man, 20 04 2020 kl. 23:54 +0200, skrev scootergrisen:

> Prøv ved forskellige bredder.Gør browservinduet mindre og mindre og
> se forskellen.

Ah, det var det du mente. Det tror jeg ikke jeg lige kan gøre noget
ved. Men jeg vil være opmærksom på det.
> Eventuelt vis lodret rullebjælke altid så indholdet ikke hoppe
> afhængig af hvor meget indhold der er på hver side.
> https://stavekontrolden.dk/?backend=1 har f.eks. ikke indhold nok til
> at lodret rullebjælke vises.

> Hvorfor står der OpenOffice.org og ikke bare
> OpenOffice?OpenOffice.org er vel et websted.
Rettet - det hed .org engang, mindes jeg.

> Gør det hellere ordentligt i stedet for at det kun kommer til at
> virke nogle gange.
Det virker ens hver gang nu.
> Tilbyd begge dele, visning og download.
> Der er stadigvæk det med kodningen.

> https://stavekontrolden.dk/?dictionaries=1

Nåe, der! Jeg synes det er okay at vi siger at det er os der har skabt
dem. Men hvis der er modstand sletter jeg det.
> Måske Ordlister heller skal hedde Download i menuen hvis siden kun
> handler om noget man skal downloade.

Hmn... ja, måske... jeg ved det ikke helt.

> Passer det med den forklaring som er på
> https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=affiks&tab=for ?

Top! Det er ændret.

> Synes ikke det er godt med et spørgsmål i menuen. "Vil du
> bidrage?"Bare "Bidrag" eller lignende ville være bedre.Der står
> heller ikke "Vil du logge ind?".

Ændret til Bidrag
> Heller ikke godt hvis "?" kommer til at være en del af URL'en da
> tegnet har særlig betydning.
> https://stavekontrolden.dk/?page=Vil%20du%20bidrage?

> DSpellCheck-pluginet kan både bruge aspell og hunspell.Det er primært
> i Notepad++ jeg personligt er interesseret i stavekontrol.
> Fint nok der er stavekontrol i Firefox men tænker det er vel folks
> primære teksteditor der er mest interessant at have stavekontrol i.
> Så kunne der f.eks. stå:Notepad++ (via DSpellCheck og Hunspell)
> Bare en ide.

Tilføjet
> Folk kunne måske skrive hvilken teksteditor de primært bruger og så
> kunne det undersøge om ordbogen kan bruges i dem alle.
Ja, god ide!Jeppe

--
Send en e-mail til stavekontrol+unsubscr...@da.libreoffice.org for
instruktioner om hvordan du ophæver dit abonnement