Denk dat er twee keuzes zijn
- we kiezen er voor om de atlas der buurtwegen in zijn huidige vorm te
mappen. Dan moeten we onder ogen zien dat dit een volledige Vlaamse materie
is en dan lijkt me het voorstel abw_ref niet zo slecht. Misschien kunnen
daarvoor vzw Trage Wegen eens contacteren.
- We beschouwen dit document als een soort historische referentie en dan
lijkt me het reeds bestaande old_ref een mogelijkheid
Eigenlijk hangt dit er volledig van af of die nummers een statisch afgerond
geheel zijn of er nog van die nummers bijkomen. Ik wil gerust eens Trage
wegen contacteren want die gasten zullen dat wel weten.

Kenny

Op 28 februari 2010 14:59 schreef Ben Laenen <benlae...@gmail.com> het
volgende: