Bedankt Jo en Marc. Het zal het werken aangenamer maken. Ook bij mij zullen
ze meestal uitgeschakeld staan.

Guy Vanvuchelen

Van: Marc Gemis [mailto:marc.ge...@gmail.com]
Verzonden: woensdag 18 september 2013 18:46
Aan: Jo Simoens; OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] (geen onderwerp)

de tekst voor de filter is gewoon "landuse" zonder aanhalingstekens, zonder
dubbele punt.

In dat paneel heb je nadat je de filter hebt aangemaakt. de mogelijkheid om
ze in het grijs te tonen (maar niet selecteerbaar) via het vinkje onder 'O',
met het vinkje onder 'V' zijn ze zelfs helemaal niet meer zichtbaar.

Andere nuttige filters

boundary  (voor het geval een gemeentegrens samenvalt met een straat)

man_made="pipe_line"  (weet niet meer wanneer die me irriteerde :-)

aangezien ik weinig werk met grenzen, landuse en pijpleidingen staan die
filters bijna de hele tijd aan bij mij.

succes,