Hey,

> Berkenlaan_WI is Berkenlaan, Wilrijk. Er is ook Berkenlaan_AN vermoed ik
> voor Antwerpen. Volgens Ben A is Antwerpen de enige stad waar straatnamen
> meerdere keren voorkomen (weliswaar met verschillende postcodes).

Is een hack in het CRAB om die adressen toch in het datamodel te laten
passen. Er zijn er nog volgens mij maar die zouden ondertussen toch
allemaal rechtgezet moeten zijn dacht ik of die gaan rechtgezet worden. We
moeten goed opletten en adreswijzigingen in het oog houden.

In principe maakt de huidige situatie voor OSM niet veel uit omdat zowat
alles in ons datamodel past ;-) We moeten gewoon opletten dat we niet
straatnamen overnemen zoals Berkenlaan_WI maar Berkenlaan...

Met vriendelijke groeten,
Best regards,

Ben Abelshausen