> "Balen-Neetlaan". Met deze vorm van spellingsvariant heb ik nog geen
> rekening gehouden.
>
> Welke zou de correcte naam zijn? Moet ik hier zoals bij afkortingen over d
> e verschillen kijken?

In AGIV en op de stratenplannen van Balen en Mol gebruiken ze
Balen-Neetlaan, maar de validator van Bpost geeft altijd "BALEN NEETLAAN"
als resultaat, ook al geeft men een  "-" in.

In Leopoldsburg is het nog leuker, daar geeft Bpost
KONING LEOPOLD I-LAAN, KONING LEOPOLD II-LAAN en  KONING LEOPOD III LAAN.
De III dus zonder de "-"
In AGIV GRB is het juist hetzelfde.
Schijnbaar is er dus geen vaste regel.
We zullen de geboorteakte meten aanvragen. ;-)

Sus