Ik denk niet dat er al iemand begonnen is met het systematisch mappen
van alle adressen in Antwerpen? De straten moeten er zo goed als
allemaal in zitten, in de beginjaren werd daarvoor vergeleken met de
straatnamenlijst die je online kan vinden. Maar adressen zelf is nog
een ander titanenwerkje (en al zeker als we gebouwen ook ineens willen
mappen), dus tegen wanneer dat in OSM staat daar durf ik alvast niets
over zeggen. Ten vroegste over een paar maanden, op voorwaarde
natuurlijk dat er iemand nu meteen aan begint (en het volhoudt tot het
eind), aangezien het volgens mij wel een werkje is waar iemand
fulltime wel enkele weken mee zoet zou zijn.

Als er interesse is misschien iets met een aantal mensen coördineren
om er eens werk van te maken?

Ben