Hallo Gilbert,

Je moet de sectie zelf nog verplaatsen. Er gebeurt niet veel 'vanzelf' op
een wiki.

Spijtig genoeg betekent dat dat elke vertaling 2 edits veroorzaakt, als je
de bewerkenknop gebruikt bij de secties.

Dat is niet zo als je de hele pagina tegelijk bewerkt, maar dan zit je weer
met het fenomeen dat je vaak opnieuw moet proberen om de pagina op te slaan
en dat je het risico loopt dat er conflicten opgelost moeten worden, als
iemand gelijktijdig met jou bezig was.

Jo

Op 16 februari 2013 10:44 schreef Gilbert Hersschens
<gherssch...@gmail.com>het volgende: