Jeg har i øvrigt også lavet en engelsk version. Hvis nogen med gode
engelskkundskaber vil kaste et blik på det, ville det være skønt...
Alle forslag og rettelser er velkomne. Klik på det danske flag nederst
til højre - og så på det amerikanske.Jeppeman, 20 04 2020 kl. 17:05

--
Send en e-mail til stavekontrol+unsubscr...@da.libreoffice.org for
instruktioner om hvordan du ophæver dit abonnement