lanes:both_ways is voor

a) een gemeenschappelijke rijstrook, typisch om in beide richtingen
links af te slaan
b) voor een gearceerd deel waar je niet mag rijden (zie vorige mail).
Ik denk dat osmose vooral niet met dit geval over weg kan, omdat er
dan buiten de access tags geen tags bijstaan voor bv. turn:lanes of
change:lanes. Ik zou er me in dit geval niet teveel van aantrekken.

mvg