Dag allen,

Ik heb ontdekt dat onze geostatistische website voor Antwerpen sinds kort
Openstreetmap gebruikt om te zoeken op adres (een van de knopjes
rechtsboven als je een kaart in beeld hebt).
Vroeger gebruikte die service de api van CRAB. Alvorens te vragen of ze
alsjeblieft weer naar een volledig adressenbestand kunnen verwijzen, iemand
off the top of their head een idee welk aandeel van de adressen in 't Stad
nu al gemapped zijn en op welke termijn we volledig zouden kunnen zijn?

Ik vermoed dat onze leverancier ervoor kiest omdat Nominatim sneller is, en
gebiedsdekkend in hun werkingsgebied (Nederland en Vlaanderen). Maar
openaddresses.io is ook gebiedsdekkend. Zou iemand daar al een open
adreszoeker op gebouwd hebben?

--
Joost @
Openstreetmap <http://www.openstreetmap.org/user/joost%20schouppe/> |