http://www.nin.co.yu/2001-10/18/20293.html

Izjava nedelje
"Jugoslavija je sada u Interpolu i ako bude potrebno da se prisustvo
Karica obezbedi u bilo kom sudskom postupku to je jednostavno uraditi."
Dusan Mihajlovic, ministar unutrasnjih poslova Srbije

      "Banda iz Haskog tribunala ne moze me uplasiti... Pojavljivanje
pred Tribunalom za mene kao politicara veliki je izazov."
       Vojislav Seselj,
       predsednik SRS-a

       "Verovala sam inspektoru Bizicu iako je bio policajac."
       Milena Bozovic,
       majka Dorda Bozovica Giske

       "Ako postoji neki novac koji moze da se podeli, neka mi kazu gde
je, ja cu da strajkujem da bismo dosli do toga."
       Zoran Dindic,
       srpski premijer

       "Ako bi meni neko pretio snajperom ne bih pobegao iz zemlje, ne
bih cak ni izlazio iz kuce, vec bih odmah pozvao policiju."
       Zoran Zivkovic,
       savezni ministar policije, o slucaju Karic

       "Meni kazu da muski vozim, a instruktor mi nije pokazao taj
stil."
       Bojana Lekic,
       novi glavni i odgovorni urednik Informativnog programa TV Beograd

       "Ako americka privreda krene u recesiju, a ja verujem da hoce,
ali ne veliku, nama ce biti gore nego Amerikancima."
       Aleksa Dilas,
       istoricar

       "Mi smo sada u situaciji da placamo ruckove koje su drugi
pojeli."
       Aleksandar Vlahovic,
       republicki ministar za privredu i privatizaciju

       "Za vitku liniju mogu da zahvalim genetici, jer nista teze od
kasike ne podizem. Ali uvek sam doterana."
       Svetlana Raznatovic,
       folk pevacica i predsednica FK "Obilic"

       "Za mnoge sam velika enigma - za neke ekspozitura Beograda, za
druge strani placenik, za trece nacionalni izdajnik."
       Zivko Radisic,
       clan Predsednistva BiH

       "Kostunica je poceo da govori o sebi u trecem licu kao Julije
Cezar u Galskim ratovima."
       Nenad Canak,
       predsednik vojvodanske Skupstine

       "Mozda bi jedina manja primedba bila to sto ce neki glasaci
morati da predu velike distance da bi glasali."
       Oven Masters,
       sef posmatracke misije Saveta Evrope o predstojecim kosovskim
izborima

       "Kostunica se licno angazovao na ubedivanju stranih diplomata da
ne dolaze na Kongres DPS-a, jer bi to znacilo podrsku Dukanovicu, a
smanjenje njegovog rejtinga."
       Iz saopstenja za javnost DPS-a posle Kongresa
       te partije

       "SNP i Dragisa Pesic, predsednici Savezne vlade, doveli su DPS do
corsokaka."
       Predrag Bulatovic,
       predsednik SNP-a, o odluci DPS-a da se nastave razgovori o
buducnosti federacije

       "Mozda su neki ljudi oko mene postali pohlepni. Verujte mi da i
ne znam koliki mi je bankovni racun."
       Ivan Miljkovic,
       najbolji odbojkas Evrope

       "Vuk (Draskovic) je pracen kao i svi ostali, nista posebno."
       Radomir Markovic,
       nekadasnji sef RDB-a, na sudenju povodom cetvorostrukog ubistva
na Ibarskoj magistrali

       "Nemam vise zelju nigde da igram. Umorna sam... mogu da kazem:
'Adio, cao glumo, cao' i da masem."
       Olivera Markovic,
       glumica

      Reci upozorenja:
      "Sa jugoslovenskom licnom kartom punoletni stanovnici Kosova,
nezavisno od nacionalne pripadnosti vise nece moci da ostvare bilo koje
pravo kod civilne administracije na Kosovu."
             Tom Henings, zamenik civilnog administratora na Kosovu

      Reci utehe:
      "Cene jesu skocile, ali sada ne divljaju."
             Bozidar Delic,
             republicki ministar finansija