Eindelijk een versie die werkt met JOSM remotecontrol (na een JOSM patch,
dus werkt het enkel met de SVN versie).

http://sanderd17.github.io/import.html?8840

Nu ben ik nog van plan een afstands-check toe te voegen (met instelbare
afstand), en dan kan het terug naar de import lijst.

We moeten enkel nog wat richtlijnen bedenken mbt huisnummers zonder
positie, en met de richtlijnen over waar een huisnummer te plaatsen (node,
gebouw, waar exact) moet alles in orde zijn.

Groeten,
Sander