sluit ik me bij aan.

als ik foto's gemaakt heb, zet ik ook nog een source_ref met een link naar
de fotogallerij op de changeset.
'k vind het wat overdreven om de individuele foto bij elk ding te plaatsen.
Hoewel me dat al een keer goed is bevallen omdat ik een "firehydrant"
verkeerd had getagged. Moest een waterreservoir zijn. Dankzij de
 bijgevoegde foto heeft iemand mij kunnen corrigeren.