Sander,

is het mogelijk dat een straat met een accent in, je scriptje of de
html/JavaScript in de problemen brengt ?
2840 Rumst, werken de missing numbers tot aan de Seringenlaan, maar vanaf
's Herenbaan werkt het niet meer.

voor de straat laat hij iets totaal anders, voor de ontbrekende nummers
niets.
voor alle straten erna laat hij steeds datzelfde "vreemde" stuk in.

andere mogelijkheid van narigheid is dat deze straat op de grens van 2
gemeenten valt. Ze is trouwens niet te bekennen onder 2850 Boom als ik op
"s*" zoek.

Vandaar waarschijnlijk het groot aantal ontbrekende nummers, wat dus mijn
aanleiding was om hier eerst naar te kijken

veel debug plezier