Voor zover ik weet zijn er geen routeplanners die gebruik maken van de
routes (fiets/wandel) op basis van OSM. Ik probeer nu via de univ van
Antwerpen een bachalor thesis op te zetten om dit te verhelpen.

Heb je al eens naar wandelknooppunt.be gekeken ? Weet je hoeveel fouten
daarin zitten ?
Heb je al een naar google maps gekeken ? Ik weet tenminste 3 plaatsen waar
die de mist ingaat kwa eenrichtingsstraten of straatnamen. Om nog maar niet
te spreken van de ingebouwde GPS van mijn auto, weliswaar met 4 jaar oude
kaarten.

Dan liever OSM, kan ik tenminste zelf corrigeren/toevoegen. Ik denk dat je
feitelijk alle wandelroutes ieder jaar opnieuw helemaal moet nalopen om te
kijken of er geen wijzigingen zijn. Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor de
fietsroutes

groeten