik honlapja > > 2012.12.19. 19:51 keltezéssel, Sárközi Róbert írta: > > Ha így lenne, nem örülnék, de nem lenne rossz a szám íze. Ám ezt egy nagy

RE: klik honlapja

2012-12-20 bef zés Pinter Imrene
Ez inkább PowerPoint képként mentve... > Lattatok, hogy a fejlecben levo 2 kep az 1 kep? > http://www.klik.gov.hu/kep/fejlec1.jpg ___ Techinfo mailing list Techinfo@lista.sulinet.hu Fel- és leiratkozás: http:

RE: Klik vs. sulinet

2012-12-20 bef zés Pinter Imrene
> Persze, lehet a kákán is csomót keresni, de minek. Megnézted az említett oldalt? 1990-es években menő lett volna, de most 2012 van Sok város, intézmény honlapját azért újították fel közpénzen, mert nem modern, akko most mi van?! Üdv: Erzsi _

RE: Informatika normatíva

2012-12-12 bef zés Pinter Imrene
Hol található a rendelőlap? Minden évben én csináltam, most nem azon az oldalon kell belépni?Előre is köszönet:)Erzsi Date: Wed, 19 Sep 2012 12:03:46 +0200 Subject: Informatika normatíva From: bornemissza.zsigm...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu 2011. évi CLXXXVIII. törvény "intézménybe

RE: kik leltar

2012-12-12 bef zés Pinter Imrene
Sziasztok!Igen én is így töltöttem, ugyanis a 3-4 mellékletben db is van. Bár nem egyértelmű, mert valószínű a gyártási szám véletlenül maradt benn:) Leltári szám Eszköz megnevezés Típus Gyártási szám darabszám Bruttó érték Értékcsökkenés 311/19/1-9 TIOP-Desktop I

RE: kik leltar

2012-12-05 bef zés Pinter Imrene
Sziasztok!Én Word táblákat kaptam. Egy leltári szám alatti 9 gépet külön kell felvenni?Üdv: Erzsi Subject: RE: kik leltar Date: Wed, 5 Dec 2012 18:58:00 +0100 From: kunst...@alternativ-szeged.sulinet.hu To: moln...@afg.hu; techinfo@lista.sulinet.hu Monitor gyári számát bizony kilistázza:-) Ku

RE: KIR személyi adatok

2012-11-22 bef zés Pinter Imrene
Sziasztok! Mi október 31. óta küzdünk. A tanulók mind fenn vannak, de törölni nem enged, ha egyet szeretnél. Ma reggelre mindenki eltünt az alkalmazottakból. MA 6 órám volt, de minden szünetben azzal fogadtak, hogy éppen mi a gond. Rendszergazda telefonszámot mi sem tudtunk eddig kinyomozni. Eg

RE: KIR tanulói adatok

2012-11-07 bef zés Pinter Imrene
Sajnos egyenként kell, ugyanis minden adatot ellenőrizni kell, pl az állandó lakhely, tartózkodási hely és ez összefut az állami lakásnyilvántartással. Az iskola változtatások miatt más-más lehet a tanulók kezdési és befejezési dátuma, lehet akár év közben. Eddig sehol nem kellett a diákig kiál

RE: KIR új tanuló és alkalmazotti felület

2012-10-26 bef zés Pinter Imrene
Már írtam a KIR-hez, az ügyben, az iskolatitkár is kimaradt. De lehet, hogy nem kell informastikát tanítani, a gépekhez meg nem kell rendszergazda, majd a Jóska bácsi megcsinálja:)Üdv:Erzsi > Date: Fri, 26 Oct 2012 11:40:30 +0200 > From: varko...@keri-tbanya.sulinet.hu > To: techinfo@lista.suli

RE: NAT óraszámok

2012-10-25 bef zés Pinter Imrene
Szia!Lenne egy kérdésem: a rendszergazdát be kell-e írni a KIR-be, egyéb segítőként. Most végre számlával, 3 Ft-ért van külsős rendszergazdánk, de nincs nyilvántartva. Eddig én csináltam mindent ingyen 25 tanítási óra mellett:( Üdv: Erzsi Date: Thu, 25 Oct 2012 11:16:27 +0200 From: c...@eoe

RE: kir statisztika

2012-10-08 bef zés Pinter Imrene
Sziasztok!Tovább kérdeznék. Ha leseljteztük, de megtartunk mindenből egyet tulajdonképpen muzeális érték miatt, akkor beleszámít, vagy ki kell dobni?Erzsi Date: Mon, 8 Oct 2012 13:48:15 +0200 Subject: kir statisztika From: zoltan.kur...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Sziasztok! Eddig

RE: rgazda statusz finanszirozasa 2013tol

2012-10-08 bef zés Pinter Imrene
Behalf Of Pinter Imrene Sent: Friday, October 05, 2012 11:02 PM To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: RE: rgazda statusz finanszirozasa 2013tol 30 ezer számlával, szerintetek? (Ennyit szavaztak meg a képviselők) ___ Techinfo mailing

