> Nog 1 opmerking. Ik kan niet overal persoonlijk gaan surveyen, vooral dan
> in verband met de bushaltes. We hebben tegenwoordig echter een Notessysteem
> dat degelijk werkt. Als er ergens onzekerheid over een adres is, lijkt het
> mij het beste om een Note toe te voegen en op termijn zal iemand met een
> mobiel toestel dat dan wel eens zien en uitklaren. Die Notes worden
> alleszins wel bekeken. Het enige probleem dat ik ermee zie, is dat het zo
> lastig is om ze te filteren, of voor jezelf als 'wontfix' te markeren.

Dit doe ik ook als ik met de rijstroken bezig ben. Af en doe zie je
verouderde situaties of plaatsen waarvan ik denk dat er een afslagbeperking
moet komen. Zo heeft user JoL al een paar verbeteringen kunnen aanbrengen.

Je truck met de building tool werkt IMHO enkel voor losstaande gebouwen,
niet voor half-open of rijwoningen. Je kan dan wel 2 gebouwen tekenen en
die dan aan elkaar plakken maar dan ben je weer langer bezig.
Ik begin nu dikwijls met 1 huis, en via de extrude tool voeg ik de
aanpalende huizen toe (met rechte hoeken). Daarna de housenumber tool
erover (select - command K) en dan het volgende huis (select - command-K )
  --- CTRL-K voor Windows.

mvg