En deze reactie is dus precies de reden waarom ik er zo lang vanaf gebleven
ben. Aan wat ik vanmorgen gedaan heb, is er geen script te pas gekomen. Als
alle andere wandelnetwerken op de manier zoals in de wiki beschreven staan,
gemapt kunnen worden, waarom kan dat dan met dat van het Zuid-Dijleland
niet?

Wat de staarten op de fietsroutes betreft, daar heb ik verscheidene
scenario's uitgeprobeerd wanneer het niet mogelijk was om 1 punt als
knooppunt aan te duiden en de 'staarten' zijn als de beste oplossing uit de
bus gekomen. Het heeft me nog de nodige moeite gekost om het script zo te
schrijven dat het daarmee overweg kon. Ik heb ze dus niet uitgevonden, maar
ben het er nu wel mee eens dat dat de beste oplossing is voor dat probleem.

Voer de discussie, voor mijn part en kom met een consensus en dan kunnen we
die op alle wandelnetwerken toepassen. Nu was het netwerk in het Dijleland
de uitzondering en dat had zelfs als effect dat anderen er niet aan durfden
meewerken.

Kom echter niet zeggen, dat je wilt dat alles op 1 lijn getrokken wordt,
als dat niet het geval is. Er was al een standaard en alles stond op 1 lijn
op 1 netwerk na.

mvg,