RE: rgazda statusz finanszirozasa 2013tol

2012-10-05 bef zés Pinter Imrene
30 ezer számlával, szerintetek? (Ennyit szavaztak meg a képviselők) > Lehet, hogy hihetetlen, de amennyit egy cégnél keresnénk, az lenne a > normális. Tehát nem a cégek fizetik túl a rendszergazdáikat, hanem a > közszféra fizet alul minket. (Meg úgy általában mindenkit.) >

RE: youtube

2012-07-09 bef zés Pinter Imrene
http://www.zamzar.com/ From: pi...@solvent.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: youtube Date: Mon, 9 Jul 2012 09:53:19 +0200 videot szeretnék magamnak lementeni, már ha van erre mód. Üdv Pálinkás ___ Techinfo mailing list Techinfo@lista

RE: diakigazolvany szamla

2012-07-05 bef zés Pinter Imrene
Legalább van munkád, túl sok iskola, biztos túl sok pénz... Ilyeneket én ingyen csinálok:) Nálunk a rendszergazda nyáron nem kap fizetést... Üdv: E > From: r...@hb.sulinet.hu > To: techinfo@lista.sulinet.hu > Subject: RE: diakigazolvany szamla > Date: Tue, 3 Jul 2012 21:58:12 +0200 > > > Van

RE: bucsu

2012-06-29 bef zés Pinter Imrene
Szia! Bár személyesen nem ismerlek, de szerintem itt voltál a kezdők között. Nem kell elszakadnod, mert gondolom hasonló munkát keresel. Lehet, hogy jót tettek veled, informatikusként nézz végig az álláshirdetők között. Lassan elfogynak az önjelölt "rendszegazdák", szükség lesz szakemberekre.

RE: [ADMIN] RE: kormany - microsoft

2012-06-14 bef zés Pinter Imrene
Egyébként én is örülök neki:) > Date: Thu, 14 Jun 2012 15:38:40 +0200 > Subject: Re: [ADMIN] RE: kormany - microsoft > From: bornemissza.zsigm...@gmail.com > To: techinfo@lista.sulinet.hu > > Én örülök neki és ki is fogjuk használni. > > Molnar Peter írta (2012. június 14. 15:35): > > Hello! >

RE: kormany - microsoft

2012-06-14 bef zés Pinter Imrene
Ez nem csak település probléma, én egy kis faluban lakom, viszonylag nettel jól allátott település.De a családok ingyen netet kapnak?Üdv: Erzsi Date: Thu, 14 Jun 2012 13:50:55 +0200 Subject: Re: kormany - microsoft From: cydel...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Hehe, Kukutyinfalván 100m

RE: Költői kérdés

2012-06-08 bef zés Pinter Imrene
Sziasztok! Azért van így, mert nem biztos, hogy minden tanár és diák marad, illetve megy együtt, én is végigcsináltam egy iskolánál:) No, meg le kell papírozni mindent kis hazánkban... Erzsi Date: Fri, 8 Jun 2012 08:34:16 +0200 Subject: Re: Költői kérdés From: timr...@gmail.com To: techinfo@

RE: Búcsúzik a régi admin

2012-04-03 bef zés Pinter Imrene
Szia!Köszönjük a munkádat, a továbbiakhoz meg kitartást.Én nyugodt szívvel mondhatom, hogy a listát sok éve olvasva, sokat tanultam tőletek. Falusi iskolában tanító tanárként innen értesültem mindig a fontos dolgokról. Üdv: Erzsi > Date: Tue, 3 Apr 2012 10:14:40 +0200 > Subject: Búcsúzik a rég

RE: nem tulzas ez egy kicsit?

2012-03-11 bef zés Pinter Imrene
Nálunk az új iskolatitkárt úgy vettük fel, hogy hozzám járt ECDL -re így tudttam mire képes, azóta sokkal kevesebbet kell más helyett dolgoznom:) Date: Fri, 9 Mar 2012 21:56:11 +0100 Subject: Re: nem tulzas ez egy kicsit? From: suli...@postafiok.hu To: techinfo@lista.sulinet.hu

RE: Felvételi teszt

2012-02-07 bef zés Pinter Imrene
Lehetne bővebben a fizetési besorolásról, hol lehet ennek utánanézni? Erzsi > From: sz...@infokatedra.hu > Date: Tue, 7 Feb 2012 19:07:27 +0100 > Subject: Re: Felvételi teszt > To: techinfo@lista.sulinet.hu > > 1. abból tudsz csak válogatni, aki jelentkezik > 2. a tanulási képessége sokkal fon

RE: ügyes!

2012-01-03 bef zés Pinter Imrene
Ez ugyanaz... Date: Tue, 3 Jan 2012 14:37:38 +0100 Subject: Re: ügyes! From: kdor...@gmail.com To: techinfo@lista.sulinet.hu Igaz... Én nálunk egy btel-es levelet láttam, a tartalma majdnem pontosan az amit másik fentebb idéztek... 2012. január 3. 14:34 Dorozsmai Károly írta, : Pontosan

  1   2   >