http://www.nin.co.yu/2001-11/15/20703.html

Izjava nedelje
"Ne znam da li iko ima meni sta da prasta, ali svakako da ja sigurno
nikome tu necu nista oprostiti... ne daj boze ni meni ni vama da se
vratim." Marko Milosevic, sin bivseg predsednika SRJ, u otvorenom pismu
gradonacelniku Pozarevca

      "Kod nas se i ovako igra neregularno prvenstvo, a mogu misliti sta
bi bilo da smo zajedno."
       Rajko Mitic,
       legenda Ju fudbala, o zajednickoj fudbalskoj ligi na prostorima
bivse SFRJ

       "Studenti se vracaju u Mitrovicu, a bio sam srecan kada sam video
i dve studentkinje iz Uzica da su pre dva dana, same, u automobilu
stigle na fakultet."
       Gojko Savic,
       dekan Pristinskog univerziteta

       "Svi subjekti vodili su umerenu, demokratsku i tolerantnu izbornu
kampanju i mi odajemo priznanje politickim strankama."
       Dan Everts,
       sef misije OEBS-a na Kosovu

       "Penzije su veliki trosak za drzavu, ali nisu tacne tvrdnje da
penzioneri, u poredenju sa zaposlenima, solidno zive. Uostalom, najbolji
dokaz da zive lose je visoka stopa smrtnosti - na sto novih, na onaj
svet ode 85 penzionera. Kod najavljenih promena mora da se ima u vidu i
humani aspekt."
       Mirosinka Dinkic,
       naucni savetnik u Institutu G17, o promenama u penzijskom sistemu

       "Da sam ja americki ministar za odbranu mogao bih bolje od njega
da upotrebim njegovo oruzje."
       Atikulah Barjalai,
       zamenik ministra odbrane avganistanske Severne alijanse

       "Busu smo poklonili nase srednjovekovne novcice i on je stavio
opasku da mi, ipak, imamo novca."
       Bozidar Delic,
       republicki ministar finansija

       "Patriotizam nije ekonomska i profitabilna grana, mada u nasim
redovima ima i onih koji od toga zive."
       Nebojsa Covic,
       potpredsednik Vlade Srbije i sef DA

       "Ona je nas politicki protivnik, kao sto je nas protivnik lider
svake druge stranke, mada je ona verovatno manji protivnik, jer joj je i
stranka manja."
       Zoran Andelkovic,
       generalni sekretar SPS-a

       "Zasao sam u godine kad sam vec pomalo star za aktivno vodenje
posla, ali sam u pravim godinama za novi ulazak u politiku."
       Milan Panic,
       bivsi jugoslovenski premijer

       "Siguran sam da bi sljivovica u foto-finisu pobedila cak i
francuski konjak. Ona je kao Karl Luis - uvek ima nesto slabiji start,
ali zato prva stize na cilj."
       Ninoslav Nikicevic,
       profesor Poljoprivrednog fakulteta

       "Drzava bi trebalo da proda jedan tenk kako bi u Parizu otvorila
mali bioskop i pokazala bar deo bogatstva koji cuva Jugoslovenska
kinoteka."
       Ljuba Popovic,
       slikar

      Reci upozorenja:
      "Moj svijet je, stvarno, u neprestanom i manijakalnom radu, i kada
iz takvog dana odem na neki televizijski duel mogu samo da se ponasam
poput vucjaka i, bez obzira na eventualne simpatije ili postovanje prema
sagovorniku, sa svojim informacijama, analizama i podacima uvijek sam
raspolozen za masakr."
             Nebojsa Medojevic,
             direktor Centra za tranziciju i clan G17

      Reci utehe:
      "Ja sam prva osoba koja je shvatila i javno priznala svoje limite.
Suvise sam mala i razbarusena za veliku i ozbiljnu RTS."
             Mirjana Bobic-Mojsilovic,
             novinar, posle ostavke na mesto glavnog i odgovornog
urednika Kulturno-zabavnog programa RTS-a