Marc Portier wrote:
> Volgens mij heb ik de layers goed ingegeven (0 voor begane grond, en 1
> voor wat erboven ligt), maar de parking, het fiets-traject en de
> zuid-arm van de weg blijven precies _onder_ de slachthuiskaai
> gerenderd worden)
>
> Zie ik iets over het hoofd of kan die rendering daar gewoon niet mee om?

Het is de renderer, de namen worden boven alle andere wegen gerenderd, dus ook
boven de weg die over de brug loopt. Moest dat niet zo zijn dan had je een
deel van de naam niet kunnen lezen natuurlijk. Omdat namen gerenderd worden
met een outline in dezelfde kleur van de weg (om de tekst niet onleesbaar te
maken door lijnen die eventueel door de naam lopen), lijkt het soms wel
verkeerd.

> Apropos, er is aan die brug (noord-arm van de weg) ook nog een
> voetgangerstrap van de parking (boven) naar de begane grond die ik
> niet afgebeeld krijg.

Ze ligt waarschijnlijk te kort bij de brug (niet veel dat je daaraan kan doen
als dat de exacte locatie is), en als de weg gerenderd wordt na de trappen dan
overtekend de weg die en zie je er niets van.

Ben