Nálunk van krétás tábla is, de ha lenne pénz, azonnal kidobatnám és fehér
táblát vetetnék, csak filccel írnánk. Nem haszon a krétapor.
Arra figyeljetek, hogy minden csavart feltegyenek. Anno a fiam tagja volt egy
ellenőrzőcsapatnak, nem vették át a munkát, ha nem volt meg minden. Volt
morgás, de legalább nem esett le a tábla, mint máshol...