Van: Ben Laenen [mailto:benlae...@gmail.com]
Verzonden: donderdag 27 augustus 2015 16:12
Aan: OpenStreetMap Belgium <talk-be@openstreetmap.org>
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] adressen

Ik denk niet dat er al iemand begonnen is met het systematisch mappen van alle
adressen in Antwerpen? De straten moeten er zo goed als allemaal in zitten, in
de beginjaren werd daarvoor vergeleken met de straatnamenlijst die je online
kan vinden. Maar adressen zelf is nog een ander titanenwerkje (en al zeker als
we gebouwen ook ineens willen mappen), dus tegen wanneer dat in OSM staat daar
durf ik alvast niets over zeggen. Ten vroegste over een paar maanden, op
voorwaarde natuurlijk dat er iemand nu meteen aan begint (en het volhoudt tot
het eind), aangezien het volgens mij wel een werkje is waar iemand fulltime wel
enkele weken mee zoet zou zijn.

Als er interesse is misschien iets met een aantal mensen coördineren om er eens
werk van te maken?

Ben