Geen probleem voor de associatedStreet relatie, ik heb nu expliciet
addr:street opgezet
Dat was mijn oudere tagwijze, die ik op heel wat plaatsen al heb aangepast,
maar blijkbaar nog niet daar.

Nummer 98 staat er nog maar iets meer dan een jaar, dus best mogelijk dat
die nog niet in Crab staat. Gezien de kwaliteit van de rest van Crab in
Rumst & Boom is dat misschien niet verwonderlijk :-)

groeten