Sorry! Ik had niet gezien dat ik onder 'Gebouwen en monumenten' moest
kijken.

Guy Vanvuchelen

Van: Marc Gemis [mailto:marc.ge...@gmail.com]
Verzonden: zaterdag 16 maart 2013 16:30
Aan: OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] Josm Presets Benelux

Voor kerken en kapellen zou de 'denomination' en 'religion' al toegevoegd
moeten worden. Heb het net nog geprobeerd en dat lijkt toch te werken.

Ik zal binnenkort dierenarts, apotheker en opticien toevoegen.

ik ken geen methode om via de preset de knoop onmiddellijk aan de relatie
toe te voegen. Het is niet nodig om het netwerk als tag aan de knoop toe te
voegen.

Ik zal toch eens werk  moeten maken van het documenteren van het mappen van
de wandelnetwerken.

mvg