Tak! Jeg har fulgt dine forslag mere eller mindre slavisk. Se under
dine forslag:man, 20 04 2020 kl. 17:05 +0200, skrev scootergrisen:
> Kommentarer til stavekontrolden.dk:
> Der er problemer med lodret rulning ved diverse bredder og det er
> ikke ensartet på tværs af siderne.
Jeg tror det er bedre nu.
> Menupunkterne med følgende tekst står for tæt så de er svære at
> skelne fra hinanden: Forside    Ordlister    Foreningen for frit
> tilgængelige sprogværktøjer    Admin
Jeg har forkortet til Foreningen og lavet lidt større afstand.
> Eventuelt fjerne Foreningen for frit tilgængelige sprogværktøjer fra
> menuen og hav alle menupunkter meget kort (1 eller 2 ord).
> Ville skrive hvor ordbogen bruges som en liste:Stavekontrolden
> distribueres i dag med .... : LibreOffice     OpenOffice      Firef
> ox    Thunderbird
> Og gøre programnavnene til links.

Gjort - og tilføjet flere, incl. dem Leif foreslog.
> Send med ønskede/korrekt MIME-type og kodning:        da_DK.oxt       da_DK
> .aff  da_DK.dic
> Irriterende at de åbnes i et nyt faneblad (target="_blank").Hvis
> brugeren vil downloade de 3 filer så ender vedkommende med 4 åbne
> faneblad.
> Eventuelt både giv brugeren mulighed for at downloade med korrekt
> MIME-type og for visning direkte i browseren.

Det viste sig at html5 har en simpel løsning: skriv download i <a>-
tagget ☺
> Skal vel være Sprogkode:      Sprog   da_DK

Gjort
> Tekst om cookie er på engelsk nederst på siden.

Rettet.
> På Kontakt-siden findes "Velkommen til Stavekontrolden" ligesom
> forsiden.

Rettet
> Ved ikke rigtig hvad jeg skal bruge teksten "Produceret med
> Stavekontrolden" til.

Hvor?
> Måske der kunne være forklaring af ordene, eventuelt ved at holde
> markøren på (<... title="forklaring">):Sprog  OpenOffice/LibreOffice-
> udvidelse     Affixfil        Ordlistefil
> Måske Affixfil skal være Affiks fil
Det synes jeg ikke umiddelbart - er affiks et dansk ord?
Stavekontrolden godkender det vist ikke ☺
> Måske brug Tilmeld og Log ind fremfor Admin

Ændret til log ind.
> Måske lav en Bidrag-side og flyt "Interesseret i at deltage?"
> derind.Og på den side skriv mere om hvordan man finder ord man har
> tilføjet til sin ordbog og indsender dem.

Gjort.
> Jeg bruger stavekontrol i Notepad++ og der har jeg Aspell og Hunspell
> hvor stavekontrolden ser ud til at være i Hunspell men skal der ikke
> være noget information om det?Så jeg f.eks. har mulighed for at ane
> hvordan jeg bruger stavekontrol i et program som Notepad++.

Ville være fedt med endnu flere programmer nævnt - men jeg kan ikke
lige se om notepad++ bruger hunspell og vores ordbog - eller om det er
en mulighed at installere et plug in. Skriv gerne forslag til flere
programmer...MvhJeppe

--
Send en e-mail til stavekontrol+unsubscr...@da.libreoffice.org for
instruktioner om hvordan du ophæver dit abonnement