Van: Marc Gemis [mailto:marc.ge...@gmail.com]
Verzonden: dinsdag 8 november 2016 16:32
Aan: OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] Missing Maps in Belgium - invisible track

inderdaad, maar daar is een trapje, en dat  pad is altijd zichtbaar, zelfs
tussen de mais.

en mijn hond heeft daar eerder Philippe omver gelopen, want het zijn zijn
foto's :-)

maar juist daarom vind ik het moeilijk om te beslissen of de weg van Wegspotter
weg kan. Wanneer is iets een pad en wanneer niet ?