In het algemeen zijn het gewoon optelsommetjes die verkeerd zijn.
Je kan zeggen dat in sommige gevallen de ontbrekende informatie
overbodig is, als je bv. turn:lanes:forward hebt, waarom moet je dan
nog lanes:forward hebben. Toch is het gewoonte die tag er ook op te
zetten.

Maar ik begrijp niet waarom je change lanes of turn:lanes moet gaan
vermelden als er al "access=no" op die lane staat. Ik heb die gebruikt
als er een gearceerd deel staat. Een tagging methode die ik van Martin
Vonwald geleerd heb.

mvg