Ben (en Jo)

Ik weet dat jullie erg veel voor OSM-belgie doen en ik denk dat iedereen
dat ook sterk waardeert.

Ik zie dat tientallen newbies afhaken door de soms erg ingewikkelde
conventions. Enerzijds breek je potlach2 af (die volledig anders is dan de
eerste versie) en geef je toe die eigenlijk niet te kennen. Kijk eens op
http://www.openstreetmap.org/edit?lat=50.82418&lon=4.74657&zoom=17 met
potlach2 tabblad Wandelen.

Is er iets mis met 1 van deze relaties? Ik heb zelfs de moeder-relatie
gevonden dank zij Potlach2. Vraag is ook of een Belgische OSM zomaar (met
of zonder reden) kan/mag afwijken van conventies op een hoger niveau?

*Ik blijf bij mijn vraag om de huidige conventie ter discussie te stellen,
omdat ik graag zou hebben dat "gewone" medewerkers makkelijk (en zonder
veel schade te kunnen aanrichten) ook kunnen meewerken aan de wandelnetten.*

Op 21 augustus 2012 17:19 schreef Ben Laenen <benlae...@gmail.com> het
volgende:

Ivo De Broeck
Valleilaan 13