http://www.nin.co.yu/2001-08/09/19243.html

Izjava nedelje
"Kad bih ja poceo da kritikujem rad vlade, bilo bi to gore nego sto je
kritikuju svi ovi kriticari zajedno." Zoran Dindic, srpski premijer

      "Tesko je razumljiva Kostunicina nagla zaljubljenost u
Jugoslaviju, kada je do dolaska na Milosevicev tron njegov politicki
kredo bio 'Svaku Jugoslaviju u mutnu Maricu'. Da li se u meduvremenu
Marica razbistrila, ili je zaostavstina tako privlacna, pitanje je na
koje treba da odgovori sam Kostunica."
       Saopstenje Demokratske
       partije socijalista Crne Gore

       "Mi smo zainteresovani da se ta rasprava (o promeni Ustava
Srbije) vodi argumentovano, da se cuje nas glas, a ne da se na bazi
jeftine Pink popularnosti, kakvu je Canak prigrabio u poslednje vreme po
sistemu 'jedan Canak medu deset guzova', njemu prepusti da izigrava
autenticnog predstavnika vojvodanskih interesa." Marjan Risticevic,
       sekretar koalicije "Vojvodina"

       "Zakon (o ekstraprofitu) ce biti sproveden, ali ne mehanicki nego
pametno."
       Bozidar Delic,
       ministar finansija u Vladi Srbije

       "Ministarstvo pravde najbolje funkcionise i ima najefektnije
rezultate rada, i ne interesuju me te 'rekla-kazala' price, koje stizu
od ljudi koji su dvaput u zivotu prosli pored Pravnog fakulteta."
       Vladan Batic,
       srpski ministar pravde, o zahtevima za njegovu smenu

       "Mi nismo uzeli nista od vlasti - nudeno nam je mnogo, nesto malo
su eksperti iz G17 plus prihvatili, i za to snose punu odgovornost, ali
i popularnost."
       Predrag Markovic,
       predsednik Politickog saveta G17 plus

       "Autori zakona (o verskoj slobodi) predvideli su vizantijsku
formu nezavisnosti drzave i crkve, ali i pojam medusobne simfonije ili
saglasja u interesu svih gradana."
       Vojislav Milovanovic,
       ministar vera u Vladi Srbije

       "Milo Dukanovic i Predrag Bulatovic dogovaraju se koju igru da
odigraju, a taktika je sledeca: referenduma ce biti, a kad ne znamo, po
mogucnosti nikad."
       Slavko Perovic,
       riznicar Liberalnog saveza Crne Gore

       "Kako bih ja mogla nekoga da ubijem kad sam profesorka
univerziteta?"
       Mira Markovic,
       predsednica Direkcije JUL-a

       "Preuranjeno je govoriti o koalicijama, a nas stav je - i posle
DOS-a DOS."
       Miroslav Jankovic,
       predsednik Izvrsnog odbora Pokreta za demokratsku Srbiju

       "U ovoj 'vrucoj' fotelji nece biti lako, ali verujem da cu uz
pomoc cerke Svetlane i njenih veza, koje ima u poslovnom svetu, uspeti
da u Zitoradi mnogo toga promenim nabolje."
       Slobodan Velickovic
       , otac pevacice Svetlane Raznatovic, posle izbora za predsednika
SO Zitorada

       "Ne znam da lekova nema."
       Dr Zoran Vesic,
       savetnik direktora Zavoda za zdravstveno osiguranje

       "Optuzbe o finansijskim malverzacijama uzbuduju me koliko i Beba
DZakovic."
       Dragan Soc,
       predsednik Narodne stranke, odgovarajuci DPS-ovoj poslanici koja
je najstarija u crnogorskoj skupstini

       "Sa mnom vlada ima sansu da se popravi, jer ja ne zelim da budem
dekor."
       Velja Ilic,
       gradonacelnik Cacka

      Reci upozorenja:
      "Sve reforme, i Markoviceva i Avramoviceva, propale su nakon sest
do devet meseci, a mi se sada priblizavamo tom periodu."
             Nebojsa Savic,
             ekonomista

      Reci utehe:
      "Jedan bivsi clan makedonske vlade rekao mi je da, prema izvorima
iz americke tajne sluzbe CIA, postoji mogucnost da Slobodan Milosevic
uskoro bude pusten iz pritvora."
             Dusan Bajatovic,
             funkcioner Socijalisticke partije Srbije