http://www.nin.co.yu/2001-12/20/21193.html

Izjava nedelje

"I ja sam pre nekoliko godina mastao da stupim u vezu sa Kim Bejsindzer,
samo nesto mislim da ona ne bi bila odusevljena tim predlogom." Boris
Tadic, potpredsednik DS-a, o "zelji" SPS-a za koalicijom sa DS-om

      "Sto se tice Kostunice on nije nikada imao ambicije da se bilo s
kim obracunava, cak i kada je bilo reci o predasnjem sistemu, a jos
manje danas."
       Zoran Sami,
       potpredsednik DSS-a

       "Moram da kazem da je tu i Bora Novakovic. Ne samo da je tu nego
mozete i da ga vidite!"
       Nenad Canak,
       predsednik LSV-a, na Kongresu te stranke kojem je prisustvovao i
gradonacelnik Novog Sada i poslanik u republickoj skupstini Borislav
Novakovic

       "Najveci kolekcionar Save Sumanovica bio je Marko Milosevic za
koga nije postojala granicna cena. U jednom trenutku se u Beogradu i
Srbiji Sumanovicevo platno prodavalo za 500 000 nemackih maraka."
       Nada Lazarevic, vlasnica
       aukcijske kuce "Lazarevic"

       "Dozivljavam sebe kao Robin Huda."
       Vesna Vukelic Vendi,
       folk pevacica

       "Jedan koristi sve padeze dok drugi misli da mu je dosta i pola
(padeza)!"
       Ratko Bozovic, sociolog,
       o TV duelu Karic - Dinkic

       "Nasa drzava nije pristojna drzava sa stanovista prava."
       Zoran Ivosevic,
       sudija Vrhovnog suda Srbije

       "Moramo shvatiti da srpsku istoriju pise Haski tribunal."
       Savo Strbac,
       predsednik dokumentaciono-informacionog centra "Veritas"

       "Pecku patrijarsiju tre- ba rastaviti i kamen po kamen preneti u
Srbiju."
       Bora Dordevic,
       muzicar

       "Nije vazno samo veslati. Vaznije je odgovoriti na pitanje 'kud
plovi ovaj brod'."
       Dragan Marsicanin,
       bivsi predsednik Skupstine Srbije

       "Nama trenerima u vaterpolu zaista je najteze, jer cim se osvoji
medalja odmah nas bace u bazen."
       Nenad Manojlovic,
       trener vaterpolo reprezentacije SRJ

       "Ja sam kvalitetna pevacica... ne prodajem konje, krave i njive
da bih se pojavila na televiziji."
       Ekstra Nena,
       pop pevacica

       "Nije moralno da do sledeceg kongresa diramo coveka koji je
uhapsen i optuzen pred sudom koji mi ne priznajemo..."
       Ivica Dacic,
       clan Sekretarijata SPS-a, o kontaktima sa Slobodanom Milosevicem
oko vodenja partije

       "Jugoslavija po-sto-ji! To nije potrebno empirijski dokazivati,
ali hajde, kad predstavnici zvanicne Podgorice krenu negde u
inostranstvo moraju da ponesu pasos, a na njemu lepo pise - SR
Jugoslavija."
       Dragoljub Micunovic,
       predsednik Veca gradana Savezne skupstine

       "Mnogo rano sam bio vlast, da bi me vlast interesovala."
       Dusan Mihajlovic,
       srpski ministar policije

       "Ne smem da vozim, jer se desi da zaspim za volanom."
       Branislav Ivkovic,
       visoki funkcioner SPS-a, o svom mirnom snu i savesti

Reci utehe:
"Mogao sam da se saglasim da sam ubica, mafijas, da na inostranim
racunima imam milione maraka i da budem 'demokrata' zato sto dobro i
stoicki sve podnosim. Druga mogucnost je bila da tuzim za klevetu, a
treca da na tradicionalan nacin u Crnoj Gori to razresim."
       Milo Dukanovic,
       predsednik Crne Gore, o sporu sa listom Dan

Reci upozorenja:
"Biracko telo DOS-a i DSS-a nisu vise isti ljudi."
       Zarko Korac,
       predsednik SDU i potpredsednik Vlade Srbije