Op 18 februari 2013 15:08 schreef Gilbert Hersschens
<gherssch...@gmail.com>het volgende:

> Dat van binnen dezelfde letter te blijven is niet juist. De woorden uit
> het Duits resulteren dikwijls in een vertaling die met een andere letter in
> het NL begint. Maar we geraken er wel uit.

Ja, maar voor de keren dat je met dezelfde letter blijft werken levert het
wel een serieuze tijdswinst op. Anders blijft het tamelijk gelijk, je kan
snel de URL wijzigen.

> Ik heb overigens aan ieder item een lijntje toegvoegd die helemaal rechts
> ook in index link heeft. Blijkbaar hadden we hetzelfde idee, maar op een
> andere manier ingevuld.
>
> Gilbert

Ah, dat was jouw code. Ja, ongeveer hetzelfde, maar tot nu toe was het
nogal inconsistent. Als het bij ieder item zou staan zou ik het ook wat
veel vinden, en aangezien die delen constant bewerkt worden kan dit tot
extra problemen leiden. Ik denk dat een link aan het begin van iedere
letter beter is, en het zit niet in de weg van de vertalers.

Sander