Beste,

Context is deze situatie in Oostende:

De slachthuiskaai (nabij het station) loopt voor een stukje onder een
brug, en dat stuk is 1-richtingsverkeer (richting noord is toegelaten)

Boven op de brug bevind zich een fietspad, een parking en de
Smet-De-Nayerlaan (vroeger de verbindingsweg naar Bredene, nu
afgesloten en omgetoverd tot parking)

Volgens mij heb ik de layers goed ingegeven (0 voor begane grond, en 1
voor wat erboven ligt), maar de parking, het fiets-traject en de
zuid-arm van de weg blijven precies _onder_ de slachthuiskaai
gerenderd worden)

Zie ik iets over het hoofd of kan die rendering daar gewoon niet mee om?

Apropos, er is aan die brug (noord-arm van de weg) ook nog een
voetgangerstrap van de parking (boven) naar de begane grond die ik
niet afgebeeld krijg.

Alle tips welkom. (Eventueel ook omtrent andere fora waar ik hiermee
kan aanzetten)

-marc=