Om de geïntegreerde versie van de plugin te voorschijn te halen, ga je naar
hetzelfde scherm waar je de file hebt geïnstalleerd. Normaal gezien zie je
aan de linkerkant een lijstje van beschikbare presets. Daar staat de BENELUX
preset tussen. Aanklikken, dan om pijltje --> klikken om hem naar rechts te
brengen.

Je krijgt dus nog steeds de foutboodschap dat itemlist niet in orde is, maar
dat is een JOSM bug. Gewoon aangeven dat je toch de plugin wil gebruiken. Er
is namelijk geen probleem als je JOSM opstart, enkel bij het sluiten van de
preset installatie dialoog.

Je kan de oude verwijderen door hem te selecteren in de dialoog en dan het
vuilbakje aan te klikken. Hopelijk lukt het met deze sumiere beschrijving.

Het probleem is dat ik in de linkse kolom  BENELUX niet kan vinden. Voor
alle zekerheid: ik zoek in VOORKEUREN  -  VOORAF INGESTELDE TAGS –
BESCHIKBARE KEUZES (linker kolom). Ik werk met versie 5697

Guy