Bon,

ondertussen zitten alle letters in een aparte template, en de duitse
letters per drie in een template. Als je op de hoofdpagina gewoon op "edit"
klikt, dan bewerk je automatisch de correcte template. Als je die opslaat,
dan keer je wel niet terug naar de hoofdpagina, maar blijf je op de
template (aangezien je normaal tamelijk binnen dezelfde letter werkt is dit
niet negatief geloof ik).

Iedere Nederlands template heeft ook een "index" knop rechts boven, die
knop brengt je naar de index op de hoofdpagina.

Om van template naar een andere letter te wisselen, dan kan je ook gewoon
de letter in de URL wijzigen, zo hoef je die grote hoofdpagina niet te
laden.

Normaal gezien zou het bewerken nu wat vlotter moeten gaan.

Groeten,
Sander

Op 17 februari 2013 23:54 schreef Gilbert Hersschens
<gherssch...@gmail.com>het volgende: