Ik heb een sorteermogelijkheid toegevoegd aan het JS script (door op de
headers te klikken, moet de UI nog wat aanpassen om het duidelijker te
maken), en ik heb ook nog een issue opgelost met de huisnummervergelijking.

Zo werd in het vorige script nummer 241 niet gemarkeerd als "missing"
indien 24 of 41 van die straat in OSM bestond. Wat natuurlijk verkeerd was.

Aangezien de meeste straten ofwel bijna volledig gemap zijn, ofwel bijna
niet, was deze fout moeilijk te vinden. Maar nu kan het dus zijn dat je
enkele extra "missing" adressen hebt.

Thomas, pas jij het ook aan in jouw kopie?

Groeten,
Sander