Op 23 oktober 2014 14:07 schreef Glenn Plas <gl...@byte-consult.be>:

> Ha,
>
> Zo te zien heeft Sus perongeluk shift-lock opstaan, ik ben een qwerty
> man maar dit lijkt toch sterk op dat dit nummer 25 moet zijn op azerty.
>

> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/93/Belgian_keyboard_layout.png/720px-Belgian_keyboard_layout.png
>
> misschien als sideshow dit soort errors melden (die zouden natuurlijk
> ook prima met overpass alleen kunnen gevonden worden).

Die worden vermeld in de kolom "wrong". Meestal gaat het in die kolom over
tikfouten van één of andere aard, maar het zou ook kunnen dat de CRAB data
gewoon verouderd of verkeerd is. Dus altijd opletten als je schijnbaar
geldige data ziet in die kolom. Over een huisnummer als é( moet je
natuurlijk niet twijfelen.

Momenteel heeft de Kolkstraat 1 "wrong" huisnummer.