Dan zal het mappen van die busstops wel vooruit gaan. :-)

De eerste reactie na de meeting was misschien niet bij iedereen even
positief, maar ik heb de indruk dat de mensen wel blij zijn met die lopende
vertaling van "Hoe map ik een" en Guy is ook blij met de presets. En jij nu
ook. Hopelijk gebruiken er nog andere mensen hem.

Ivm die relaties, wist ik eerst ook niet, maar met de default presets te
bestuderen, zag ik die relaties erbij staan. Ik gebruikte de presets
daarvoor ook niet veel, maar zelfs standaard zitten er al een paar leuke
dingen bij.

groeten