nadeel van 11;13;15 is dat geen enkele tool nog individuele huisnummers
terugvindt. ook nominatim niet. Ik zou dat dus afraden (hoewel ik het zelf
ook al gedaan heb voordat ik dit besefte). Agiv heeft deze informatie ook
niet. Ook 11-17 wordt door nominatim verkeerd geïnterpreteerd als
11;12;13;14;15;16;17 (dus even en oneven)

Ik vraag me ook af wat je kan doen met deze extra informatie. Ze is enkel
nuttig als je ook nog eens de verdieping of de positie in het gebouw zou
vermelden zodat de hulpdiensten tot aan de deur kunnen navigeren. Dus
voorlopig zou ik daar nog geen moeite voor doen.

groeten