Ik heb dierenarts toegevoegd, hoewel die ook al onder
Facilities/Health/Veterinary voorkomt. Heb wel iets andere velden gekozen
(name + operator, geen opening_hours)

Opticien en apotheker komen ook al voor in de standaard lijst
Shops/Other/Optician Facilities/Health/Pharmacy. Het lijkt mij een beetje
zinloos om die hier ook toe te voegen.

m.