Het probleem is natuurlijk, dat aangezien er maar heel weinig regels zijn,
er geen manier is die de enig juiste is...

Je zou straat kunnen weglaten, maar als het dan geen deel uitmaakt van een
associatedStreetrelatie, zal de validator erover klagen.

source zet ik tegenwoordig ook liever op de changeset (bij het doorsturen
naar de server) in plaats van op duizenden/miljoenen huizen, maar dat is
kwestie van smaak.

Het bezwaar is gewoonlijk dat als je het op de changeset zet, dat je dan
niet meer weet op welk(e) object(en) het van toepassing is, maar als je het
op het object zet, dan weet je niet meer op welk attribuut en vanaf welke
versie van het object dat het van toepassing is.

Jo

Op 19 oktober 2013 15:40 schreef cloudspotter.be <cloudspotter...@gmail.com>
: