OK, maar er zijn 2 redenen waarom ik de vraag stelde:

1) in 99% van de gevallen werd (door anderen) de naam en/of referentie wel
ingevuld.
2) Ik gebruik potlach2. Bij het maken van een nieuwe relatie vraagt hij als
het ware om een naam een referentie te geven. Ik dat geval geeft hij ook
duidelijk aan over welke relatie het gaat bv ZD 71-72 (zie de zojuist
ingevoerde relatie op
http://www.openstreetmap.org/edit?lat=50.81877&lon=4.74388&zoom=17 )
Potlach genereert de relatie automatisch met route=hiking dus dat is wel
OK. De "note" is NIET zichtbaar inPotlach (toch niet in de "simpele"
weergave)

Ik vraag me dus af of het invullen van de "ref" MOET verboden worden?

Op 21 augustus 2012 10:48 schreef Sander Deryckere
<sander...@gmail.com>het volgende:

Ivo De Broeck
Valleilaan 13
3360  Korbeek-lo